Antroji "Oskaro" jaunystė

Antroji "Oskaro" jaunystė

2012-06-13 23:59
Antroji "Oskaro" jaunystė
Antroji "Oskaro" jaunystė / Vytauto Petriko nuotr.

Bendrovė "Klaipėdos laivų remontas" baigė 1885 metais statyto istorinio laivo "Oskar II" atnaujinimo darbus, kurie kainavo pusantro milijono litų.

Rekonstrukcijai į Klaipėdą laivas atplukdytas prieš pusmetį. Pasak bendrovės "Klaipėdos laivų remontas" generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, remonto darbai kainavo 1,7 mln. Lt, nors pradžioje numatyta suma buvo perpus mažesnė. Tačiau pradėjus remontą, savininkai panoro pakeisti ne tik metalinę korpuso dalį, bet ir suremontuoti visus pagrindinius laivo techninius mazgus, agregatus, įrengti originalų laivo interjerą.

"90 proc. metalinio korpuso pakeista. Denį išklojome medžiu, krovininiame triume įrengtas keleivių salonas", – pasakojo A.Butkus.

Šiemet "Oskar II" ketina dalyvauti Norvegijos istorinių laivų parade.

"Norvegijoje yra daug tokių laivų, kurie anksčiau plukdė krovinius, o dabar pritaikomi pramogoms. Tikimės rasti daugiau klientų", – sakė A.Butkus.

Tai pirmas toks stambus užsakymas bendrovėje "Klaipėdos laivų remontas".

"Esu labai laimingas matydamas tokį laivą. Daugiau nei pusę metų du kartus per mėnesį atvykdavau į Klaipėdą, džiaugiuosi, kad klaipėdiečiai meistrai visada rasdavo reikiamus sprendimus. Kai laivas atplaukė į Klaipėdą, buvo nieko vertas", – sakė laivo kapitonas Gunaras Borg Vatne.

Faktai

Laivas "Oskar II" pastatytas 1885 metais Norvegijoje. Jis buvo pritaikytas plukdyti apie 200 keleivių.

Dabartinį savo pavidalą įgavo 1903 metais po rekonstrukcijos.

Dar po 50 metų jis pritaikytas koviniams gabenti, jam suteiktas "Havas" pavadinimas.

1999 metais, pasikeitus savininkams, jam sugrąžintas senasis vardas "Oskar II".

"Oskar II" ilgis – 25 m, plotis – 5,4 m, gramzda – 2,2 m.

Visame laive įrengta garso sistema, skirta ne tik linksmintis, bet ir girdėti kapitono komandas.

"Oskar II" pritaikytas plukdyti 40 keleivių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų