Į atidarymo renginį atvykęs uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas su vicemeru Arūnu Barbšiu pasveikino įmonės "Klaipėdos vanduo" generalinį direktorių Benitą Joniką ir jo kolegas su pokyčiais.
Centro rekonstrukcija truko pusę metų.
Atnaujinimo darbai buvo vykdomi dėl COVID-19 situacijos ir taikomų ribojimų klientų aptarnavimui.
Atidarytame centre yra nemažai naujovių.
Viena jų – įrengta klientų valdymo sistema su ekranu, rodančiu klientų eilę ir gyventojams aktualią informaciją.
"Orientacija buvo į klientų saugumą. Klaipėda atsinaujino. Kad sąlygos būtų saugesnės, patogesnės. Keičiasi ne tik fasadas, išvaizda, bet ir pats klientų aptarnavimas. Į klientų aptarnavimo centrą daugiausia užsuka garbaus amžiaus klaipėdiečiai, todėl didžiulį dėmesį skyrėme saugiam klientų aptarnavimui užkertant kelią COVID-19 plitimui. Ribojant tiesioginį kontaktą tarp specialisto ir klientų, įrengtos pertvaros, uždaros darbo vietos, kurios po kiekvieno kliento apsilankymo bus dezinfekuojamos. Klientams, laukiantiems eilės pas specialistą, įrengtos viena nuo kitos nutolusios laukimo vietos", – teigė B.Jonikas.
Viską galima sutalpinti į tris žodžius: „saugumas“, „efektyvumas“, „patogumas“.
Pasikeitė paslaugų tiekimo būdas.
Anksčiau norėdami gauti informacijos dėl prisijungimo prie centralizuotų tinklų, sąlygų išdavimo, projektų derinimo ir kitų paslaugų klientai turėjo kreiptis į kelis specialistus.
Nuo šiol visas paslaugas suteiks vienas specialistas.
Atsirado ir kelios naujos paslaugos.
Klientų aptarnavimo centre klaipėdiečiai galės užsisakyti ir geodezinių nuotraukų, vandentiekio įvado ir nuotekų išvado nutiesimo bei su tuo susijusius darbus.
Meras palinkėjo sėkmės, kad visi "Klaipėdos vandens" klientai būtų aptarnaujami rūpestingai.
"Viską galima sutalpinti į tris žodžius: "saugumas", "efektyvumas", "patogumas". Kad klaipėdiečiai ir Klaipėdos rajono žmonės pajaustų tą rūpestį. Sėkmės visiems. Linkiu, kad žmonės, kurie ateina čia, paslaugą gautų maksimalią", – kalbėjo V.Grubliauskas.
Naujausi komentarai