Pereiti į pagrindinį turinį

„Mega" įdiegė prekybos centro nuolaidų kortelę

2009-02-19 01:02
„Mega" įdiegė prekybos centro nuolaidų kortelę
„Mega" įdiegė prekybos centro nuolaidų kortelę / bendrovės nuotr.

Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega" Lietuvos pirkėjams pasiūlė naujovę - nuolaidų kortelę naujo pavasario sezono prekėms.

Prekybos ir laisvalaikio centro pirkėjai, įsigyjantys prekes ar paslaugas per žiemos išpardavimą sausio mėnesį, galės gauti nuolaidų vasario bei kovo mėnesiais naujoms prekėms.

Surinkusiems „Mega" pirkimo kvitų už ne mažesnę nei 199 Lt sumą, bus padovanota speciali „Megos" pavasario nuolaidų kortelė, galiosianti nuo vasario 1 iki kovo 31 d. Šios kortelės savininkai prekybos ir laisvalaikio centro parduotuvėse galės įsigyti prekių ar paslaugų su nuolaidomis, siekiančiomis iki 50 proc.

Ši naujovė yra žiemos išpardavimų tęsinys. Šiuo metu nuolaidos „Mega" parduotuvėse siekia iki 75 proc.

„Žmonės jau įpratę prie žiemos išpardavimų, prasidedančių po didžiųjų metų švenčių visuose prekybos centruose. Tačiau šiemet savo klientams pasiūlėme naują sprendimą, kuris leis su nuolaidomis apsipirkti ne tik žiemos išpardavimo metu, tačiau ir vėlesniais mėnesiais, kai parduotuvės pasipildo naujomis prekėmis. Nuolaidų kortelių savininkai galės pigiau įsigyti naujo pavasario sezono prekių daugelyje PLC „Mega" parduotuvių. Manome, kad tai paskatins pirkėjus įsigyti naujų prekių ir pavasario sezono pradžioje", - sakė prekybos ir laisvalaikio centrą valdančios bendrovės „Baltic RED" rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

„Megos" pavasario nuolaidų kortelė suteiks įvairių nuolaidų prekybos ir laisvalaikio centro parduotuvėse, tarp kurių - „Senukai", „Rimi", „Imitz", „Monton", „Step Top", „Kristiana" ir daugelis kitų. Naujoji kortelė suteiks nuolaidų ir restoranuose, pramogų bei paslaugų vietose - t.y. beveik aštuoniasdešimtyje parduotuvių, paslaugų ir pramogų vietų.

R.Vyšniauskienė teigė, kad naujasis sprendimas įdiegti nuolaidų kortelę turėtų tapti dar vienu būdu paskatinti „Megos" pirkėjus reikalingų prekių įsigyti tuo metu, kai jų reikia, nelaukiant didžiųjų išpardavimų. Be to, pavasario nuolaidų kortelė turėtų paskatinti ir didesnį pirkėjų lojalumą „Mega" centrui.

„Paskatinti pirkėjus atvykti į „Megą" stengiamės ne tik nuolaidomis prekėms ir paslaugoms, bet ir įvairiomis pramogomis bei renginiais. Daugeliui kauniečių ir svečių iš kitų miestų mūsų prekybos ir laisvalaikio centras tapo vieta, kurioje galima ir patogiai apsipirkti, ir praleisti laisvalaikį. Šiuo metu, kai žmonės ėmė taupyti ir pirmiausiai atsisako išlaidų pramogoms, „Mega" pajuto didesnį lankytojų dėmesį įvairiems renginiams ir akcijoms", - sakė R.Vyšniauskienė.

„Mega" ir toliau ieškos būdų savo lankytojams pateikti naudingų, originalių pasiūlymų, kurie šiuo metu leis pajusti ekonominę naudą ir kartu patogiai bei smagiai praleisti laiką.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų