Judrioje sankryžoje, esančioje šalia didžiausio mieste prekybos centro, apstu žmonių, todėl dažniausiai per vieną šviesoforo signalo veikimo ciklą pravažiuoja tik keli automobiliai.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus atstovas aiškino, kad Taikos pr. ir Dubysos g. sankryžoje buvo ketinama prašyti leidimo įrengti lentelę su žaliąja rodykle.
Dar sausio mėnesį buvo kreiptasi į Transporto kompetencijų agentūrą siekiant gauti leidimą šiai lentelei įrengti, tačiau leidimas nebuvo išduotas, kadangi tai neva prieštarauja Lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo vertinimo metodikai.
Kaip teigė Transporto skyriaus atstovas, šiais metais buvo atnaujintas eismo organizavimas minėtoje sankryžoje sprendžiant avaringų vietų šalinimo problemas.
Žalias šviesoforo signalas vairuotojams dega ilgiau nei pėstiesiems, tačiau spūstys piko metu susidaro dėl asmenų, kurie nesilaiko Kelių eismo taisyklių.
„Pastebėjome, kad ne visi pėstieji paiso raudonojo šviesoforo signalo ir vis tiek eina per pėsčiųjų perėją, vairuotojai privalo juos praleisti, dėl to kartais ir susidaro kamšatys, kadangi dėl tokių situacijų pravažiuoja nedidelis skaičius automobilių“, – komentavo Transporto skyrius.
Naujausi komentarai