Perskaitė ne laiku
Moteris savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasakojo, kad už elektrą iš bendrovės „Ignitis“ gavo didelę sąskaitą, todėl nusprendė pasirinkti kitą tiekėją.
Norint nuo kito mėnesio nebegauti sąskaitos, prašymą reikia parašyti iki einamojo mėnesio 18 dienos. Taip klientė ir padarė. Tačiau bendrovės specialistai sutartį nutraukė tik po mėnesio.
„Na, žinote, didelių bendrovių įžūlumas jų kelyje šokinėjančios blusos (kliento) atžvilgiu gali dar labai nustebinti. Nusprendžiau nutraukti sutartį su šia bendrove, nes tarifas išaugo beveik dvigubai. Pateikiau prašymą, kaip jie liepė, – t.y. iki lapkričio 18 d., kad sutartis nutrūktų nuo gruodžio 1 d., tačiau gavau sąskaitą už gruodį su apvalia sumele, o dar prieš tai – pranešimą, kad sutartis nutraukiama nuo sausio 1 d., nes jie perskaitė mano prašymą jau praėjus terminui“, – piktinosi Daina.
J. Elinkso/BNS nuotr.
Moteris stebėjosi tokia bendrovės pozicija. Juk ne kliento kaltė, kad bendrovės „Ignitis“ darbuotojai nesugeba laiku atlikti savo darbų. „Pareikalavau sutartį nutraukti, kaip ir pridera, nuo gruodžio 1 d, kaip rašoma laiku pateiktame prašyme, o kad jie neturi pajėgumų perskaityti laiku, ne mano rūpestis“, – kritikos negailėjo klientė.
Ji pasakojo, kad atsitiktinai Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) e.puslapyje pastebėjo, kad ir už sausį suvartotą elektrą teks mokėti daugiau, nes pradėtas garantinis tiekimas.
Įvyko klaida
„Kauno diena“ paprašė bendrovės „Ignitis“ atstovų pakomentuoti susidariusią situaciją.
„Labai atsiprašome klientės dėl įvykusios žmogiškos klaidos. Su ja tiesiogiai susisieksime dėl finansinės kompensacijos už gruodžio mėnesį. Klientė laiku pateikė prašymą nutraukti sutartį, tačiau dėl žmogiškos klaidos sutartis buvo nutraukta vėliau. Bendrovei pakanka pajėgumų, tačiau, kaip minėjome, šiuo atveju įvyko klaida.
Tai, kad jie neturi pajėgumų laiku perskaityti laiškų, ne mano rūpestis.
Tokių situacijų neturėtų pasikartoti, nes esame peržiūrėję savo procesus ir nuo šiol nepriklausomo tiekimo sutartys nutraukiamos per keturiolika kalendorinių dienų nuo kliento prašymo, t.y. greičiau negu pagal seniau galiojusias procedūras“, – nurodė bendrovės Ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius.
„Norime atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu klientei taikomas garantinis tiekimas, ji turėtų pasirinkti nepriklausomą tiekėją“, – pridūrė bendrovės atstovas.
Ragina pasirinkti tiekėją
ESO atstovai taip pat akcentavo, kad klientė turi pasirinkti naują elektros tiekėją. Kol ji to nepadarys, bus taikomas garantinis tiekimas, kuris yra šiek tiek brangesnis nei įprasti tarifai.
„Einamojo mėnesio 18 d. yra paskutinė diena pasirinkti tiekėją, norint, kad sutartis įsigaliotų nuo kito mėnesio pradžios ir gyventoja neliktų kaip pasirinkusi garantinį tiekimą“, – nepražiopsoti terminų paragino ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas Paulius Kalmantas.
„Svarbu tai, kad, atsisakęs vieno elektros energijos tiekėjo paslaugų, klientas nedelsdamas pasirinktų kitą tiekėją, kuris tenkins jo poreikius, ir sudarytų su juo naują sutartį. Nesudarius sutarties su jokiu tiekėju, jau kitą dieną, pasibaigus ankstesnei sutarčiai, klientui užtikrinamas garantinis elektros energijos tiekimas – laikina bendrovės ESO teikiama paslauga“, – pažymėjo ESO atstovas.
„Kauno diena“ primena, kad vartotojai gali laisvai pasirinkti elektros tiekėją, įvertinę jo siūlomus tarifus, ar elektra gaunama iš atsinaujinančių šaltinių. Pasirinkęs tiekėją, vartotojas sudaro su juo sutartį, tačiau, jei netenkina paslaugos tiekimas, jis vėl gali rinktis naują tiekėją. Liberalizavus elektros tiekimo rinką, tikimasi didesnės konkurencijos ir palankesnių sąlygų klientams.
Pernai prasidėjo antrasis etapas, kurio metu elektros tiekėją turi pasirinkti dauguma gyventojų. Tačiau dėl pandemijos terminai buvo pakoreguoti, tad dabar vartotojai elektros tiekėją turės pasirinkti iki šių metų liepos 1 dienos. Nepasirinkus tiekėjo arba su esamu tiekėju nepasirašius naujos sutarties, bus pradėtas taikyti garantinis tiekimas.
Naujausi komentarai