Dviratininkų Klaipėdoje laukia pokyčiai?

Grįžti į straipsnį

meras Grėbliauskas

meras Grėbliauskas portretas
Žmones, nebūkit buki, greit visi važinėsime tramvajais ir vargo nematysim. Pakentėkit.

ss

ss portretas
Džarmeika ir kiti savibledos nevykėliai nuvažiuokit i Olandija ir pažiurekit kaip turi buti organizuotas dviraciu eismas, išlipkit pagaliau is savo limuzinu pavazinekit dviratuku

Ha

Ha portretas
Baisu vaziuoti su dviraciu autobusu juostoje. Autobusai lekia kaip akis isdege, net su masina vaziuojant, reikia atsargiai vaziuoti kai autobusas salia apsizerges 2 juostas praskrenda, o su dviraciu vaziuojant tikimybe kad pakliusi po ratais arba uzkabins tikimybe didele. Eit per pereja kai autobusas lekia isviso patyliu.

Brianna

Brianna portretas
Šiemet 2019 m. Man buvo toks palaimingas, kad Dievas man suteikė pagrindą laimingai vėl gyventi po to, kai buvo pertrauktas širdis 3 mėnesius, kai mano vyras nepaisė manęs ir grįžo į savo šeimininką. Aš patyriau ir išgyvenau visus emocinius kankinimus, nes aš negalėjau gauti jokios pagalbos, kad galėčiau sugrąžinti savo vyrą, kol mano kolegos, kuri man suteikė jai visišką įsitikinimą, kad jis gali padėti man. Aš susisiekiau su dr. Wealthy ir klausiausi jo žodžių ir sekėjau jo pateiktais nurodymais. Ar galėtumėte manyti, kad mano vyras sugrįžo namo per 12–16 valandų, kaip sakė jis ir šiandien, mano santuoka atkurta ir dėkoju, dėkoju ir dėkoju Dievui, kad naudojosi dr. sulaužyta santuoka. Ar yra kas nors iš ten, kuriam reikia grįžti prie jo ar jos mylėtojo, ar jam reikia bet kokios pagalbos? Tada aš siūlau jums susisiekti su Dr Wealthy dabar per savo el. Pašto adresą: wealthylovespell@gmail.com ARBA jūs taip pat galite jį sušaukti +2348105150446 daugiau informacijos. Dievas palaimins

Nu jau

Nu jau portretas
Beveik Amsterdamas:)

genialūs sprendimai

genialūs sprendimai portretas
3-7km greitis dviračiu pats optimaliausias, siūlau pamegint pavažiuoti, suprasit apie... Jeigi pėstieji vaikšto dvirtakiais, dviratininkai pėsčiųjų takais kodel neturėtų?

Ievai

Ievai portretas
Su sena mama ėjome šaligatviu ties buvusia Vaiva, toje pusėje kur buvęs dviračių takas. Atlėkę du dviratininkai ėmė signalizuoti ir spraustis pro mus. O kur mums dingti? Vienoje pusėje medžiai, kitoje kavinių staliukai, priekyje dar ir ateinantys pėstieji. Pagalvokite, ar tikrai mums buvo saugu ant šaligatvio? Dabar bus dar didesnė košė. Nekenčiu valdininkų kurie problemas ne sprendžia o kuria.

Ieva

Ieva portretas
Pėstiesiems ir dviratininkams saugiau kartu, nei dviratininkams ir automobiliams /autobusams.. Antradienį ties Atgimimo aikšte stebėjau tokį įvykį - vyras su vaiku paspirtuku važiavo pirmąją eismo juosta (NEVA TAI DVIRAČIŲ TAKAS). Ir ką jūs manote - jam pradėjo pypinti ir spausti prie šaligatvio autobusas.. Ar tai saugu? Ką sau galvojo tas autobuso vairuotojas? Man pačiai su dviračiu tokia pati situacija buvo, toje pat vietoje. Ir pėstieji nori, kad dviratininkai ar paspirtukai važiuotų ta pačia juosta su tokiais vairuotojais? Laukiat nelaimės? Jau tikrai ribojant greitį (nes ne visiems dviratininkams "dašunta" lėčiau važiuoti tarp pėsčiųjų) būtų galime įsitekti tame Herkaus Manto gatvės ruože...

Guoga

Guoga portretas
Visiškai išprotėjo su tais dviratininkais

Se

Se portretas
Džermeika, gal geriau eik gaudyti H.Manto gatve skraidančias britvas, vietoj savo bukų pasiūlymų. Linkiu, kad koks dviratininkas arba paspirtukinikas į patį neįsimūrintų.

Vazinejanti

Vazinejanti portretas
Vazineju dviraciu toje vietoje saligatviu, lanai retais atvejais renkuosi vaziuoti gatve, nes eismas intensyvus, autobusai ir automobiliai vaziuoja per arti, nepalikdami privalomo 1,5m dviratininkams. Kai sutvarkys sita, vaziuosiu gatve. Beja, tiltu gatveje dviraciu takus tvarke zmones patys matyt dviraciu nesivazineja, nes net su ju patobulinimais, vaziuoji akmenuotu keliu ir jauti kiekviena akmenuka bei gadini dvirati.

Andrea Martin

Andrea Martin portretas
„Google“ už kiekviena savaite sumokejo internetini darba iš namu nuo 4000 iki 9000 euru. Gavau pirmaji menesi € 20974 ir 29485 eurus mano paskutinio menesio „Google“ mokejime ir dirbau 2–4 valandas per diena laisvalaikiu lengvai iš namu. Tai tikrai patogi vartotojui,, ir aš tiesiog taip džiaugiuosi,, kad sužinojau apie tai... Skaityti daugiau šioje svetaineje. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­o­­r­­kLinks3.C­om

Senis

Senis portretas
Norėtųsi savivaldybę pasiųsti...

manau

manau portretas
kad permainos neturi buti vien del permainu... pav permaina, kad saligatviuose lygias teises tures ir dviratininkai ir pestieji... eikit jus velniop su tokiom permainom... buvo paskutinis kartas, kai balsavau uz liberalus... pestysis nebe zmogus?

Gd

Gd portretas
Afrikoj dviraciu eismas geresnis nei šitam jazzlande

Juozas

Juozas portretas
Mano nuomone 90 % dviratininkų nežino KET

Ir tarp kitko

Ir tarp kitko portretas
pėsčiųjų takais dviratininkams leidžia važiuoti KET!!!! Taigi, tie ženklai nieko nereiškia.

Arunas

Arunas portretas
Pėstiesiems, siulantiems dviratininkams kitas gatvės ar eiti pėsčiomis, siulau iš Atgimimo aikštės važiuoti autobusu. Kaip jums?

Arunas

Arunas portretas
Tas raudonas takas įrengtas už ES lėšas kaip dviračių. Praėjus t.t.metu skaičiui, pakeitė į pėsčiųjų. Ir kas? Važiavo ir važiuos, nes važiuoti autobusu linija yra savižudybė. Tik ASILAS, kuriam vaikai nerūpi, galėjo taip sugalvoti. Dabar, mistine pesciojo rizika gauti į šoną nuo dviratininko, iškelta aukščiau rizikos vaiko ar dviratininko suvazinejimo autobusų. Skirtumą izvelgiat? O pėstiesiems reiktų pasakyti, kad galit savo užpakalį ir į kitą gatvės pusę nusinešti. Viena puse turi būti dviratininkų, o kita - pėsčiųjų.

Nesvarbu

Nesvarbu portretas
Dviratininkai gali važiuoti Pilies ir Uosto gatvemis. Ten erdvu, platūs šaligatviai

Mandarinai

Mandarinai portretas
Negaliu neparašyti komentaro, nes tiesiog pyktis ima, kokioj supuvusioj sistemoje gyvenam.. Visi rėkia, kad reikia skatinti ekologišką judėjimą, el. paspirtukai, dviračiai ir t.t. O daroma priešingai, norima, kad šių priemonių neliktų, bandoma padaryti, kad jos važiuotų važiuojamąją kelio dalimi, kai vos automobiliai telpa į tas juostas, autobusai taip pat suka į stoteles, automobiliai prie šviesaforų taip pat rikiuojasi į dešinę, tai kur dėtis dviratininkui? O dar didesnis pyktis ima dėl žmonių, kurie vaikšto dviračių taku ir dar reiškia nepasitenkinimus, dar bando skųstis, kad ale vos nenutrenkė, nors vaikšto dviračiu taku ir vargo nemato, tfu, kada tokie laukiniai ateis į protą.. Kur tarkim dviratininką ar žmogų su el paspirtukų gliūdytų automobilis važiuojantis 50-70km/h ir kur dviratininkas/paspirtukininkas važiuojantis 25km/h. Manau pasekmės skirtųsi. Tai gal tegul pėstieji pavaikšto važiuojamąją kelio dalimi, pažiūrėtume kaip malonu būtų. Dviratininkams taip pat reikia saugumo,

galetu

galetu portretas
atiduot dviratininkams po viena juosta, autobusams taip pat liktu po juosta, o privatus tegul vaziuoja kitomis gatvemis nuo liepu g. iki lietuvininku aikstes. Vis tiek nera jokiu isukimu i kitas gatves. O pestieji laisvai saligatviais vaiksciotu. Bet savivaldybe jau desimt metu kazka gimdo ir vis nesekmingai.

Brittney Maddock

Brittney Maddock portretas
„Google“ už kiekviena savaite sumokejo internetini darba iš namu nuo 4000 iki 9000 euru. Gavau pirMaji menesi € 20974 ir 29485 eurus mano paskutinio menesio „Google“ mokejime ir dirbau 2–4 valandas per diena laisvalaikiu lengvai iš namu. Tai tikrai patogi vartotojui,, ir aš tiesiog taip džiaugiuosi,, kad sužinojau apie tai... Skaityti daugiau šioje svetaineje. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­o­­r­­kLinks3.C­­om

KLP

KLP portretas
kazkokios kvailystes rasomos tai parodo kokia neapgalvota ir neaiski eismo struktura mieste

Tikai

Tikai portretas
Manęs važiuojančio dviračiu, autobusas nelabai paveja.

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Jei nėra vietos dviračių takui, kaip Manto g. pačioje pradžioje (nuo Liepų iki Vytauto g.), tai jo ir negali būti. Čia dviratininkai ir kiti ratuoti turėtų nulipti nuo savo transporto priemonių ir tuos 20 metrų paėjėti pėsčiomis. Aš taip jau seniai darau.

Tika

Tika portretas
tai vadinasi autobusai privalės vos ne vilktis dviračiams iš paskos, gi jie tokio greičio nepasiekia kaip autobusai. Pas mumis aplamai visada nesąmones daro. Šaligatvių gali dalintis tiek pėstieji tiek dviratininkai. Tačiau didžiausia problema ne dviračiuose, o pėsčiuosiuose, kurie eina ne jiems skirtu taku. O tai turėtų kontroliuoti manau policija, patruliuodama pėstute.

mrr

mrr portretas
vienas debiliškas sprendimas veja kitą debilišką sprendimą. Vietoje to, kad imtųsi spręsti klausimą iš esmės, bandoma gesinti gaisriukus. Jau matau policininkus matuojančius dviratininkų, el. paspirtukų greitį, kad šie neviršytų 3-7 km/val. greitį. Klaunai ir tiek

Darnus judumas

Darnus judumas portretas
Pėstieji nėra pageidaujami mūsų mieste. Apie kokią pagarbą galima kalbėti kai jėgos nelygios. Dabar, kai ten sužymėti pėstiensiems skirti ženklai, dviratininkai drįsta skambinti skambučiais ir verčia trauktis iš tako, tai kas bus panaikinus tuos ženklus? Ir taip pėstieji vaikšto pasieniais, kur mūsų teisė eiti dešiniąja šaligatvio puse?

Galerijos

Daugiau straipsnių