Aiškėja žiedinės sankryžos kontūrai Pereiti į pagrindinį turinį

Aiškėja žiedinės sankryžos kontūrai

2017-07-27 12:00

Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankirtos klausimo ėmęsis uostamiestis sparčiai juda tikslo link. Aiškėja, kokiu keliu bus einama, statant vieną iš dviejų galimų estakadų virš minėtos sankryžos.

Aiškėja žiedinės sankryžos kontūrai
Aiškėja žiedinės sankryžos kontūrai / Vytauto Petriko nuotr.

Šiuo metu transporto srautai jau baigti modeliuoti ir analizuoti. Buvo nagrinėjamos dvi galimos estakados kryptys: šiaurės–pietų ir rytų–vakarų.

Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus Sauliaus Budino, vertinant dabartinę situaciją, estakadą palankiau statyti šiaurės–pietų kryptimi, tai yra viaduką įkurdinti kaip Šilutės plento tęsinį, besidriekiantį virš žiedinės sankryžos.

„Tačiau, įvertinus transporto srautų augimą, aiškėja, kad tiek variantas rytai–vakarai, tiek šiaurė–pietūs yra lygiaverčiai pagal pralaidumą“, – pastebėjo S.Budinas.

Šiomis dienomis ekspertai vėl aptarė šios sankryžos ateities perspektyvas.

Administracijos direktorius pabrėžė, jog miesto tikslas buvo atnaujinti visas tris sankryžas, kuriose Baltijos prospektas kertasi su Šilutės plentu, Taikos prospektu ir Minijos gatve.

Šios sankryžos rekonstrukcijos pirmas etapas jau yra įgyvendintas. Antrojo metu turėtų būti įrengta požeminė išvaža iš Klaipėdos centrinio terminalo ir įvaža į Baltijos prospektą.

S.Budinas tikino, kad panašūs sprendiniai numatomi ir atnaujinant Baltijos bei Taikos prospektų sankryžą.

Todėl, atsižvelgiant į šiuos planus, priimtinesnė estakadai tampa rytų–vakarų kryptis.

„Ko gero, teisingiausias sprendimas būtų rytai–vakarai, nes šiems darbams jau yra šiek tiek pasiruošta. Pati logika tai diktuoja“, – paaiškino S.Budinas.

Kokiu keliu bus žengiama, turėtų paaiškėti kitą savaitę.

Savivaldybės administracijos direktorius taip pat pastebėjo, kad miestas gali nuspręsti rengti priešprojektinius pasiūlymus ir dar kartą pabandyti atsakyti į klausimą, kuris variantas būtų naudingesnis. Tačiau, teigiama, toks sprendimas kiek pailgintų šios sankryžos permainų procesą.

Taip pat galima apsispręsti pasirinkti vieną estakados kryptį ir judėti pasirinkto scenarijaus įgyvendinimo link.

„Tiek Šilutės plento ir Baltijos prospekto, tiek Taikos ir Baltijos prospektų sankryžų klausimai yra labai seni – galbūt dešimties metų, jeigu ne daugiau. Nesinori dar kartą paskubėti ir padaryti klaidą pasirinkus, kad vėliau nereikėtų dar kartą prie to sugrįžti“, – patikino S.Budinas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra