Į Panevėžį užklydęs turistas gali nebesusivokti, kurioje sostinėje atsidūrė - Aukštaitijos ar laikinojoje. Tokį rebusą paklydėliui gali užminti pačiame Panevėžio centre Laisvės aikštėje neseniai pasirodžiusi Kauno miesto reklama, rašo "Sekundė".
„Kaunas - mano miestas, nesvarbu, kur būčiau“, - skelbia užrašas po Rotušės nuotrauka.
Tokį reklaminį triuką išvydę panevėžiečiai gūžčioja pečiais, o už Panevėžio įvaizdžio kūrimą atsakingi valdininkai tvirtina susižavėję reklamos kūrėjų darbu.
Miesto Savivaldybės dizaineris Romualdas Lukšas tvirtino, kad ir Panevėžio vardas kartkartėmis pasirodo kitų miestų erdvėse. Tiesa, išmoninga reklama tą būtų sunku pavadinti, nes Aukštaitijos sostinė apie save primena nebent informuodama miesto gimtadienio renginius.
„Šitos reklamos motyvas - kviesti svečius į Kauną, o kauniečius - sugrįžti į savo miestą. Jos sukeliama intriga ir dėl jos kilęs triukšmas padaro netgi didesnį poveikį nei pati reklama“, - tikino dizaineris.
Jo teigimu, Kauną Panevėžyje reklamuojanti agentūra už reklaminio ploto nuomą savivaldybei per parą sumokanti 40 Lt.
Dizaineris juokauja, kad, suskaičiavus per metus gaunamas įplaukas į miesto biudžetą, panevėžiečiams nėra taip sunku susitaikyti su miesto širdyje besireklamuojančiu Kaunu.
„Panevėžio įvaizdžiui tokia reklama tikrai nekenkia ir mano, kaip panevėžiečio, orumo neįžeidžia. Kaip tik turėtų paskatinti ir mūsų turizmo agentūras pagalvoti, kaip būtų galima pareklamuoti Panevėžį“, - įsitikinęs R.Lukšas.
Naujausi komentarai