„Mums svarbi klientų nuomonė ir jų patirtys, todėl savitarnos portalo atnaujinimas buvo neišvengiamas. Nuo šiol klientai elektroninėje erdvėje galės atnaujinti kontaktinius duomenis, deklaruoti rodmenis ir svarbiausia tiesiogiai, vos vienu mygtuku, apmokėti sąskaitas. Tai padės klientams sutaupyti laiką, o naudojimasis yra itin paprastas. Be to, ateityje planuojame išplėsti savitarnos portalo galimybes ir klientams pasiūlyti užsakomų paslaugų teikimą neišėjus iš namų, o jas užsisakius savitarnos portale“, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.
Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ kas mėnesį klientams išsiunčia per 53 tūkstančius popierinių sąskaitų. Tam sunaudojama 639 tūkstančiai popieriaus lapų arba kitaip tariant, daugiau nei 3 tonos popieriaus kasmet.
Naujosios svetainės privalumai:
· Mokėjimus atliksite vienu mygtuku. Įdiegtas tiesioginis mokėjimas į banką – laiką skaičiuojančių žmonių svajonė!
· Su vienu prisijungimu matysite ir galėsite administruoti net kelias sutartis.
· Užtikrinamas saugumas apmokant sąskaitas už paslaugas.
· Itin patogu naudotis mobiliaisiais įrenginiais (telefonais, planšetėmis).
· Net jei klientai naudojasi „Vienos sąskaitos“ paslaugomis, nuo šiol gali jungtis prie naujosios „Klaipėdos vandens“ savitarnos ir matyti mokėjimo duomenis. Deja, atlikti mokėjimus už paslaugas galima tik atsisakius „Vienos sąskaitos“ paslaugų.
Kaip prisijungti prie savitarnos portalo, deklaruoti rodmenis, apmokėti sąskaitas ar pasikeisti kontaktinę informaciją, rasite bendrovės „Klaipėdos vanduo“ „Youtube“ kanale ar interneto svetainėje www.vanduo.lt.
Naujausi komentarai