Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl banko skyriaus Klaipėdoje – galvosūkis

2015-11-19 12:31

Klaipėdietė pateko į nemalonią situaciją, kai po operacijos jai teko blaškytis po uostamiestį, ieškant iš senųjų patalpų išsikėlusio banko skyriaus. Moteris įsitikino: jei esi pensininkas ir neturi interneto prieigos, kai kurias gyvenimiškas užduotis yra neįmanoma išspręsti.

Indėlininkė įsitikino, kad neturintys interneto, apie pokyčius gali likti nieko nesužinoję.
Indėlininkė įsitikino, kad neturintys interneto, apie pokyčius gali likti nieko nesužinoję. / Vytauto Petriko nuotr.

Klaipėdietė pateko į nemalonią situaciją, kai po operacijos jai teko blaškytis po uostamiestį, ieškant iš senųjų patalpų išsikėlusio banko skyriaus. Moteris įsitikino: jei esi pensininkas ir neturi interneto prieigos, kai kurias gyvenimiškas užduotis yra neįmanoma išspręsti.

Nerado banko skyriaus

"Esu po sunkios operacijos ir labai sunkiai vaikštau. Šiaulių banke turiu indėlį. Privalėjau apsilankyti banke dėl indėlio pratęsimo, buvo likusios kelios dienos. Kai tik pavyko atsistoti ant kojų, išsiruošiau į artimiausią šio banko skyrių, kuris anksčiau buvo įsikūręs Herkaus Manto gatvės pradžioje", – prisiminė klaipėdietė Genovaitė.

Tą dieną pliaupė lietus, tad ramentais pasiremdama moteris, atkulniavusi į miesto centrą, liko nieko nepešusi. Banko skyriaus patalpos buvo tuščios. Ant langų ir durų nebuvo jokio pranešimo, kur jis išsikėlė.

"Išvydau užrašą, kad išnuomojamos patalpos. Užėjau į šalia esančią piceriją. Žmonės tepasakė, kad banko skyrius seniai išsikėlė. Teko grįžti į namus. Atidžiai peržiūrėjau sutartį su banku, neradau jokio telefono numerio, kuriuo galėčiau pasiteirauti", – piktinosi moteris.

Genovaitė susisiekė su savo broliu, kuris gyvena Kaune. Vyras internete ieškojo telefono numerio, kuriuo būtų galima susisiekti su banku. Teko ilgokai laukti, kol banko operatoriai atsiliepė į skambutį.

"Sužinojau, kad skyrius išsikėlė į Liepų gatvę. Nejau banko administracijai taip sunku buvo palikti ant durų informaciją, kur išsikėlė? O dabar tokie sunkumai sudaryti klientams. Mane tai įskaudino, nes sunkiai vaikštau ir dabar dar šlubuodama einu", – atviravo moteris.

Išsikėlė prieš pusmetį

"Klaipėdos" žurnalistai patys įsitikino, kad bendruoju Šiaulių banko telefonu iš tiesų nėra paprasta prisiskambinti.

Antradienio rytą susisiekti su operatoriumi pavyko tik po ketvirto bandymo. Ragelyje nuolat pasigirsdavo pranešimas, kad visi vadybininkai yra užimti. Sujungimo su tam tikru banko darbuotoju tenka laukti taip pat ilgokai, kone 3–4 minutes. Už šį laiką klientams tenka sumokėti ryšio operatoriams.

"Galbūt jaunimui, kuris turi internetą, nebūtų sudėtinga surasti reikiamą informaciją. Tačiau pensininkas yra specifinis klientas", – pastebėjo klaipėdietė Genovaitė.

Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė tikino, kad banko skyrius iš Herkaus Manto gatvės į Liepų gatvę buvo perkeltas dar balandžio mėnesį.

"Keista, kad tokia situacija nutiko. Informacija apie pasikeitimus buvo skelbta. Internete – taip pat. Tikėtina, kad moteris metus nesilankė banke, nes skyrius išsikėlė prieš pusmetį", – aiškino D.Grikšienė.

SMS nesiuntinės

Tai, jog banko klientų aptarnavimo telefono linijos itin dažnai būna užimtos ir žmogus negali telefonu skubiai susisiekti su darbuotojais, D.Grikšienė aiškino tuo, kad operatoriai dažniau skambučių sulaukia pirmoje dienos pusėje.

"O gal ir dėl to, kad mėnesio vidurys. Sulaukiama daugiau mokėjimų", – svarstė banko atstovė.

D.Grikšienė tikino, kad banko klientų apie aptarnavimo pasikeitimus, pavyzdžiui, trumposiomis SMS žinutėmis, bankas esą negali siųsti.

"Jie gali tai priimti kaip nepageidaujamą informaciją. Sutartyje gali būti nurodyta, kad žmogus nenori gauti telefonu tokios informacijos. Pagal mūsų tvarką mes pakabinome plakatus, kad skyrius išsikels, ir informaciją skelbėme mūsų banko tinklalapyje. Tačiau kiekvienas atvejis yra skirtingas. Jei sutartyje nebuvo telefono numerio, jis skelbiamas tinklalapyje", – aiškino D.Grikšienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra