Gyventojai piktinasi: kur dingo perėja Mokyklos gatvėje?

Grįžti į straipsnį

Giruliai

Giruliai portretas
Palaikau Mokyklos rajono gyventojus. Kovokite už savo teises.

Anonimas

Anonimas portretas
Pone Mere, prašome grąžinti perėją. Ja mūsų rajono vyresnieji eidavo į bažnytėlę, vaikučiai į Sendvario mokyklą, o visi kiti link Taikos pr. ar į parką. Taip pat labai prašome sugrąžinti autobusų sustojimus į jų ankstesnę vietą, dabar labai nepatogu naudotis visuomeniniu transportu. Ir apsisukimo ties WV centru reikia, nes vargstame kamščiuose Verpėjų gatvėje. Arba šviesoforą įrenkite Mokyklos-Verpėjų gatvių sankryžoje. Dėl visų saugumo. Būsime labai dėkingi!

Atsakymas

Atsakymas portretas
Nes žūtbūt reikėjo platinti Mokyklos gatvę, dėl ko apsisukimas ir perėja tapo nebeįmanomi. O stotelės nebeliko nes nebeliko pėsčiųjų perėjos.

Kur

Kur portretas
Iš tikro, o kur dingo perėja? Kodėl nukeltas autobusų sustojimas? Kodėl paliktas praktiškai tik vienas išvažiavimas iš Mokyklos rajono?

To to AK

To to AK portretas
Patarčiau tau nebedalinti patarimų taip pat. Šiaip tau tikrai siūlyčiau pasivaikščiot, bet žinau kad patingėtum.

To AK replika

To AK replika portretas
Man nereikia statyti savo automobilio ant žolės ar ant šaligatvių- tam turiu savo kiemą. Prisitaikykit patarimą sau. Nebedalink daugiau patarimų, please

To to AK

To to AK portretas
Siūlau pastatyti tvarkingai šiek tiek toliau esančioje aikštelėje savo automobilį. Žinau kad statai ant šaligatvių ar žolynų. Paeik papildomus metrus juk sveika.

To AK

To AK portretas
ar nenusibodo ponuliui dar bliauti dėl Depo ir Snaigės? Kaip užvesta plokštelė... Aplenkit su savo užaugusiu užpakaliu ir nusmurgusiu automobiliu šią gatvę - vaikščiokit tuos kelis metrus pėščiomis ir nebeaiškinkite kitiems, kaip elgtis.. Vienu automobiliu šioj gatvėj bus mažiau, bet ir tai - laimėjimas! p.s. Kepeni, čia jūs?

To anonimas

To anonimas portretas
Ką siūlau? Gražinti tai kas buvo (aišku tik su geresniu asfaltu ir takais). Naikinti 2 perteklines juostas, kad gatvė būtu vėl 4 juostų. Tai leistu atkurti apsisukimą ir pėsčių perėja. Atkūrus pėsčiųjų perėja bus galima atkurti autobusu stotelę. Viskas daugiau niekas nieko neprašo. Aišku vairuotojai sužinoje apie siaurinamas gatves imtu žviegt, kaip kiaulės. Naikina mažiau reikalingas perėjas? Tai gal imkim naikinti ir mažiau reikalingas gatves? Panaikinkim Taikos pr. juk yra Šilutės pl. ir Minijos gatvė. Ai pala vairuotojai jau ir ten bando prastumti gatvės platinimą.

AK

AK portretas
"Prie ko čia pėstute ar dviračiu?" - prie to, kad žmogus sako: man gal reikia iki Snaigės ar DEPO. Aš jam atsakau - atstumas šitas nuo rajonėlio vienas kilometras, nuo vienos dabartinės perėjos Mokyklos g. iki kitos yra bent pusė kilometro. Neužbaigti takai? Taip, bet negi nematot, kad jie baigiami įrenginėti, ir šitai neigti bliaunant yra būtent kvaila. Visiškai teisingai sakoma čia, kad visa šita pertvarka išvis dėl to, kad augantys vieno užpakalio vežėjai penkių ant trijų metrų asmeninėmis priemonėmis užkemša gatves, ir verkia, kad jas platintų, įrengtų daugiau juostų - platino, įrengė, greitino, šalino ne pirmo būtinumo perėjas ir apsisukimus. Dėl jūsų ašarų, jums ir stengėsi. Ir ką turime? Nužmogintą aplinką, kurioje nei iš Verpėjų gatvės sankryžą pereisi, nei patogiau apsisuksi, nei iš nuošalesnės gatvės į srautą kaip nori įsiliesi. Tai aš ir siūlau pradėti nuo savęs, brangučiai, eiti Europos keleliais, o ne Amerikos prerijų, kur be gero vežimo niekur nenusigauni.

Anonimas

Anonimas portretas
komentare paminejo Jaku estakada ,, dar vienas sedevras. I tema isplatinamos gatves ir siaurinamos del letejimo/greitejimo juostu.

Atsakymas "Tai kodėl Vakarų Europoje sėkminkai uždaromi ..."

Atsakymas "Tai kodėl Vakarų Europoje sėkminkai uždaromi ..." portretas
Tai koks jūsų problemos sprendimo pasiūlymas??? Uždrausti eimą Mokyklos gatve? Nes šis rajonas jau beveik senamiestis... O gyventojams iš šio gyvenamo rajono (ypač gyvenamų namų/privačių kiemų) niekas "senamiesčiu" neuždraus judėti. Tad statom STOP ženklą prie Sendvario sankryžos, iš kitos pusės-prie Liepų/Joniškės sankryžos....Nebereikės nieko daryti, kamščių nebeliks. Tik jums teks šį ruožą apvažiuoti, bus šioks toks nepatogumas- bet galima pėstute pereiti. Priprasit...

Vairuotojai

Vairuotojai portretas
Vairuotojai kalti, nes be perstojo verkia dėl per siaurų gatvių. Tai šia rekonstrukcija jie ir gavo ko norėjo platesnės Mokyklos gatvės ir Šilutės pl. O kad platesnės gatvės pablogina padieti dėl panaikintų perėjų ir apsisukimų niekas nepagalvoja.

Prie ko čia vairuotojai

Prie ko čia vairuotojai portretas
Nevykusias rekonstrukcijas iššaukia nevykę projektuotojai, kurie neatlieka tiriamojo ir analitinio darbo, neįvertina visų veiksnių, taip pat nevykę valdininkai, patvirtinę tokius projektus.

to baikim ginčus

 to baikim ginčus portretas
Tai Mokyklos gatvės rekonstrukcija ir yra bloga, nes daryta šokinėjant pagal vairuotojų dudelę, kurie nora verkia dėl per siaurų gatvių. Kaip kitaip paiškinti Mokyklos gatvės platinimą iki 6 juostų, kai poto ji vistiek susiauėja iki 4. Būtent dėl to platinimo ir buvo panaikintas apsisukimas ir pėsčiųjų perėja. Nieko dabar pastatys šviesoforą prie Verpėjų gatvės ir vėl pasipils verksmai dėl per Mokyklos gatvės. Ir tada trukt už vadžių vėl išpradžių. Būtent žmonių įsivaizdavimas, kad visas problemas sprendžia gatvių platinimas ir išaukia tokias nevykusias rekontrukcijas.

To to baikim ginčus

To to baikim ginčus portretas
Nenukreipkite kalbos nuo problemos. Problema ne automobiliai, o netikusi Mokyklos gatvės rekonstrukcija, įvykdyta neišanalizavus eismo srautų, užmiršus, kad rajone gyvena apie du tūkstančius gyventojų, veikia nemažai verslo objektų, yra mokykla, licėjus, darželis.

to baikim ginčus

to baikim ginčus portretas
Tai kodėl Vakarų Europoje sėkminkai uždaromi senamiesčiai ir siaurinamos gatvėms automobiliams. Jei spręsime problemas tik atsižvelgiant tik į automobilius būsime, kaip JAV su mirusiais miestais, milžiniškais kamščiais nepaisant autostradų ir didele tarša. Reikia eiti Vakarų Europos keliu ir skatinti keliones VT, pėsčiomis ir dviračiu. Viena iš pagrindiniu automoblių problemų, neskaitant taršos, yra tai, kad jie užima daug vietos. Daug, kas verkia, kad daugiabučių kiemuose neužtenka vietos. Vietos neužteks niekada. Gyvenu prie kelių atnaujintų kiemų su didesnėm aikštelėm ir vietos juose visteik neužtenka! Milžiniškoje aikštelėje prie Akropolio vietos jau irgi nebe užtenka. Jei toliau kišim milijonus į kelius baigsis, kaip su Jakų žiedu - pastatytos brangios estakados, bet visi visteik stovitik jau didesniame kamštyje prie Banginio žiedo, Tas pats atsitiks, kai pastatys estakadą per Banginio žiedo.

AK, nemeluokite apie išklotus takus

AK, nemeluokite apie išklotus takus portretas
Mielas AK, kur jūs matėte išklotus dviračių takus? Tik ne jūsų minėtame ruože. Jie ten vos pradėti įrenginėti. Netgi pėsčiųjų takai ten dar neužbaigti. Tai gal melagingai nekomentuokite. Ir šiaip keista, kodėl jūs pateisinate nevykusios rekonstrukcijos klaidas ir priešinatės gyventojų ir tame rajone dirbančių verslininkų poreikiams? Gal esate asmuo, kuris palaimino šią rekonstrukciją?

Baikim beprasmius ginčus

Baikim beprasmius ginčus portretas
Supraskime vieną - automobilių tikrai nemažės, jų bus tik dar daugiau, tik taršius pakeis mažiau taršūs (įkraunami ar dar kokia alternatyva atsiras).. Visame pasaulyje daugėja automobilių, Klaipėda - ne išimtis. Automobilis - puikus išradimas, tikrai nebegrįšime prie arklių traukiamų vežimų:-) Tad baikime beprasmius ginčus - ar važiuoti, ar pėščiom eiti - reikia spręsti ČIA ir DABAR atsiradusias problemas, tiesti patogias ir protingai sustyguotas infrasruktūras. Turi būti viskas komplekte: patogūs keliai, patogūs šaligatviai, saugios perėjos ir nutiesti dviračių takai. O visiems, kurie siūlo atsisakyti automobilio, siūlau panašią alternatyvą jums. Atsisakykite mobiliųjų telefonų... Skambinti eikite prie prekybos centro iš telefono būdelės arba prašykit kad kaimynas leistų paskambinti...Prisiminkite tarybinius SMS - telegramas... Prie "gero išradimo" pripratę, abejoju ar sutiksite...

to TAM KAS atsakė

to TAM KAS atsakė portretas
Taip būtent tai sakau. Aišku prieš kelianti į priemiestį reikėjo pagalvoti, kad keliesi į dykynė, kurioje nieko nėra, o susisiekimas su ja prastas.

TAM KAS atsakė verpėjų g.

TAM  KAS atsakė verpėjų g. portretas
Pagal jūsų teiginį reikia suprasti, kad tai galioja absoliučiai visiems gyventojams??? Visi važiuojantys iš Triušelių,Mazūriškių ar kitų miegamųjų rajonų turėtų taip pat palikti automobilius prie savo namų ir vykti į darbus (konkrečiai į Klaipėdą, ar judėti iš vieno miesto galo į kitą) su dviračiais, viešuoju transportu ar pėščiomis?...Lygios galimybės ir vienodi standartai visiems! Kamščiai Klaipėdoje išnyktų! Valio už "auksinį" patarimą! Tauta ploja atsistojusi!!!! Kaip dar mes nesusipratome...

verpėjui

verpėjui portretas
Deja, bet automobilis daugeliui nėra TIK darbo priemonė! Jei naudoji automobilį nusigauti į darvbo vietą tai nereiškia, kad automobilis tampa darbo priemonė. Deja autombilis, bet automobilis daugeliui yra aukščiau už Dievą. Vien tai, kad žmonės mieliau renkasi gyventi apsuptais purvyno ir išdaužytų kiemų, nei laikyti automobilius šiek tiek toliau nuo namų esančiuose aikštelėse daug ką pasako.

verpėjų g.

verpėjų g. portretas
Ponai/-ios AK ir RK, kaip nusibodo jūsų demagogija, net bloga. Pagal minčių dėstymo stilių,t.y. pagal tai ,kad visi jums atrodo kvailiai ir nesusipratėliai, tai jūs iš savivaldybės arba iš VT. Pagrindinė kūno dalis nėra užpakalis. Asmeninis automobilis dažnam yra darbo priemonė. Dviračiu per lietų ar žiemą nelabai patinka važinėti. Verpėjų-Mokyklos sankryža yra vienintelis išvažiavimas link pietinės miesto dalies ir sukantiems į kairę, ir apsisukantiems nuo kito išvažiavimo. Ne visi dirba Liepų g.

Klaip

Klaip portretas
Faktas tas, kad Klaipėdoje ne visai protingai tvarkomas eismas. Pirma nesugrąžintos žalios rodyklės ten ,kur buvo ir galėtų būti. Antra -kažkodėl šviesaforai ne mygtukiniai ,kur pėsčiųjų mažai , įrengti šviesaforai. kai kur užtektų įrengti išsukimo juostas ir eismo kamščiai pamažėtų (prisiminkime sankryžą prie Banginio. Užteko nusukimo juostos ir kamščių nebūta. Bet , matyt nėra analizuojančių

to AK

to AK  portretas
Jei automobilis būtu naudojama tik kaip darbo priemonė neturėtume nebūtu jokių kamščių. Pėsčiųjų infrastruktūra turi būti viršesnė už automobiliu jei bent kažkiek bandome būti ekologiškais. O ką turime dabar? Gatvės ir asfalto laukams skiriami milionai (idomu kodėl dėl to tyli Puteikienė), o pėsčiųjų infrastruktūrai skiriami centrai. Kiek perėjų panaikinta? Perėjos nesvarbu juk automobilis lietuviiui aukščiau už Dievą.

Atsakymas AK

Atsakymas AK portretas
Isikando pone ar ponaitis su tuo paciu uzsikirtusiu vienu kilometru,kaip papuga ir bando kazka dabar irodyti. Tai mes pilieciai dustame nuo tokiu,kaip jus, nes panasu,kad dauguma pasisako,kad reikia ir truksta perejos, tik jums vienam cia kyla apgailetinas ir absurdiskas pasipiktinimas. Pats kiekviena diena vaikstau daug kilometru ir suvokiu kas yra sveika gyvensena. Bet cia kalbama ne apie tai, cia kalbama apie SAUGUMA. Siulau paskaityti komentarus ir sraipsni is naujo, o geriausia butu jeigu atvyktumete ryte i mokyklos rajoneli ir paziuretumete kas vyksta sioje sankryzoje, kaip eina vaikai ir pan., tada ir nuomone pasikeis jusu.

Replika AK

Replika AK portretas
O varge, kiek dar galit nusišnekėti... Gal jau nebevarkite ir nerašinėkite beverčių savo patarimų, jei jai nesuprantate esmės... Jums, kaip pirmokui, vis bandome IŠAIŠKINTI kaip vyksta eismas, koks žmonių krypčių judėjimas iš rajono ir kokie atsiradę sunkumai po Sendvario sankryžos rekonstrukcijos...Jūs beviltiškas:-( Prie ko čia pėstute ar dviračiu? Iš Mokyklos rajono kažkas taip ir juda, bet kitiems automobilis yra DARBO PRIEMONĖ ir nesvarbu, kad nuvykti reikia "tik" iki Snaigės ar Depo. Snaigė buvo nurodyta kaip kryptis, kuria kryptimi žmonės juda, buvo galima nurodyt ir Banginį, ir Molą ir t.t. Įsikandot tą vieną kilometrą ir trimituojat visa gerkle.. Dar nepavargot??? Važiuoti per Liepų gatvę iki Depo kryptimi - "logiškiausias" iš mėnulio iškritusio bendrapiliečio patarimas...Pamąstykit- planeta dūsta...

AK

AK portretas
Kokio jums reikia daugiau saugumo, kai rajone paskelbta gyvenamoji zona su itin žemais leistinais transporto greičiais, o išilgai Šilutės plento iki tos pačios Snaigės iškloti nauji dviračių, pėsčiųjų takai, bei reguliuojama paversta sankryža su naujutėliais šviesoforais? Susirinkite tas savo ašaras. Tas vaikas buvo partrenktas vietovėje, kur prastai išvystyti šaligatviai, o jis pats riedėjo PAVOJINGA, bet žioplių tarpe itin madinga, transporto priemone, paspirtuku. Galima pagerinti Verpėjų sankryžą? Galima. Ji vienintelė išveda iš rajonėlio? Ne. Būtinai reikia savo užpakalį nuvežti asmeniniu, neva ponišku, automobiliu vieno kilometro atstumu? Visiškai ne. Aukite. Vystykitės. Planeta dusta nuo tokių bendrapiliečių.

Ponas

Ponas  portretas
,,Gal ponai valdininkai vykdo naują miestelėnų sveikatinimo programą: naikinti perėjas, autobusų stoteles palikti tik ties prekybcentriais, o ties išvažiavimais iš gyvenamųjų rajonų surengti žaidynes, kas greičiau numuš vaiką?" Noriu Jums pritarti, taikliai pasakyta.

Auditas=tragedija

Auditas=tragedija portretas
Ne audito reikia laukti ar ji vykdyti, o tragedijos, tik tada bus imtasi priemoniu del pilieciu geroves, ar ne valdantieji???. Gaila, o galėtų priimti ir atsižvelgti jau dabar į mūsų žmonių prašymus.

Iki tragedijos mazai truksta

Iki tragedijos mazai truksta portretas
Iki tragedijos daug nereikia matyt ir čia. Visiškai neseniai važiavau vaikai driekėsi bėgdami per kelią, mašinos atlekia leisdamosis nuo tilto greitis tikrai ne 50 km./h...Na ka valdininkai laukiamia kol bus dar naujų tragedijų, kaip slengiuose nutrenktas 14-metis vaikas...

Atsakymas AK

Atsakymas AK portretas
Ispindeti cia tikrai niekas neispindejo, bet yra kalbama apie sauguma tu paciu musu vaiku,senoliu. Greiciausiai jus nei gyvenate nei zinote aplamai visa sia situacija, tai geriau ir nekomentuokite isvis.

To AK

To AK portretas
Jei kas ir išpendėjo, tai biurokratai. Niekaip gerai darbo iš pirmo karto nepadaro. O klaidų taisymui, mat jiems audito reikia :(

AK

AK portretas
Nuo Mokyklos g. rajonėlio iki DEPO ar juo labiau Snaigės - pėstute ar dviračiu, šitam kilometrui ir automobilio nereikia. Išpindėjot tiesiog.

Auditas

Auditas portretas
Argi eismo auditas neturėjo būti atliktas prieš gatvės rekonstrukciją? Negi rekonstrukcija buvo projektuojama kaip projektuotojui į galvą šovė? Be analizės, įvertinimų, be rajono gyventojų ir verslininkų pageidavimų svarstymo? Kodėl mokesčių mokėtojai už biurokratų klaidas turi antrą kartą mokėti?

COM

COM portretas
Juk biudžeto pinigus reikia leisti ir bet kokį reguliavimą pritaikyti visuomenės patogumui. Ir tai ne visada supranta BIUROKRATAI. Apsisukimo nebeliko, perėja irgi panaikinta. Ir kam tai patogu ?

Klausimas

Klausimas portretas
Gal ponai valdininkai vykdo naują miestelėnų sveikatinimo programą: naikinti perėjas, autobusų stoteles palikti tik ties prekybcentriais, o ties išvažiavimais iš gyvenamųjų rajonų surengti žaidynes, kas greičiau numuš vaiką?

Domisi ne iki galo valdininkai..

Domisi ne iki galo valdininkai.. portretas
Labai noriu pritarti šiam komentarui. Pamiršote mielasis Mockau ir kiti valdantieji,kad naujas kvartalas atsiras Mokyklos gatvėje, prie Malūno tvenkinio...Naujakurių automobilių srautas kažkada irgi įsilies į bendrą eismą, sudarydamas dar didesnius kamščius ties šviesoforu, tuo pačiu užkišant eismą nuo tilto pusės... Ar jums neatrodo, kad ši problema jau yra ateityje "užprogramuota"? Gal galima viską spręsti globaliai, pažvelgiant daugiau į priekį, o ne įmituojant darbą, kai jau yra problemos?

protu nesuvokiami pakeitimai

protu nesuvokiami pakeitimai portretas
Pone Mockau, ar prie šitokios gausybės komentarų Jums dar reikia kokų tyrimų ar audito? Kokie dar "judėjimai iki tiltelio? Kuo skubiau renkite perėją, ponai klerkai.

Pasivadinti

Pasivadinti portretas
Perėjos mokyklos gatvėje reikia ne tik čia gyvenantiems bet ir kitiems todėl, kad visai šalia parkas, taip pat net kelios mokyklos, įvairios parduotuvės, kirpyklos, tad žmonių srautas čia labai išaugęs.

Mokyklos rajono gyventojas

Mokyklos rajono gyventojas portretas
Perėja čia būtina. Žmonės čia kerta gatvę visokiais būdais, toks didelis chaosas vyrauja, Šita perėja sureguliuotų pėsčiųjų vaikščiojimą, nes dabar iki nelaimės yra labai arti.Ši gatvė tokia judri, kad ne tik pėstieji sutrikę ją kirsti,bet ir pats išvažiavimas tapo didelis chaosas, panaikinus apsisukimą.Būtų gerai, kad vietoje naikinimų būtų priimti gyvenantiems, besimokantiems ir kitiems palankūs ir svarbiausia saugūs sprendimai..

Asmuo

Asmuo portretas
Ar yra savivaldybėje bent 1 protaujantis??? Naikina perėjas, tai gal mano kad žmonės skraidyti moka? Naikinti tik viską ir tesugeba.... Kodėl nėra Pėsčiųjų saugaus eismo komiteto? ar komisijos? Kas atstovauja pėsčiuosius prieš tuos tik mašina važinėjančius valdininkus? Ar pasiklausė kas iš valdininkų ten gyvenančių žmonių, ar apklausą darė?????????? Matyt dviese paukštukai pasėdėjo ir nusprendė, kad jie dievai, ką nori tą daro...

Gyventoja

Gyventoja portretas
Mokyklos ir Verpėjų g. sankryža labai nesaugi vaikams. Pati ryte stovėdama kamštyje mačiau, kaip mašina sukdama iš mokyklos gatvės į Verpėjų vos ne vos nepartrenkė staigiai išbėgusių vaikučių. Mažasis vos kuprinės nepametė iš išgasčio. Ten labai reikia šviesoforo, kitaip vaikams kaskart kils pavojus. Juk jie skuba į mokykla, pamatę kiek mašinų laukia, lekia per gatvę kaip galvas pamete.

Pl

Pl portretas
Uždarėte vieną iš išvažiavimų iš rajono tai spreskit kaip jį grąžinti ar bent pagerinti sąlygas žmonėms, bent jau reguliuojamą T formos sankryžą įrengtumėt ties Mokyklos ir Verpėjų gatvėmis. Ne tarybiniai laikai, kad kentėtumėm. Problemas reikia spręsti!!!

Mokytoj

Mokytoj portretas
Esame juk Lietuva, kol neatsitinka baisios tragedijos niekas ir neskuba spresti esamos problemos. Kol nenutrenke zmoniu ar tu paciu lakstanciu vaiku,kur nera perijos tol niekas nieko ir neskuba daryt.

Komentaras

Komentaras portretas
Baisu,kad i gyventoju poreikius yra visiskai nusispjauti...siaubas, liudna...

Gyventojas

Gyventojas portretas
Be perijos ir sviesaforo laukia daug nelaimingu atsitikimu ne tik vaiku einanciu , bet ir suaugusiu zmoniu,kurie vairuoja automobilius. Isvaziuoti rytais nebeimanoma, kamciai nusidriekia ilgiausi...tvarkant viena, buvo priimta daug neapgalvotu ir neprotingu sprendimu...

Mokyklos

Mokyklos portretas
Kaip bebutu, reikia spresti Verpeju ir Mokyklos gatves isvaziavima. Rytais siaubas kas darosi, antras dalykas jei suki is Verpeju i Mokyklos gatve i kaire, taip ir lauki kol tau i sona kazkas ivaziuos. Ten biski uzsiziopsoji ir jau gali pildyti auto ivikio deklaracija.

Klausimas

Klausimas portretas
Išaiškinkite prašau, kokiu atstumu viena nuo kitos turi būti įrengiamos perėjos prie gyvenamų rajonų??? Nuo Verpėjų stotelės perėjos iki Sendvario sankryžos perėjos atstumas yra apie 500-600 metrų.... Iš straipsnio, spausdinto 2020.11.06 : "Vienoje Statybininkų prospekto pusėje yra jų mokykla, o kitoje – bendrabutis, todėl studentai nuolat migruoja per gatvę, o perėjos nėra. Artimiausia pėsčiųjų perėja yra už kokių 300 metrų, prie Statybininkų pr. ir Minijos g. sankryžos, todėl prašymą tikslinga patenkinti“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė." ATSAKYKITE: kodėl yra taikomi dvigubi standartai ir Mokyklos rajono gyventojai yra skriaudžiami??? Juk studentams irgi būtų "į sveikatą" prasimankštinti kojas, pavaikščiojant ratais nuo mokyklos iki bendrabučio...

Kur Simonas?

Kur Simonas? portretas
Savivaldybė, vietoj fantazijų - iš Liepų gatvėsn į psichoneiurologinį, tiltą nutiest, galėtų tas "galimybių studijos" lėšas (apie ,milijonas litų jau išleista, berods?) skirt savo ir projektuotojų, suknisusių Mokyklos gatvės saugų eismą, nekompetencijos užglaistymui - pastatyt šviesoforą - Verpėjų - Mokyklos g. it pėsčiųjų - dviratininkų tiltelį - vietoj pradangintos perėjos?

memel

memel portretas
Kokio velniu reikėjo Mokyklos gatvės pradžia platinti iki 6 juostų, kai poto ji ir taip susiaurėja iki 4 juostų? Visos dabartinės problemos - panaikinta perėja ir apsisukimas ir atsirado dėl durno gavtės paltinimo.

Neteisingai atliktos rekonstrukcijos patarimais neišspręsit

Neteisingai atliktos rekonstrukcijos patarimais neišspręsit portretas
Gal AK projektavo tą niekam tikusią Mokyklos gatvės rekonstrukciją ir dabar neprašomas tipo gerais patarimais bando išpirkti savo kaltę? Gal kitą kartą įsigilinkite į atliekamą darbą, nereikės dalinti beverčių patarimų...

Anonimas

Anonimas portretas
Kas idomu naujas asfaltas ir jau banguotas..cia taip turi buti? Nes panasi situacija yra ir kitose naujai paklotose asfalto danga gatvese.

Atsakymas AK

Atsakymas AK portretas
Pabandykit nors kartą per rytinį piką važiuoti Slyvų gatve ir sėkmingai apsisukti Joniškės gatvėje prie Klaipėdos baldų ar įsilieti į Liepų gatvės eismą...Superinis ir stulbinantis patarimas! Ypač kai gyveni pvz. Kapsų /Kražių/Jotvingių gatvėje , o tau reikia atsidurti prie Depo ar prie "Snaigės... Mes "raudojam" todėl, kad mums liko vienas išvažiavimas link Lidl ir belikęs vienas apsisukimas toje pačioje nereguliuojamojoje Mokyklos- Verpėjų g. sankryžoje... DĖL TO IR SUSIDARO KAMŠTYS! Gal jau nebedalykite "gerų" patarimų, kaip nors išspręsim šią problemą..

AK

AK portretas
Nenorit gerų patarimų - nereikia. Išvažiavę iš Slyvų g. į Joniškės, prie Baldų galite apsisukti, arba aptikti, kad ši gatvė įsilieja į Liepų, kas yra visai netgi centras. Arba galit raudoti, kol stovite kamščiuose.

Ateities problema

Ateities problema portretas
Trumparegiai saugaus eismo ir kiti valdininkai, sukluskite ir įsiklausykite į miestiečių kalbas. Skelbdami Mokyklos rajono kelių auditą, pradžiai dar panaršykite po Klaipėdos m. savivaldybės administracijos psl. patvirtintus 2018.11.26 ir 2019.07.19 projektus ir vertinkite atsiradusią problemą plačiau! Pagal tą projektą, adresu Mokyklos g. 18a, yra suplanuotas 5 daugiabučių namų kvartalas. Butų iš viso planuojama 85vnt., imam į skaičiavimą minimum 85 lengvuosius automobilius...Kvartalas atsiras Mokyklos gatvėje, prie Malūno tvenkinio, prieš Verpėjų stotelę...Naujakurių automobilių srautas kažkada irgi įsilies į bendrą eismą, sudarydamas dar didesnius kamščius ties šviesoforu, tuo pačiu užkišant eismą nuo tilto pusės... Ar jums neatrodo, kad ši problema jau yra ateityje "užprogramuota"? Gal galima viską spręsti globaliai, pažvelgiant daugiau į priekį, o ne įmituojant darbą, kai jau yra problemos?

Gyventojas

Gyventojas portretas
Gyventų RK Mokyklos rajone, kitaip giedotų. Po poros rytų Verpėjų g. kamštyje irgi melstų reguliuojamos sankryžos.

Anonimas

Anonimas portretas
RK. nekit kad nusikalba kometaruose bet ir vairuoti nemoka ziede..

Greitis

Greitis portretas
O kur dingo per Mokyklos viaduką leistinas greitis 70? Kokiam myžniui užplaukė nuimti ženklą? Vėl reikia vilktis geru plačiu keliu 50 km per val. Nesityčiokite iš vairuotojų - grąžinkite ženklą leistinas greitis 70, eismostabdžiai!

Klaipėdos "emigrantams" - Dėmesio!

Klaipėdos "emigrantams" - Dėmesio! portretas
Pritariu dėl RK siūlomos ekskursijos po Mokyklos raj.! Kas daugiausia užkemša Mokyklos gatvę? Tai Klaipėdos "emigrantai" - Mazūriškės, Triušeliai, Slengiai ir t.t., kurie veža savo "pupuliukus" į darželius ir mokyklas. Jie "pastovėję" savo rajono kamštyje nori, kad eismas per Klaipėdą eitų kaip per sviestą.Tad sėdėkit savo rajone, savo kamščiuose ir nekriuksėkite dėl miesto eismo

To RK

To RK portretas
Prašom kartu su AK į rytinę ekskursiją po mūsų rajoną...Dar ne taip inkšt pradėsit..

To Ak

To Ak  portretas
AIŠKINU :1) Išsukus pro VW centrą, jei reikia link Lidl, tai apsisukimas liko tik prie Verpėjų gatvės, kur žmonės nori išvažiuoti iš rajono (esmė-didinam kamštį) 2) išvažiavimas iš Mokyklos rajono į Joniškės gatvę yra leidžiamas TIK į Joniškių kapinių pusę... Jei reikia į centrą- tai su jūsų logika prasilenkia... 3) vaikus paleist prie Bangų/ Joniškės sankryžos- tik bevaikis žmogus galu pasiūlyti tokį sprendimą.. Įsivaizduoju, kaip per piką "ant gatvės" , kur nėra stovėjimo galimybės, yra paleidžiami vaikai į mokyklą..Tad imat "baranką" į rankas ir pravažiuojate nors kartą per rytinį piką pro visus jūsų pasiūlytus variantus.

To Ak

To Ak portretas
Matosi, kad neturit vaikų ir nesiorentuojate kaip vyksta eismas...kur galima sustoti, o kur ne.. Laikas perlaikyti egzaminus

To Ak

To Ak portretas
Pabandykit kelis rytus 8 val ryto išsukti iš Mokyklos rajono. Lojat, bet pati nepabandėt

GP

GP portretas
Nereikia pūsti miglos mielieji, o ieškot sprendimų. Pereja nesaugu - gerai įrenkite šviesoforą su mygtuku. Uždarėte vieną iš išvažiavimų iš rajono tai spreskit kaip jį grąžinti ar bent pagerinti sąlygas žmonėms, bent jau reguliuojamą T formos sankryžą įrengtumėt ties Mokyklos ir Verpėjų gatvėmis. Maždaug daugumai gerai, o jūs pakentėsit. Ne tarybiniai laikai, kad kentėtumėm. Taip kad užsidėdat mąstymo kepures ir pirmyn! Problemas reikia spręsti!

AK

AK portretas
Negalintiems išvažiuoti: Bangų/Joniškės sandūra visai neblogai tinka paleisti vaikus link Saulėtekio - laiptukai aukštyn, ir prie mokyklos. Išvažiuoti iš rajono galite naujai pertvarkyta Joniškės gatve, arba prie to paties VW centro dešinėn iki apsisukimo pirmoje sankryžoje. Visgi, Verpėjų sankryža nukankinta nepelnytai, nėra galimybės pereiti pėstiesiems iš didžiausios rajono gatvės - turi būti gerinama.

RK.

RK. portretas
Baikit inkšt. Puiku, kad idiotiškas žiedas pertvarkytas į šiuolaikišką sankryžą. Judėjimo greitis padidėjo. Jei rajono gyventojams atsirado problemų - ką padarysi, visiems kitiems daug saugiau ir greičiau.

AK

AK portretas
"kai reikės iš Verpėjų gatvės išsukt Mokyklos gatvėn" - yra saugumo salelė tarp juostų sustoti.

Mokyklos rajonas

Mokyklos rajonas portretas
Pritariu ir vietiniui, ir Vilmai, ir kitiems komentatoriams iš mūsų rajono. Rekonstrukcija atlikta visiškai neatsižvelgus į mūsų rajono poreikius ir neįvertinus išvažiavimo iš Verpėjų gatvės į Mokyklos gatvę apkrovų. O juk per tą judrią, perkrautą sankryžą ir vaikai skuba į mokyklą. Dažniausiai bėga. Būtinai reikia šį išvažiavimą padaryti reguliuojama šviesoforo sankryža ir sugrąžinti apsisukimą ties WV!

Anonimas

Anonimas portretas
visa laika po DURNIU rekonstrukciju TIK BLOGIAU !

Anonimas

Anonimas portretas
O kas bus, pablogėjus eismo sąlygoms - žiemą, kai reikės iš Verpėjų gatvės išsukt Mokyklos gatvėn , į kairę pusę? Kai kelias slidus, langai rasoja, o nuo viaduko parlekia nemažindami greičio? Spėju, jog bus kraujo ir nuostolių. Ar tikrai to reikia kad padaryt šviesoforinę sankryžą ir ištaisyt bent dalį skriaudų mūsų rajoniuko gyventojams?

Dinas

Dinas portretas
Iš tikro, žmonės nežinantys Mokyklos rajoniuko situacijos ir negali argumentuotai komentuot... O mes, ten gyvenantys viską patiriam "ant savo kailio". Patirtys mūsų - savivaldybė negeba paaiškint ar buvo daryta saugaus eismo analizė , ar buvo įvertinti probleminiai taškai - autobusų sustojimas, perėja ir Mokyklos Verpėjų g. Atsakingų nerasta...? O mes, ten gyvenantys - realiai nuskriausti - atkirsti nuo miesto... komplikuotas netgi išvažiavimas automobiliais... Daug galima čia rašyt, bet mes ne žurmalistai. Žurnalistai sugeba geriau? Dėkui "Klaipėda" žurnalistams kad bent jie pastebėjo problemas. Nes dažnai būna, jog jei žurnalistai nepastebi ir viešai bei primygtinai neparodo, tai miesto valdžia snaudžia... Laukia kol bus kraujo? Nes ne vienos saugios perėjos ar sankryžos atsiradimas nulemtas kažkieno sveikatos ar net gyvybės aukomis? Kol nebus atstatytas teisingumas mūsų - Mokyklos rajoniuko gyventojų atžvilgiu tol 'lauksime" aukų? Gal žurnalistai padės jų išvengti?

Klausimelis

Klausimelis portretas
Apie invalidus visiskai nepagalvota, arba mamoms su mazais vaikais, tragedija. Kokiais atstumais irengiamos perejos.

zmogus

zmogus portretas
Kad tik zmonems blogiau. Taip suprojektuoja, suderina, atsieit kompetetingos institucijos pagal teises aktus, na o kas tokius teises aktus priima? O dabar kenciame visi.

Vietinis

Vietinis portretas
Man toks jausmas kad prie eismo organizavimo dirba nevisprociai. Paziurekit, ka jie dabar pridirbo su Silutes plento Kauno gatves sankryza. Stovi masinu eile laukia kada gali pasukti i desine nuo Silutes plenta i Kauno. Niekada gyvenyme nebuvo cia kamsciu, o dabar - prasom...

Pritariu vietiniui ir Vilmai

Pritariu vietiniui ir Vilmai  portretas
Tikra tiesa ! Ne sio rajono gyventojai is ties nesupranta situacijos blogumo , o dabartine situacija is ties laaaaabai bloga ! Kodel valdzia nereguoja i sio rajono problemas ,kur ponas Grubliauskai dingot ? Jus atsakingas uz Klaipedos gyventoju gerove ,gal atvaziuokite ryte ir paziurekite ,kaip zmones i darbus skuba o kamstis belekoks ! Buvo du isvaziavimai is rajono su posukiu i kaire ,tai tokiu kamsciu niekada nebuvo o kas vyksta dabar ,tai katastrofa !

Vietinis

Vietinis portretas
Komentuojatys ne rajono gyventojai tuputi nesigaudo situacijoje. Atlikta sankryžos rekonstrukciją, iš karto, stipriai pablogino rajono susisiekimo problemas: 1. Buvo panaikintas apsisukimas prie WV centro (kuris buvo vienintelis saugus pasukimas į kairę) 2. Buvo panaikinta perėja į parką, nepatogiai perkelti 2 autobusų sustojimai (vienas perkeltas prie Lidlo!) 3. Iš trijų išvažiavimų iš rajono, liko tik vienas pasukimu į KAIRĘ prie Verpėjų g. (jis veikiau primena rusišką ruletę: pataikysi- nepataikysi), avarijų begalės 4.Visa tai prisidėjo prie Saulėtekio progimnazijos, sunkiais suvokiamais Klaipėdos mąstu, kamščiais rytais, o ten vaikus atveža automobiliais tikrai ne rajono gyventojai. Tiesiog mums, rajono gyventojams, sunkiai suvokiama, kaip strateguojant sankryžos rekonstrukciją , nebuvo galima pamąstyti kelis žingsnius į priekį?! Kas liečia panaikintą perėją, tai ji yra numatyta Malūno parko rekonstrukcijoje, bet kaip pas mus dažnai buna, projektai yra tarpusavyje nesuderinti.

