Laukė ilgiau nei valandą
Jau ne vieną dešimtmetį klaipėdiečius kamavusi Rimkų geležinkelio problema ir vėl iškyla kaip feniksas iš pelenų.
Vairuotojų liudijimu, absurdiška situacija tęsiasi jau ne vieną mėnesį.
Neretai šalia pervažos nusidriekia didžiulė eilė automobilių, kurioje vairuotojams tenka laukti ilgiau nei valandą.
Uždaro piko metu
"Klaipėdoje yra tokia problema, vadinama Rimkų pervaža. Ketvirtadienį šalia uždarytos pervažos teko laukti nuo 16.50 iki 18.10 val. Daugiau nei valandą! Per visą šį laiką pervaža buvo atidaryta tik 15-ai minučių. Ilgiau nei valandą žmonės stebėjo, kaip traukinys keturis kartus važiavo pirmyn ir atgal. Taip pat keturis kartus į abi puses buvo stumiamos cisternos. Galiausiai atvažiavo dar vienas traukinys, kuris sustojo pervažoje ir grįžo atgal. Tai yra pasityčiojimas iš žmonių. Vairuotojai kenčia dėl blogo geležinkelių darbuotojų eismo organizavimo. Kodėl pagrindinis eismas geležinkelyje vyksta būtent piko valandomis? Vaikai darželiuose laukia nežinia kiek laiko, kol tėvai stūkso prie Rimkų geležinkelio pervažos", – raštu piktinosi dienraščio skaitytojas.
Vaikai darželiuose laukia nežinia kiek laiko, kol tėvai stūkso prie Rimkų geležinkelio pervažos.
Savivaldybės prašymo neišgirdo?
Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, miesto savivaldybė prieš kurį laiką kreipėsi į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai" prašydama atsižvelgti į uostamiesčio vairuotojų skundus.
"Tai yra ne miesto savivaldybės, o bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" veiklos sritis ir atsakomybė. Savo ruožtu bendrovei prieš kurį laiką parengėme ir siuntėme raštus, prašydami pervažų neuždaryti piko metu. Visgi sulaukėme atsakymo, kad pervažų yra šimtai ir prie visų vairuotojų prisiderinti neįmanoma", – pasakojo V.Paukštė.
Komentaras
Gintaras Liubinas
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento atstovas
Vadinamieji stumdomų traukinių grafikai yra nuolatos sudaromi ieškant įmanomų pačių geriausių variantų. Reguliariai susitinkame su Klaipėdos bendruomenėmis ir miesto savivaldybės administracijos vadovais, todėl niekuomet nepamirštame susitarimo dėl piko valandų – nuo 7.15 iki 8.30 val. ir nuo 16.30 iki 18.00 val. Šis laikas, kai žmonės važiuoja į darbą, veža vaikus į mokyklas, darželius bei skuba jų pasiimti, yra ypatingo dėmesio ir planavimo centre, todėl darome viską, kad Rimkų pervažos darbas būtų kuo sklandesnis. Pastaruoju metu nuo 7 iki 9 val. esame apskritai nutraukę traukinių eismą, tačiau toks darbo nutraukimas vakarais atneštų apčiuopiamų nuostolių verslo bendrovėms. Ne paslaptis, kad daugėja ir krovinių, ir traukinių. Grafikai yra nuolatos peržiūrimi, kai tik atsiranda kokie nors nauji judėjimai. Grafikai yra optimizuojami taip, kad būtų užtikrintas kokybiškas visų uoste dirbančių įmonių darbas, kuriose dirba didelė dalis klaipėdiečių ir kurie taip pat skuba į darbus ir iš darbų. Turime iššūkį Klaipėdoje organizuoti darbus taip, kad grafikai tiktų visiems kuo geriausiai. Eismą pavėlinus, gyventojai būna nepatenkinti dėl pernelyg didelio triukšmo vakare, dieną – dar didesnio eismo intensyvumo pageidauja vežantieji krovinius. Šių metų balandžio 4 d. pirmoje dienos pusėje ties Rimkais buvo vykdomi remonto darbai, todėl po 14.30 val. prasidėjo intensyvesnis negu įprastai traukinių judėjimas. Tą dieną nuo 16.45 iki 18.15 val. Rimkų pervaža buvo uždaroma 8 kartus, tačiau, esant net menkiausiai galimybei, ji buvo atidaryta nors trumpam, kad transporto eismas būtų kuo mažiau trukdomas. Nuolatos bendraujame su Klaipėdos savivaldybe ir visuomet ieškome bendrų priemonių, kad miestas ir uostas galėtų kuo geriausiai išnaudoti verslo potencialą, tačiau tuo pat metu klaipėdiečiams būtų užtikrintas patogus susisiekimas ir kuo geresnė gyvenimo kokybė.
Naujausi komentarai