Dėl menkos skolos – brangūs laiškai

Kol gyventojai suka galvas, kaip susimokėti mokesčius, vandens tiekėjai keliolika centų nesumokėjusiems žmonėms siunčia kelis litus kainuojančius priminimus apie skolą.

Nesumokėjo 18 centų

Varpų gatvės 8 name gyvenanti klaipėdietė prieš pustrečios savaitės iš įmonės "Klaipėdos vanduo" sulaukė priminimo apie skolą. Moteris nustebo, nes laikotarpis, per kurį reikia susimokėti už vandenį, nebuvo praėjęs.

Įdėmiau paanalizavusi priminimą klaipėdietė pamatė, kad ji nesumokėjo bendrovei visos sumos už sausio mėnesį. Įmonei "Klaipėdos vanduo" moteris liko skoloje 18 centų.

Priminime ryškesniu šriftu pabrėžiama: "Jeigu apmokėjote už paslaugas iki šių metų kovo 24 dienos, maloniai prašome nereaguoti į šią priminimo pažymą". Tuo tarpu įmonei "Klaipėdos vanduo" už suteiktas paslaugas praėjusį mėnesį reikia apmokėti iki kito mėnesio paskutinės dienos.

"Nesuprantu, kam įmonė "Klaipėdos vanduo" siuntinėja tokius raštus. Laiško išsiuntimas kainuoja penkis kartus daugiau nei mano įsiskolinimas. O kur dar išlaidos vokui, popieriui, priminimų spausdinimui. Negi įmonė neturi kur pinigų dėti. Tuos 18 centų būčiau sumokėjusi kitą mėnesį mokėdama už paslaugą. Kokia čia problema?", – klausė Varpų gatvės gyventoja.

Už laišką – litas

Bendrovės "Klaipėdos vanduo" išlaidomis priminimams apie skolas piktinasi pusę metų užsienyje gyvenantis Jonas. Jau už pirmą mėnesį jis gavo įspėjimą, kad įmonei skolingas šešis litus.

"Įdomu, iš kur bendrovė turi tiek lėšų, kad dėl tokios sumos siuntinėja pranešimus. Matyt, užtektinai gauna pajamų iš prigalvotų mokesčių, tad gali naudotis pašto paslaugomis", – piktinosi vyras.

Laišką su priminimu Varpų gatvės gyventojai pristatė įmonė "Greitasis kurjeris". Šios bendrovės darbuotoja tvirtino, kad laiško iki 20 g išsiuntimas kainuoja litą.

Įvyko klaida

Įmonė "Klaipėdos vanduo" kiekvieną mėnesį vidutiniškai išsiunčia 5 tūkst. priminimų pažymų apie skolas.

"Paprastai toks įspėjimas siunčiamas, kai vartotojo įsiskolinimas viršija 10 litų. Esant mažesnei sumai, priminimas siunčiamas tuo atveju, jei žmogus parduoda butą. Tada pranešame ir apie kelių centų įsiskolinimus. Svarbu, kad būtų sumokėtos visos skolos už paslaugą", – pasakojo įmonės "Klaipėdos vanduo" Skolų išieškojimo skyriaus viršininkė Dovilė Kozlovienė.

D.Kozlovienė spėjo, jog pranešimas apie 18 centų skolą vartotojui išsiųstas per klaidą. Pasak jos, taip elgtis yra neefektyvu – siuntimas kainuoja brangiau.

Kai žmogus kelis mėnesius yra neatsiskaitęs už paslaugas, priminimai yra siunčiami neatsižvelgiant į įsiskolinimo sumą.

"Neretai žmonės išvyksta į užsienį, paslaugomis nesinaudoja, o mums apie tai nepraneša. Vartotojams, kurie praneša apie tai, laikinai atjungiamas vanduo, jie susimoka į priekį pardavimo kainą ir jokių problemų nekyla", – pabrėžė D.Kozlovienė.

Vartotojų įsiskolinimai įmonei "Klaipėdos vanduo" pastaruoju metu auga nežymiai. Vasario pabaigoje jie siekė 2 mln. 893 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

roxana

roxana portretas
butu gerai,kad tuos priminimus siustu neanksciau kaip po triju menesiu nemokejimo,kadangi daugumai zmoniu algos labai veluoja..
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių