Tauralaukyje, Klaipėdos g. besidriekiančiame dviračių take, tyko pavojai. Ties viena įvaža į daugiabučių kiemus dėl riboto matomumo neretai dviratininkus parbloškia automobiliai. Specialistų teigimu, vienintelis pasirinkimas vairuotojams – išvažiuoti ir įvažiuoti į kiemą ten, kur dviračių tako nėra.
Kasdien rizikuoja susidurti
Klaipėdos g. esančiuose daugiabučiuose įsikūrę gyventojai kaskart išvažiuodami iš savo namo kiemo yra priversti pavojingai kirsti dviračių taką.
Minėtos gatvės 8-o namo gyventojai patikino, jog ties įvaža į kiemą, per kurią ir driekiasi dviračių takas, nereti dviratininkų ir automobilių susidūrimai, nukenčia žmonės.
Taip nutinka todėl, kad dabar automobilių vairuotojams minėtoje vietoje matomumą riboja tvora, o dviratininkai nuo kalno atskrieja nemenku greičiu ir taip pat nemato automobilių, todėl susidūrimo išvengti beveik neįmanoma.
Dviračiams – žalia šviesa
Klaipėdiečių manymu, kasdien gyvybėmis rizikuoti verčianti susidariusi situacija nesanti be išeities.
Jų teigimu, netoli įvažos ir dviračių tako susikirtimo vietos pakaktų apsauginių tvorelių ar dviratininkus mažinti greitį įpareigojančių ženklų bei stulpelių. Tuomet esą lėčiau važiuojančius dviratininkus lengviau pastebėtų ir automobilių vairuotojai.
Klaipėdos savivaldybės atstovų teigimu, ši problema žinoma ir svarstyta jau seniau, tačiau nuspręsta dviratininkų greičio neriboti.
"Reikėtų ne dviratininkus stabdyti, o vairuotojus. Šį klausimą esame svarstę Saugaus eismo komisijoje ir siūlėme neleisti automobiliams kirsti to dviračių tako, nes yra kitas išvažiavimas iš kiemo", – pasakojo Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.
Tiesa, tokiam siūlymui gyventojai pasipriešino, todėl greta dviejų minėtų kelių susikirtimo pastatytas veidrodis bei kelio ženklas "stop".
Vienintelė "karšta" vieta
Pašnekovo teigimu, pavojus minėtoje vietoje išnyktų tik tuo atveju, jeigu būtų uždraustas automobilių eismas.
"Gyventojai nori užtverti dviračių taką, tačiau jis yra magistralinis. Juolab, dviratininkai parvažiuoja nuo kalno, todėl į kliūtis jie gali atsitrenkti ir pasikartotų Vilniaus scenarijus, kai panašiomis aplinkybėmis žuvo dviratininkas. Todėl gyventojai turėtų išvažiuoti kitu keliu arba saugotis patys", – teigė V.Paukštė.
Savivaldybės atstovo teigimu, minėta vieta – vienintelė, kur dviratininkų ir automobilių susidūrimo galimybė tokia reali, daugiau tokių "karštų" vietų mieste nesama.
Anksčiau konfliktų netrūkdavo Herkaus Manto g., kai dviratininkai skriedavo dviračių taku ir šaligatviu turėjo dalytis kartu su pėsčiaisiais.
Tačiau, dviratininkams leidus judėti ta pačia gatvės juosta kaip ir autobusams, problemą išspręsti pavyko. Šiuo metu anksčiau itin dažnai pasitaikydavusių konfliktų vis mažiau.
"Panaši situacija yra buvusi ir prie universiteto laiptų, ten montavome tvoreles, nes kitos išeities nebuvo. Taip pat buvo ir prie Baltijos pr. žiedo", – dėstė pašnekovas.
Naujausi komentarai