Autotransporto srautams reguliuoti – CKT pervežimo alternatyvos ir naujovės

Grįžti į straipsnį

KAZYS

KAZYS portretas
Pritariu ROMUI. Šis vadinamas CKT terminalas buvo skirtas Kruiziniams laivams, bet neaišku (aišku) kieno dėka tapo CKT. Uosto kompanijų nesutarimai -Klaipėdiečių bėda. Prisimenu, kad sovietmečiu NSK - Namų statybos Kombinatas, Gelžbetonis (Perdanga), kitos statybinės organizacijos atsirado miesto centre (Dubysos g., pagal dabar miesto teritoriją ) Maskva tuos projektuotojus teisė už "Kenkimą". Mėsos, Pieno, Duonos kombinatai irgi ne vietoje buvo pastatyti. Tai mūsų "protai' dar daugiau kenkia Klaipėdai. Kada Klaipėda turės gerą Šeimininką (Merą)?

Romas

Romas portretas
O dabar grįžkim prie "Mukrano" perkėlos ir palyginkim. Ten buvo tiek geležinkelio atšakų, kad galėtum be problemų sutalpinti mažiausiai kelis pilnus sąstatus, CKT gali priimti berods 8 vagonus į savo kelius. Ten suremontuoti Jūrininkų prospektas ir Kairių gatvė, kuri pradeda apželti medžiais. Ten transportas niekam netrukdė, o čia tratinami pinigai visdukams ir naujiems keliams, kurie abejotinai ar sumažins krovininio judėjimo srautus. Priešingu atveju reikia vieno viaduko nuo CKT iki aviaeskadrilės.

X

X portretas
Makaronai. Tarptautinę perkėlą( Klaipėdqa-Mukranas) vienas grigalauskas sunaikino, dabar atėjo eilė CKT.

Anonimas

Anonimas portretas
gerai kalba bet bus kaip visada

Galerijos

Daugiau straipsnių