Labiausiai brangs popieriniai
Naujas viešojo transporto bilietų kainas miesto taryba patvirtino ketvirtadienį vykusio posėdžio metu. Nuo sausio 1-osios kartiniai autobusų bilietai brangs vidutiniškai 13 proc.
Labiausiai brangimą pajus tie, kurie perka talonėlį autobuse. Dabar bilietas jame kainuoja 0,80, o po Naujųjų – eurą. Kioske talonėlis dabar atsieina 0,70 euro. Kitais metais – 0,80.
Labiausiai brangsta popieriniai talonėliai, nes siekiama, kad keleiviai jais naudotųsi kuo mažiau.
Elektroninių kartinių bilietų kainos koreguojamos nežymiai – brangs 11,5 proc. Dabar šis atsieina 0,52 euro. Siūloma kaina siekia 0,58 euro.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis atkreipė dėmesį, kad elektroninių kartinių bilietų kaina tokia pati jau septynerius metus.
Keisis du kartus
Koreguojamos ir maršrutinių taksi bilietų kainos. Bus suvienodinti vadinamųjų mikriukų dieninis ir naktinis tarifai. Tad bilietas ateis eurą. Dabar dieną kelionė kainuoja 0,85, o naktį – eurą.
Maršrutinių taksi bilietų kainos dar kartą keisis kitų metų pavasarį, kai šie taps bendros miesto viešojo transporto sistemos dalimi. Kelionė šiomis transporto priemonėmis bus brangesnė naktimis. Bilieto kaina tamsiuoju paros metu sieks 1,50 euro. Dieną išliks euras.
"Nors kartinių viešojo transporto bilietų kainos Klaipėdoje didės, jie išliks pigiausi tarp didžiųjų šalies miestų", – palygino Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas.
Nuo 6 iki 31 proc. bilietų kainos išaugs priemiesčio maršrutuose. Pabrangimas priklausys nuo maršruto. Tai suderintas su Klaipėdos ir Kretingos rajonų savivaldybėmis.
Pabrėžiama, kad skaičiuojant naujas bilietų kainas siekta, jog pokyčiai visiškai neturėtų įtakos tiems keleiviams, kurie viešuoju transportu naudojasi dažniausiai.
Paprastai jie įsigyja terminuotus bilietus, o jų kaina nesikeis.
Pasiūlys naujų bilietų
Keleiviams bus pateikta naujovių – atsiras maršrutinių taksi ir autobusų terminuoti bilietai. Naudojantis šio tipo terminuotais bilietais, bus galima važiuoti abiejų rūšių transporto priemonėmis.
Atsiras ir dienos bilietas – penkta ir daugiau kelionių tą pačią dieną keleiviui bus nemokamos.
Miesto taryba viešojo transporto bilietų kainas turi peržiūrėti ne rečiau kaip kartą per metus.
Jos nustatomos, atsižvelgiant į vežimo sąnaudas, gautų pajamų pokyčius ir sutartyse tarp savivaldybės ir vežėjų numatytus įsipareigojimus.
Miesto ir priemiesčio viešojo transporto kartinių bilietų kainas teko didinti dėl augančių kuro išlaidų ir vidutinės metinės infliacijos.
Prognozuota, kad kitais metais būtų susidaręs 600 tūkst. eurų pajamų trūkumas. Tai viršytų 2 proc. sąnaudų, o, pasiekus tokį rodiklį, reikia peržiūrėti viešojo transporto bilietų kainas.
Naujausi komentarai