Kaunui tokie sprendimai atsiėjo ne pigiai, tačiau motyvuojama, kad išgelbėta bent vieno pėsčiojo gyvybė ar sveikata yra neįkainojama.
Į redakciją kreipęsis skaitytojas pasidžiaugė bandymu žengti koja kojon su technologijomis ir jas panaudoti miestiečių gerovei, tačiau, jo manymu, kai kurių išmaniųjų perėjų techninis įgyvendinimas labai prastos kokybės, dėl ko jos neatlieka savo funkcijos.
"Jei neklystu, praėjo 9-10 mėnesių nuo jų įrengimo, bet dauguma jų jau neveikia tinkamai. Kai kurios – nemirksi visai, kitose – veikia tik dalis lempučių. Viena perėja jau kelias savaiteS mirksi visą parą – nesvarbu, kad joks pėsčiųjų judėjimas nevyksta. Tiesa, joje mirksi tik dvi lemputės – kitos matyt nebeveikia. Perėja prie Draugystės parko automobilių aikštelės pradeda mirksėti po to, kai ja pravažiuoja automobilis. Nesusipratimų išties nemažai. Ir manau, kad jų tik daugės. Man šios perėjos atrodo reikalingos, bet labai norėčiau, kad jos veiktų tinkamai", – rašė kaunietis.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras portalui kauno.diena.lt teigė, kad situaciją žino ir siekia ją ištaisyti.
"Dar praėjusių metų pabaigoje pareiškėme pretenziją ir informavome išmaniąsias perėjas įrengusią kompaniją apie didesnius ir mažesnius defektus. Jie pažadėjo per šią savaitę ištaisyti visus trūkumus", – teigė P. Keras.
Informacija apie tai, kaip pasikeitė avaringumas gatvėse, kuriose buvo įrengtos pėsčiųjų perėjos, nei savivaldybė, nei policija nepasidalijo.
Kauno miesto savivaldybė neatsakė ir į klausimą, ar dar planuojama mieste įrengti tokių perėjų.
Skaitytojo užfiksuoti vaizdai, kaip veikia kai kurios išmaniosios perėjos Kaune:
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai