Klaipėdos autobusų parko įmonė, be keleivių pervežimo, dar valys miestą ir remontuos suoliukus. Bendrovės pagrindu planuojama kurti savivaldybės komunalinių paslaugų įmonę. Tai patvirtino vakar Autobusų parke apsilankęs uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas.
Idėja savivaldybei turėti savo komunalinių paslaugų įmonę kilo po nuolatinių viešųjų pirkimų užginčijimų, kai dėl miesto perkamų paslaugų grumiasi kelios kompanijos. Pasitaikydavo atvejų, kai dėl tokių ginčų nebuvo kam valyti miesto ar atlikti kitų komunalinių paslaugų.
Esą Klaipėdos autobusų parkas kaip tik tokia bendrovė, kuri galėtų apimti dešimtadalį komunalinių paslaugų rinkos mieste ir, esant reikalui, atliktų darbus, kol nepaaiškėjo generalinis jų rangovas.
"Tai bet kuriuo atveju bus pigiau, nei savivaldybės komunalinių paslaugų įmonę kurti nuo nulio", – įsitikinęs V.Grubliauskas.
Klaipėdos autobusų parko vadovė Jelizaveta Daugininkienė šį pasiūlymą priėmė. Esą tereikia miesto politikų pritarimo ir bendrovės Stebėtojų tarybos.
"Nežinau, kiek kas dabar už tas paslaugas moka, bet manau, kad mes dirbsime pigiau", – kalbėdama sakė J.Daugininkienė.
Klaipėdos autobusų parkas – 100 proc. savivaldybės įmonė. Į miesto gatves, tarpmiestiniais ir priemiestiniais maršrutais kasdien išvažiuoja 80 bendrovės autobusų. Kažkada jų buvo penkis kartus daugiau. 98 proc. įmonės veiklos sudaro keleivių vežimas.
Įmonės veiklos nuostoliai šiuo metu siekia apie 2 mln. Lt. Teigiama, kad jie susidarė dėl nuolatinės degalų kainų kaitos ir laiku neperskaičiuojamų tarifų už vežimą. Esą per pastaruosius penkerius metus bendrovei degalams papildomai reikėjo 4,5 mln. Lt.
Naujausi komentarai