Pereiti į pagrindinį turinį

Muravos sankryža taps platesnė

2016-04-20 13:40

Viena judriausių Kauno sankryžų sulaukė kelininkų. Muravos sankryžoje atsiras papildoma juosta, kuri turėtų sumažinti automobilių spūstis.

Didės pralaidumas

Savanorių ir Pramonės prospektų sankryžoje prasidėjo platinimo darbai. Šioje vietoje kasdien pravažiuoja dideli automobilių srautai. Eismo saugumo komisija dar praėjusiais metais buvo pritarusi iš dalies rekonstruoti vadinamąją Muravos sankryžą, tačiau darbai prasidėjo tik dabar.

"Oro sąlygos jau leidžia pradėti platinimo darbus. Tikimės, kad jie bus atlikti operatyviai", – vylėsi savivaldybės Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.

Tiesa, platinama ne visa sankryža, o tik ta vieta, kuri yra atvažiuojant į miestą. Išsukant iš magistralinio A1 kelio, vairuotojai dažnai strigdavo automobilių spūstyse. R.Mikaitis pastebi, kad iš trijų eismo juostų dažnai pasidarydavo keturios.

Po rekonstrukcijos Savanorių prospekte, važiuojant miesto centro link, bus keturios eismo juostos. Pirmoji – skirta tiems, kurie norės sukti tik į dešinę ir keliauti Šiaurės prospektu. Antrąja eismas vyks tik tiesiai – Savanorių prospektu. Trečioji eismo juosta leis važiuoti arba tiesiai, arba sukti į kairę. Paskutine juosta bus galima sukti tik į Pramonės prospektą.

Iš esmės, trys eismo juostos tarnaus tokia tvarka, kaip buvo iki šiol, tačiau po rekonstrukcijos bus lengviau vairuotojams pasukti į dešinę. Taip tikimasi gerokai padidinti sankryžos pralaidumą ir sumažinti laiką, kurį vairuotojai priversti laukti spūstyse.

Žalia juosta

Visoje Lietuvoje pradėjus prie sankryžų naikinti žalias rodykles, Muravos sankryžoje eismo sąlygos gerokai suprastėjo. Iš Pramonės prospekto pasukti į dešinę buvo labai keblu, todėl užsikimšdavo ne tik šis prospektas, bet ir Partizanų gatvė.

Stebint didėjančias automobilių spūstis, Eismo saugumo komisija pritarė šioje vietoje padaryti žalią juostą. Buvo įrengta papildoma šviesoforo sekcija, kurioje visada dega žalia rodyklė. Taip pat saugumo salele atskirta pirmoji juosta, tad iš Pramonės prospekto vairuotojai gali nesustodami sukti į dešinę ir važiuoti Karmėlavos link ar į magistralinį kelią.

 

Įrengus šias priemones, sankryžos pralaidumas padidėjo. R.Mikaitis pastebi, kad žalia juosta važiuoja nenutrūkstamas automobilių srautas, tad leido sumažinti Pramonės prospekte ir Partizanų gatvėje laukiančių automobilių skaičių. Taip šioje vietoje mažėja ir oro užterštumas, nes vairuotojams nereikia ilgai dūminti, laukiant kol galės važiuoti toliau.

Kita sankryža

Eismo saugumo komisijos pirmininkas R.Mikaitis pasakojo, kad vasarą bus rekonstruota dar viena sankryža, kurioje, ypač piko metu, kauniečiai stringa spūstyse. Tvirtovės alėjoje, panaikinus dalį žalios vejos, bus įrengta papildoma juosta, kuri leis sukti į kairę ir važiuoti "Hyper Maximos" link. Kitomis juostomis vairuotojai galės judėti tiesiai – į Taikos prospektą., o pirmąja sukti į dešinę ir toliau tęsti kelionę Savanorių prospektu.

Šioje vietoje kyla tam tikrų problemų, kurios padidina rekonstrukcijos darbų kainą. Platinant gatves, reikės perkelti troleibusų linijos ašis. R.Mikaitis tikino, kad dėl tokių papildomų darbų nuspręsta sankryžą pertvarkyti vasaros metu, kai sumažėja automobilių srautai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra