„Per vieną dieną visko nepadarysime, bet po truputį judame į priekį“, – tikino „Klaipėdos paplūdimių“ direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Siakki.
Jis svarstė, kad galima įrengti stoteles laivams prie Klaipėdos universiteto Botanikos sodo, Tauralaukio, Medelyno ir Plytinės rajonuose.
„Kur yra į ką pasižiūrėti – išlipti, pasidairyti. Kad būtų ne šiaip vieta, o žmonių traukos centras“, – sakė A.Siakki.
Tačiau klaipėdiečiams ir turistams Dangės pakrante naudotis ir grožėtis vis dar trukdo daugybė kliūčių.
„Yra vietų, kur reikia medžius patraukti, krantai apžėlę. Ateityje reikės ir dugną valyti, kad netrukdytų laivams“, – planuojamus darbus vardijo A.Siakki.
„Klaipėdos paplūdimiai“ rūpinasi beveik 13 kilometrų per miestą vingiuojančios Dangės ruožu.
Saugiai laivybai užtikrinti reguliariai matuojamas upės gylis ir vertinama jos būklė.
„Pažiūrėjome, kur yra povandeninės, oro komunikacijos, – vamzdžiai, elektros tinklai, ryšio kabeliai, dujos. Kur galima švartuotis, inkarą išmesti“, – paaiškino A.Siakki.
Kol kas apžiūrėta teritorija iki Tauralaukio tilto. Vėliau ketinama įvertinti upės būklę iki pat Žaliojo slėnio.
„Dar pažiūrėsime, kaip viskas atrodys pavasarį, nes šiemet žiema tikrai gili“, – paaiškino A.Siakki.
Dangės pakrantę neabejotinai paveiks potvyniai ir ledonešis.
„Paplovus šaknis, medžiai virsta į vandenį. Po to guli užtvėrę pusę upės. Užutėkyje susidaro sąnašos – viską apžiūrėsime, pamatuosime“, – pasakojo direktoriaus pavaduotojas.
Dabar „Klaipėdos paplūdimiai“ renka informaciją bei analizuoja vizijas, kaip Dangės pakrantės galėtų privilioti daugiau klaipėdiečių ir turistų.
Iki šiol sukurtas ne vienas planas. Laivybos galimybėmis Klaipėdos upėje domėjosi net Vilniaus verslininkai.
Tačiau kol kas konkreti tik viena data – iki vasaros laivybos sezono pradžios ketinama sutvarkyti navigacinius ženklus.
Naujausi komentarai