Nenustačius šioms platformoms išimčių, jas aptarnaujančios įmonės dėl to žada kalbėtis su Kauno savivaldybe.
Susisiekimo paslaugų ir pristatymo platformos „Bolt“ atstovai sako, kad įvažiavimo mokesčio išimtis pavežėjų ir dalijimosi platformų automobiliams kaip tik paskatintų daugiau gyventojų atsisakyti kelionių savo transporto priemonėmis.
„Buvome ir esame pasiruošę dialogui su Kauno miesto savivaldybe šiuo klausimu. Techninės galimybės išskirti pavežėjų, kurjerių transporto priemones, dalijimosi platformų automobilius tikrai yra“, – komentare BNS teigė „Bolt“.
„Jeigu vis dėlto išimčių nebus, tai neabejotinai atsilieptų tiek kelionių su pavežėjais, tiek trumpalaikės automobilių nuomos, tiek maisto pristatymo kainoms“, – nurodė įmonė.
Maisto bei kitų prekių išvežiojimo bendrovės „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse Julius Kalvaitis tvirtino, kad šiuo metu ieškoma geriausio sprendimo, kad šie pokyčiai minimaliai paliestų prekybininkus, klientus ir kurjerių uždarbį. Dėl to įmonė taip pat ketina kalbėtis su Kauno valdžia.
„Visų pirma, mes ieškosime ne išimčių, o technologinių sprendimų šiems pokyčiams. Kartu tikimės užmegzti konstruktyvų dialogą su savivaldybe ir rasti geriausią sprendimą, kad apribojimai (...) neturėtų įtakos senamiesčio lankytojų ir jame veikiančių įmonių galimybėms naudotis paslaugomis“, – BNS sakė J. Kalvaitis.
Jis atkreipė dėmesį, kad „Wolt“ kurjeriai užsakymus taip pat pristato dviračiais, paspirtukais bei kitomis netaršiomis transporto priemonėmis, kurios nebus apmokestintos.
Automobilių dalijimosi platformos „CityBee“ vadovė Greta Januškaitė-Karvelienė teigė, kad Kauno sprendimas įmonę nemaloniai nustebino, o numatytą apmokestinimo sistemą ir įvažiavimo apribojimus reikėtų tobulinti.
„Šis papildomas apmokestinimas bus dar viena kliūtis siekiant tvaresnio judumo. Papildomą apmokestinimą pirmiausiai pajus gyventojai – dėl papildomo mokesčio didės bendra kelionės kaina, todėl, tikėtina, mažės vartotojų skaičius“, – BNS teigė G. Januškaitė-Karvelienė.
„Dėl priimto apmokestinimo kreipsimės į Kauno miesto savivaldybę. Tikimės, kad pavyks rasti sprendimą, skatinantį darnų judumą mieste“, – kalbėjo „CityBee“ vadovė.
Ji pabrėžė, kad dalijimosi automobiliais paslauga skatina gyventojus atsisakyti savų automobilių ir taip sprendžia taršos bei spūsčių problemą, o platformos automobiliai senamiestyje stovi trumpai – dažniausiai iki valandos.
Miesto tarybos sprendimu sumažintos taršos zona apima teritoriją prie Nemuno ir Neries santakos ir ribojasi su Šv. Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono gatvėmis bei Karaliaus Mindaugo prospektu.
Rinkliava nebus taikoma sumažintos taršos zonoje nekilnojamojo turto turintiems arba gyvenamąją vietą deklaravusiems asmenims, savivaldybės kontroliuojamoms įmonėms ir rangovams, neįgaliesiems, miesto renginių organizatoriams, elektromobilių vairuotojams, specialiosioms tarnyboms.
Taksi, pavežėjų, dalijimosi platformų automobiliai į išimčių sąrašą nepatenka.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius BNS anksčiau teigė, jog „dviejų eurų klausimą“, ar sumokės pati įmonė, ar klientai, platformos turės išspręsti pačios.
Naujausi komentarai