Penktadienio rytas į darbą iš pietinės miesto dalies skubantiems klaipėdiečiams prasidėjo ne itin maloniai. Minijos, Pilies gatvėse jie įstrigo transporto spūstyje.
Apie 8 val. automobilių eilė buvo nusidriekusi nuo Minijos ir Bijūnų gatvių sankryžos iki Pilies gatvės tilto, važiuojant iš pietinės miesto dalies į šiaurę.
Spūstį sukėlė Pilies gatvėje žibintus montavę darbininkai. Jie piko metu minėtos arterijos ruože nuo Daržų gatvės iki tilto buvo uždraudę eismą pirmąją juosta.
Sudėtingas eismas buvo ir Pilies, Galinio Pylimo, Sausio 15-osios ir Minijos sankryžoje. Automobiliai joje užstrigdavo. Vairuotojams teko sukti galvas, kaip toliau važiuoti norima kryptimi.
Į darbus skubėję klaipėdiečiai piktinosi, kodėl tokie darbai atliekami piko metu. Piktino ir tai, kad darbai vyko prie vieno apšvietimo stulpo, o eismas uždarytas visame ruože.
„Įprastai į darbą atvažiuoju per 12 minučių. Šį rytą trukau 34 min. Daugiau nei 20 min. prastovėjau spūstyje. Pikta, kad mūsų mieste taip organizuojami darbai“, – tvirtino klaipėdietis.
Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas spėjo, kad tokia situacija penktadienį susidarė dėl nesusikalbėjimo.
„Ketvirtadienio vakarą apribojimų dar nebuvo. Žibintai montuoti nuo šaligatvio. Rangovai visada nori, kad jiems būtų patogu dirbti. Niekas netrukdytų. Atrodo kalbėjome, kad piko metu tokių apribojimų nebūtų, bet gavosi kitaip“, – tvirtino vedėjas.
V.Švedas pasakojo, kad su rangovais kalbėta apie susidariusią situaciją. Po pietų eismas pirmąja Pilies gatvės juosta, važiuojant iš pietinės miesto dalies į šiaurę, buvo atidarytas. Kol to nebuvo padaryta vis susidarydavo spūstys.
„Dar kartą pabrėžėme rangovams, kad eismas gali būti ribojamas ne piko metu. Tą galima daryti nuo 10 val., o viskas turi būti atidaryta – 15 val.“, – informavo vedėjas.
Vairuotojai prisiminė ir kitus kelininkų pokštus. Viena klaipėdietė pasakojo, kad rugsėjo 1-ąją, kai visi skubėjo į mokyklas, Debreceno gatvėje buvo montuojamas greičio slopinimo kalnelis. Dėl darbų eismas buvo ribojamas. Žmonės stebėjosi, kodėl sumontuoti greičio slopinimo kalnelio nebuvo galima kitą dieną.
„Kartais atrodo, kad kelininkai iš mūsų tyčiojasi“, – tvirtino moteris.
Naujausi komentarai