Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl eismo saugumo uostamiestyje – neįtikėtini siūlymai

2024-04-12 06:25

Uostamiesčio eismo saugumo klausimus sprendžianti Eismo saugumo komisija išklausė siūlymų, kaip galima būtų sumažinti avarijų skaičių mieste. Kai kurie jų verčia iš koto.

Siūlymas: į Baltijos prospekto žiedinę sankryžą, dažnai vadinamą gaudykle, yra įskriejęs ne vienas kelių erelis.
Siūlymas: į Baltijos prospekto žiedinę sankryžą, dažnai vadinamą gaudykle, yra įskriejęs ne vienas kelių erelis. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Liktų tik dvi eismo juostos?

Klaipėdiečius turėtų nustebinti projektuotojų siūlymas Baltijos ir Taikos prospektų žiedinėje sankryžoje panaikinti trečiąją juostą.

Pačioje judriausioje uostamiesčio žiedinėje sankryžoje lengviesiems automobiliams beliktų viena – vidurinioji juosta.

Pirmąja judėtų autobusai, nes jiems visame Taikos prospekte numatyta atskira eismo juosta.

Trečioji iš viso būtų panaikinta.

Transporto skyriaus specialistė Lina Žemaitytė komisijai pasakojo, kad šioje sankryžoje sužeista 11 žmonių.

„Daug eismo juostų ir didelė manevrų laisvė“, – paaiškino L. Žemaitytė.

Projektuotojai problemą pasiūlė išspręsti primityviai – žiedinėje sankryžoje palikti dvi juostas, kad vairuotojai nenardytų iš vienos į kitą ir taip esą būtų išspręsta avaringumo problema.

Miesto tarybos narys Sergej Mažūga paklausė specialistės, gal 11 sužeistų žmonių sankryžoje yra tie, kurie, nesilaikydami eismo taisyklių ar būdami girti, nėrė automobiliais į vadinamąją gaudyklę?

Specialistė atsakė, kad į šį skaičių patenka ir tokie vairuotojai.

„Jei neklystu, ši sankryža bus svarstoma viso Taikos prospekto rekonstrukcijos projektavimo metu. Sprendiniai bus pateikti su visu projektu“, – komisijai priminė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas.

Komisija nusprendė nieko nekeisti ir palikti galiojančią tvarką.

Andrius Žukas. Vytauto Liaudanskio nuotr.

Gatvę – užsėti žole?

Dar vienas sprendimas, sukėlęs komisijos nariams klausimų, taip pat nebuvo patvirtintas.

Aiškinantis avaringumo priežastis Taikos prospekto, Kauno ir Agluonos gatvių sankryžoje, pasiūlyta panaikinti įvažą į Taikos prospektą, važiuojant nuo Kauno gatvės pusės.

Dalis vairuotojų išsuka dešiniau ir į Taikos prospekto eismą įsilieja šalutine išvaža.

Šioje sankryžoje buvo sužeisti šeši žmonės.

Tačiau aiškėja, kad išvaža esanti niekuo dėta.

Na, atsiprašau, bet tai – nelogiška.

Siūlyta net išmontuoti asfaltą, panaikinti eismo juostą ir ją užsėti žole arba juostą uždaryti stulpeliais.

„Irgi nesupratau tokio siūlymo. Aš tokio sprendimo jokiu būdu nepasirašyčiau. Neaišku, kam būtų švaistomi savivaldybės pinigai“, – savo nuomonę išsakė A. Žukas.

Jis stebėjosi siūlymu mažinti eismo juostų skaičių, kai nėra aišku, kas iš tiesų lėmė avaringumą šioje sankryžoje.

„Siūloma mažinti eismo juostas vien tam, kad parodytum, kad kažką darai? Na, atsiprašau, bet tai – nelogiška. Ši sankryža įtraukta į Taikos prospekto projektą. Visi klausimai bus išspręsti, kai bus atliktas auditas“, – kalbėjo A. Žukas.

Mašinų nedraus statyti

Dar vienas siūlymas, kurį svarstė Eismo saugumo komisija, taip pat nesulaukė pritarimo.

Transporto skyrius komisijai įvardijo siūlymą uždrausti ištisos paros automobilių stovą Sausio 15-osios gatvėje iki pat Tilžės gatvės.

Po kelių eismo įvykių Sausio 15-osios gatvėje jau buvo nuspręsta įrengti greitį mažinančius kalnelius.

Tokiam siūlymui nepritarė ne tik policijos atstovai, bet ir kiti komisijos nariai.

Komisijos pirmininkas Algirdas Kamarauskas patikino, kad pirmiausia derėtų išklausyti vietos gyventojų nuomones, tik tuomet imtis tokių drastiškų sprendimų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų