Po skaudžios avarijos – keleivių rūpestis dėl „Bolt“ pavežėjų: kas kompensuos žalą?

Grįžti į straipsnį

Perras

Perras portretas
Visiskas kvaisa.... geda skaityti dirbu daug metu ismok skaiciuoti ir isigyk tinkama automobili

Andrius

Andrius portretas
WAZE: 10 k prasiau , liepiau, bariausi : "išmeskit plenyą 220 iš tarpmiestinių maršrutų !!!!" Visų plentų pabaisa. Ir 90 dar greitį skaičiuoja. O vakare..... 50-60 siaubo filmus tik filmuoti. Priedas nuo savęs

Andrius

Andrius portretas
dar vienas reklaminis šposas "10-20 Eu/val neatskaičius mokesčių" taip viliojama,, beje 8-12 eu/val, mokesčiai 70-75proc.:, kas lieka iš 40val drabo savaitės ? 40x2,5.? 100 bet ir to nelieka dažnai... o žadama 900, briedas mano žiniomis, vos nemečiau darbo už 650

Andrius

Andrius portretas
Kvepia šis kičas spaudos nekaltybe ir vėl: Pliekime apie bolt, tik ne apie sukčius ir pdrus Bolt parkų savininkus, kas ir yra aktualiausia: kaip jkie išgauna info apie vairuotojų pajamas, padidėjus vis randa kokių defektų, reikalauja žodžiu apsimokėti, atima mašinas, iš anksto apmokėtas, persekioja važinėjimo vietas, aiškinasi , ką veikia ten ar ten, kad automobilis stovi kažkur ne prie namų, reiškia priekaištus ir tt, praeina LTSA be draudimo ie pan. TAI esmoinė Bolt ir konstitucijos ir piliečio teisių pažeidinėjimų prieš vairuotojus, tp raginimo važiuotojus mažinti balus, ko pasekojeleidžia sau išmesti iš programos ir tt Vėl pagrindiniai dalykai apeinami spaudiečių šunaujos, uždraudus spaudos centre apkalbinėti verslą

Arturas

Arturas portretas
Straipsnis - kičas, LTSA neduoda leidimo vežti keleivius be jų draudimo, Bolt nepraleidžia be LTSA leidimo. niekaip neapeisi

Andrius

Andrius portretas
A... Dar vienas GRUBUS 22 Konstitucijos straipsnio pažeidimas teikiant IT paslaugas: Pasirodo, automobilio nuomotojas pavėžėjimui ir ne tik (pagrindinis pasipelnytojas, visgi) , turi teisę sekti kiekvieną automobilio krustelėjimą, reiškia rinkti informaciją apie nuomojančio gyvenimą, pamėgtas vietas ir t.t. be jokio saugumo ir policijos sutikimo užsiimti persekiojimu, privažiavimu paties, jo pažįstamų ir t.t. ???? Užsiimu seksu pamiškėje su meiluže mašinoj , pravažiuodamas filmuok sau nuomotojau ?

Andrius

Andrius portretas
Beje, nuotraukoje t.p. gauta į kairįjį šoną, reiškia 90proc tikimybės, kad teisus Bolt vairuotojas. 1 iš 20-40 situacijų sukuriama Bolt Yandex arba Taxi vairuotojo, jei ne programų-platformų akibrokštai arba debilnų arba tyčiniai sukurtų. Sumokėk 15eu vairuotojui ir pasiklausinėk valandą, manau, sutiktų irgi.... Ypač tame Bolt progros nepritaikytumas naudotis ja vairuojant...

Andrius

Andrius portretas
...ką norėjau... Anonimas-Andrius... Puikiausi keleiviams vežti automobiliai, be kasko, aišku, bet , deja, ir prie Bolt prirašyti negalima. Tai ne tie avariniai Prius po virš 700.000 ridos

Anonimas

Anonimas portretas
Pamėginau surasti ir aš nuomą bei paboltinti... Radau nuomas su 500 km rida, savaitei po 80eu automobilių, tačiau darbui jų naudoti NEGALIMA !!!! Tai kam man jos su 500km/parai rida ?

Andrius

Andrius portretas
Yandex turi kitą ligą: kartais vietoje navigacijos rodo juodą naktį, tenka prašyti kelaivio, kad rodytų kelią

Andrius

Andrius portretas
Beje, kiek pasakojo, tei Yandex programa ne tiek pavoinga vairuojant, kaip Bolt. Tarkim, jei Bolt 100proc pavoinga, tai Yandex kokiais 20-40 ir , daugiausia, dėl negalėjimo (tyčia kompiuterastų padaryta) saugiai išjungti užsakymų kvietimų (skambučių)

Andrius

Andrius portretas
mėlynas auto Boplt, tai panašaus mėlynumo ir yra tas su netoli 10.000 rida, nuomojamas už 35proc nuo pajmų

Andrius

Andrius portretas
Beje, ir šviesos Bolt automobilių beveik visuose nesureguliuotos, vienas vairuotojas net skundėsi, kad ilgosiomis nevažiuoja, nes

Anonimas

Anonimas portretas
Beje, Bolt vairuotojas M išrado signalą neįsijungusiems šviesų Kaune, į Vln dar neatkeliavo: tankus pamirksėjimas , neakinantis, ilgomis šviesomis. Pravažiuok kaune valandą be šviesų, kad kas nepamirksėtų. Savaime pradėjo susiprasti. Antras variantas, jeigu mašina važiuoja iš galo du tris kartus išjubgti-įjungti gabaritus. Visi išmislai apie avarines avaringumo didinimas, nes avarinės padėtos nepatogiai, atima dėmesį nuo vairavimo.

Andrius

Andrius portretas
Dar prie išlaidų pridedam sveikatos draudimą 11eu savaitei.

Anonimas

Anonimas portretas
Anonimas tai Andriu, Aš.. Ir dra vienas, pagrindinis avarijos kaltininkas yra Bolt programėlė, dažniausiai, deja, labai daug trukdžių vairuotojams sudaro šis kompiuterastų , parodė man vairuotojas, kaip prieš posūkį iššokantys langai uždengia navigaciją pusei net minutės ir tenka sankryžoje rikiuotis per 3 eiles ar sustoti vidury aplinkkelio ar autostrados... Ka=in kod4l neaprašyta ši, galimai, išsigalvota eismo nelaimė ir nepavaizduota skaitytojams , t.p. besimokantiems KET ?

Anonimas

Anonimas portretas
tad , kiek žinome, pasakotojui autoriui šių dalykų teko dėl kledaro atsisakyti dviejų kelionių: Kaunas-Palangaa , kitą dieną Kaune sustojo, po kokių 100-200km, kita Kaunas Vilnius t.p. dėl šūdo, kišamo LTSA ir Bolt direkcijų , kaip . Teko matyti vien1 vienintelę mašiną su boba už vairo realiai 300.000. nučiulpė ir gavo normalią mašiną, aiškiai.mLedas, saldainiukas, palyginus su visais tais šūdalaužiais, realia kaina 20-50eu/sav, o LTSA. Bolt paraginus atestuoti bent auto su lipdukais, kurie savininkui neša dar 20-40 eu/sav, o vairuotojui-nieko, vėlgi vertimas dirbti nemokamai reklamos agentu, teko.... būti pasiųstiems nx aiškiau tariant, nes tai ne Bolt , o automobilio savininko reikalas... Kaipgi tad TApž į vertina , net niekuomet ir nemmatę automobilio dugno ir išvis automobilio ?

Andrius

Andrius portretas
>Arunui. Liūto dalį gauna ne platforma, o senų geldų nuomotojai, deja ir kitokie tarpininkai. Jei platforma gauna į savaitę 80eu, tai nuomotojas- 140eu, 80-degalai, 40-50 viešasis maitinimas su automobilio reikmenimis (planšetė, valikliai, kvepikliai, plovikliai, drabužiai ir t.t.). Atimam visa tai iš mžd 400eu (stipriai padirbėjus per savaitę): 45-50val. Kartais ir 500, bet atimti reikia +70-80eu

Andrius

Andrius portretas
LTSA kokybė: worksless'ai (bolt garažų savininkai, veRslai kitaip) įsigudrino 2005 m Bolt mašinas vartoti su 10.000km rida, realiai išpuvusiu salonu, dėmėtom sėdynėmis, kiaurais dugnais, 700.000 ne mažiau realiąja rida... patrys tuo užsiėmėm. m : ) reikalaujama iš vairuotojų 120eu už savaitę nuomos realybėje tai 20-50eu tekainuojanti gelda, jeigu Toyota CR 2020m galima gauti už 350eu 2savaitėm su visu KASKO be kilometrų limito. Taip, jos ir be kasko draudimo dar priedo, tarškančios barškančios., lūžtančios, užsidegančios (vln, prie ozo), dvokiančios myžalais, šūdais, kojimėm, kita kvapų palete.... ir tai LTSA , o ir Boltui vadinasi pavežėjo veiklai tr. priemonė ĄĄą!!!!!!!!!

Arminas

Arminas portretas
vienas dalykas, kad bolt negalime vadinti. Bolt vairuotojas yra toks pat klientas, kaip ir važiuotojas. Šiuo atveju labai grubiai pažeidžiamos vairuotojų teisės (sulaužytas seime Konstitucijos 22 str.) , išviešinančios prašalaičiams važiuotojams (brukant per prievartą) vien vairuotojo Vardą ir Pavardę, tačiau leidžiančios važiuotojams likti inkognito !!! Taip !!! Atmazkė tokia, kad tačiau išsirašyk sąskaitą degalinėje už kurą , nepasakęs duomenų. Sąskaitą privalo išrašyti Bolt savo vardu, o ir Yandex ir kt t.p.. Lygiai, kaip išrašinėja sąskaitas bolt klientams vairuotojams. Bolt baudžioavinius santykius mėginanti įteisinti bendrovė (Ponas važiuotojas ir šūdas šoferis) kaltinama papirkus Karbauskį ar kitus seimo narius, įteisinti baudžiaviniams santykiams !!! Tad privalu atšaukti įstatymą ir priversti platformas dalinti sąskaitas savo vardais, leidžiant t.p. Vairuotojui pasirinkti norimą nicką ar vardą. Beje, važiuotojams t.p. autentifikuo

Arunas

Arunas portretas
O kiek buvo šnekėta... Išlindo yla iš maišo. O platformos, kurios gauna liūto dalį pelno už nieką neatsaako!!! Ir klausimas kaip mokesčius moka. Platformos turi būti griežtai licencijuojamos!!! O tai dabar kas netingi tas ir pasileidžia programėlę ir apgaudinėja keleivius

Ups

Ups portretas
O Pacevičius yra "ZERO" kaip futbolistas neturėdamas net vairuotojo pažymėjimo vadovauja įmonei kuri susijusi su transportu. Juokingai atrodo, Klaunas ;)

Ups

Ups portretas
Reikia branginti paslauga, tada vairuotojas turės už ką pirkti komercinių draudimą, geros kokybiškos padangas, automobilis bus švarus ir nuplautas. Aš laukiu to momento, kada priims įstatymą , kad kol nebus privalomojo komercinio draudimo tai paskyra nebus aktyvuota, tada Bolt praras ~70% vairuotoju, o Užimtumo tarnyba pasipildys naujais klientais :) Bus proga rasti kita darba. Vairuotojai patys kalti, rizikuodami veža vaikus be kėdutes, veža su nauju arba brangiu automobiliu Bolt ekonomą už kapeikas, klientai pripranta prie ekonomą ir neužsakyneja brangesne kategorija, kam jeigu atvažiuos tas pats automobilis, apgaudinėjami patys save, o Bolt šudžiai to naudojasi, nes jiems paj..bat.

Anonimas

Anonimas portretas
Neapsimoka ten išvis daugiau dirbti... Kaina sumažėjus 30% lyginant su 2018. Piko metu įkainiai nebekyla todėl uždarbis smukęs apie 40-45%. Dėl tos pačios priežasties nėra ir draudimų komercinių. Dėl tos pačios priežasties bandė mokesčių venkti vairuotojai, bent neišvengs nei cento nesumokėt. Pasiims VMI su Sodra patys viską kiek priklauso. Turėtų kažkaip sureguliuot valdžia. Anksčiau taxistas, kaip žmogus galėjo gyventi. Dabar paliko ubagų profesija po visų dempingavimu

Tiesa

Tiesa portretas
Bet kažkodėl Pacevicius nusimuilino nuo atsakymo kodėl Bolt nekontroliuoja vairuotojų kurie neturi nei reikiamo tech nei draudimo

Arunas-melagis

Arunas-melagis portretas
Ir BOLT ir UBER perdejo OVM ant vairuotoju ir PVM mokamas,sumoka vairuotojai. BOLT vadkvas irgi melagis,kontroliuoja mat,tai kodel be visu kitu reikiamu dokumentu nereikalaijama draudimo su aukstesne rizika? Ar neturint cairuotojo pazymejimo pajungs prie platformos?NE O kodel jungiama be draudimo?

Arunas

Arunas portretas
Bolt vienintelė įmonė Lietuvoje nemokanti PVM, naglai, oficialiai ir tą skatina VMI !!!!

Anonimas

Anonimas portretas
koriam čia bolt pigu ? bolt tai eiliniai žmonių kvailintojai , pradžiai duoda nuolaidas kad užregistruotum kortelę , o paskiau užkelia kainas nors ir yra laisvų automobilių . eiliniai sukčiai . Seimo gauja leido šūdelizmą ir valstybės apvaginėjimą . Turėtu būti viena valdiška programa ir kontrolė , kuriai teiktu užsakymus visi vežėjai , ir per šitą programą dalintu vairuotojams . O dabar debilizmas , dirbas kas nori nors ir po 24 val per parą ir paskiau dingsta , net iš lietuvos

Šoferis

Šoferis portretas
Gal ponuli anonime nori pabandyti padirbti Bolte ir įsitikinti,ar tikrai daug uždirbama? Dirbu ir žinau tą virtuvę. Pletkų neklausyk. Jei būtų labai daug,tai kasose niekas nesedėtų

Mantas

Mantas portretas
Esu užsiregistravęs bolt. Administracija nieko netikrina, pas mane neįkelti draudimas technikines dokumentai, bet leidžia bolt. Apgailėtina... Nuolat giriasi kaip visiems padeda, klesti, bet tokį burdaka padarę, kad norisi vemt... Taip pigu. Bet dažnu atveju klientai klause kodėl taip pigu. Nėra atsakomybės, visiems p*, saibos jiems eina, autoparkai slepia mokesčius. Dinaminė kainodara sukeliama kada norima. Turėtų šiaip susidomet FNTT ar dar kokios nors institucijos. Ps. Dažnu atveju atvažiuoja vienu vardu žmogus, o ten visiškai kitas žmogus iš pietų šalių sėdi.

Anonimas

Anonimas portretas
apie nukentėjusius galima pasakyti tik vieną : jie yra kvailiai . Bolt vairuotojai uždirba ir uždirba daug , bet yra skregos arba lopai , kurie negeba susitvarkyti dokumentų . Ltsa dirba irgi grybai , kurie nesutikrina draudimo . Bolt ten iš vis parazitų kontora , be to kad blokuoja vežėjus kurie nesutinka dirbti pažeidžiant kelių eismo taisykles , netikrina ar automobilis draustas pavežėjo draudimu , netikrina technikinės kaip privalo ir kas kiek privalo , na ir svarbiausia neblokuoja jei dirbi val nors ir visus metus .

Qwerty

Qwerty portretas
Pavezijime bardakas didesnis, negu anksciau su taksais, taksistai nors draudima turejo ir vairuotojo pazymejima. O dabar (ipatingai Yandex vairuotojai) net su atimtom teisem laksto keliese ant vienos paskyros, masinos po 500km per para prasuka, visiems dzin. Gal kazkas is ministru is Yandex ir kitu gauna kysius???

Keisti

Keisti portretas
O jūs norit, kad po 1.5-3€ vežiojami keleivius dar ir draudimus , irTA , ir mokesčius , ir Sveikatos draudimą, ir dar bala žino kąsusimokėtu...:) Keisti jūs. Važiuokit su taksi 10 kart brangiau ir nereikia skūstis.

Kazys

Kazys portretas
Nėra jokių draudimu, technikines ar kitų dalykų. Boltas neatsakingas už tuos dalykus. Boltas neša vienintelę atsakomybę, mokesčiams laiku pateikti vairuotojo gautas pajamas. Viskas! Žmonės, jus nesat apdrausti nei Bolto, nei yandekso

Anonimas

Anonimas portretas
O ko nevažiuot? Greitai atvyksta, dauguma mandagūs, ne taip kaip seni taksistai, dar iškeikia. Tik visiška betvarkė su įstatymų kontrole, dėl ko Bolt turėtų būti eliminuotas iš mūsų rinkos, arba susitvarkyti.

Kostas

Kostas  portretas
koikiu reikia buty nevisprociu kad ju tais boltais ,etransportais vaziuott ?

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Vairuojant ne kartą teko pastebėti, jog ,,Bolt" vairuotojai pažeidinėja eismo taisykles, sukelia avarines situacijas manevruodami, kol susigaudo, kur sukti, važiuoja įjungdami ir atjungdami avarinį signalą. Susidaro įspūdis, jog dirba kas netingi ir neaišku, ar turi pakankamai stažo, pažįsta miestą, ženklus ir pan.

TAIGIS

TAIGIS portretas
KOMPENSUOS GAIKA...

Galerijos

Daugiau straipsnių