Apšiuręs sovietmečiu statytų namų rajonas tarp Sausio 15-osios ir Paryžiaus Komunos gatvių per kelerius pastaruosius metus atgimė naujam, patogesniam gyvenimui. Daugelis namų čia renovuoti, sutvarkyta kiemų infrastruktūra.
Daugiausia klausimų klaipėdiečiams sukėlė kiemuose pastatyti paviljonai. Čia savo dviračius galės laikyti aplinkinių, dar N.Chruščiovo laikais pastatytų namų gyventojai.
Daugumos šių namų gyventojai neturi rūsių, o jų butai yra itin maži, balkonai – taip pat labai netalpūs. Saugyklos, pasak projekto autorių, turėtų būti naudingos dviračių turintiems Rumpiškės kvartalo gyventojams.
Projektas, pagal kurį įrengtos šios dviračių saugyklos, yra remiamas Europos Sąjungos lėšomis.
Dailios, bet vis dar tuščios saugyklos kelia daug klausimų.
Dailios, bet vis dar tuščios saugyklos kelia daug klausimų.
Kvartalo gyventojai net ėmė abejoti, ar dviračių saugyklos nepavirs kokiais nors prekybos kioskais arba dar blogiau – nebus apleistos ir paliktos likimo valiai.
Šiuo metu Rumpiškės kvartale tokių paviljonų yra aštuoni. Juose vis dar nėra jokios įrangos dviračiams laikyti.
Jau anksčiau buvo skelbta, kad šias dviračių saugyklas įrengti, prižiūrėti ir administruoti ketinama pavesti viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" darbuotojams.
Įstaigos vadovas Andrius Samuilovas tikino, kad administruoti šiuos paviljonus jo įstaigai dar nepavesta.
"Dabar ieškoma sprendimų, kaip artimiausiu metu juos paversti dviračių saugyklomis. Žiūrima, kiek ir kokių stovų juose tilptų, kokios galėtų būti tinkamiausios atrakinimo sistemos. Dar ieškoma galimybės įrengti vaizdo stebėjimo kameras. Tikėtasi iki kovo 11-osios gauti pirmines sąmatas, jas pateiksime savivaldybei ir tada spręsime, kada ir kas vykdys įrengimo darbus", – kalbėjo A.Samuilovas.
Dar neaišku, kiek kainuos stovai dviračiams, kurių kiekviename paviljone būtų po dvi eiles. Viename paviljone galėtų tilpti 25–30 dviračių.
Kainuos ir elektroniniai užraktai. Kad statinius būtų galima naudoti, reikės įrengti pandusus, nes slenksčiai yra pernelyg aukšti, kad būtų galima per juos nesunkiai perkelti dviračius.
Šie planai byloja, kad paviljonų kol kas neketinama naudoti kitokioms reikmėms nei gyventojų dviračiams laikyti.
Naujausi komentarai