Nusivylusi gyventoja

Nusivylusi gyventoja portretas
Pritariu ir aš Vilmai, nes dabar eiti reikia ratais kvardratais, jei mašina važiuoti - ryte sudėtinga iš rajono išvažiuoti ir sudėtingesnis susisiekimas viešuoju transportu vaikams į mokyklas, būrelius...

Pritariu Vilmai

Pritariu Vilmai portretas
Tada Verpėjų g. sankryžoje nebebus tokių kamščių, rajono gyventojai nebebambės dėl eismo ir visi gyvensime laimingai, apsimesdami, kad nauja Sendvario sankryža visiems vienodai atnešė naudos.

Vilma

 Vilma portretas
Visiems negyvenantiems siame rajone labai jau lengva komentuoti ! O mums gyvenantiems siame rajone ,tai didile problema ! Paliko mums vieninteli isvaziavima is rajono (posukiui i kaire) tai tik is verpeju gatves ! Pabandykite ryte isvaziuoti is musu rajono be kamsciu ! Zmones visi jau pavarge ir pikti !Nes musu rajonas dabar lieka izoliuotas ! Jus visi kiti negyvenantys siame rajone o gyvenantys aplinkiniuose rajonuose tokiose kaip Ginduliai,Triuseliai ,Technikumas ir t.t .Ir neveskite savo vaiku i darzeli ir mokykla !O vaziuokite kaip norit aplink ,jus mums daugiausiai uzkisat rajona savo automobiliais !Naudokite visuomeniniu transportu ! Taigi jums tai neatrodo problema ! Su savo automobiliais uz uzkisat musu verpeju gatve ir mums vietiniams sio rajono gyventojams yra didziausia katastrofa istrukti i darbus ! Prasom susimastyti ir padeti mums atkurti ir pereja ir stoteles ties wolsvageno centru ir atkurti salele kur buvo imanoma isvaziuoti is rajono su posukiu i kaire !

Pabandom iš naujo tęsinys

Pabandom iš naujo tęsinys portretas
O tėvai, kurie iš kitų rajonų ryte veža vaikus į vaikų darželį "Žilvitis" ar į Klaipėdos licėjų / Saulėtekio progimnaziją - labai maloniai prašome pabandyti automobilius palikti kažkur prie Lidl , ar Joniškės g., ar Tilžės g. prie turgaus) - ir pasivaikščiojant per visas "teisingas" perėjas su vaikučiais, juo palydėti iki ugdymo įstaigos.

Pabandom iš naujo

Pabandom iš naujo portretas
Visiems komentatoriams atsakau - nauja sankryža tikrai pablogino Mokyklos rajono gyventojų padėtį. Panaikinus apsisukimą prie Volkswagen centro, visas kamštis persimetė į Verpėjų gatvės išvažiavimą.. viena stotelė perkelta į kitą vietą, viena panaikinta. Perėją, kuri gyvavo kelis dešimtmečius ir buvo gyventojų itin naudojama, panaikino...Valdžios ir komentatorių aiškinimai , kad pensininkai su lazdele iki bažnyčios gali pasivaikščioti skamba labai užgauliai... Vyksta Malūno parko rekonstrukcija- atsiras erdvės vaikų aikštelėms, sportuojantiems, atsiras pontoninis tiltelis, poilsio erdvės...Tik kažkodėl Mokyklos raj. gyventojai, vieni artimiausių šio parko "vartotojų", buvo visiškai "praignoruoti" susisiekime. Taip, dauguma turime automobilius, tad į parką (ar bažnyčią) atvyksime su jais, nes mums TAIP bus patogiau ir greičiau, nei vaikščioti ratais iki parko! Statysime automobilius kitų gyventojų kiemuose (jau tada nepykite), "prisidėsime" prie taršos ir kamščių mažinimo... O tėvai, ku

Anonimas

Anonimas portretas
Akivaizdu kad ziedas su medziu sunaikinti beprasmiskai. Ps. Egi neturite projekto su eismo analize Mokyklos g.??

Anonimas

Anonimas portretas
Be klaustuku pavadinimiose niekaip...

To mama

To mama portretas
Siūlau ir tau pasivaikščioti. Pamatysi koks malonumas eiti Mokyklos gatve.

Mama

Mama portretas
zmones,ar jus isprotejot...prie maximos svesoforas,prie sendvario svesoforas...kiek dar ju reikia? pasivaikscioti juk irgi naudinga!!!

Memelenderis

Memelenderis portretas
Ko norėt juk automobilis visagalis. Jei neturi automobilio ar šiaip nori kur nors pieškom nueiti, esi durniaus vietoje.

DURNIUS SU INCIATYVA

DURNIUS SU INCIATYVA portretas
Siūlau leistiną greitį padidinti iki 90 km/h ir nupiešti vaivorykštės spalvų perėją

bubis

bubis portretas
galejo ir pozemini miesta irengti-nereiketu vaikscioti per gatves-o siaip reikia apgyvendinti pencinykus akropoliuose ir lidluose ir visa problema isspresta-visi kiti isvaziuoja i pimpius ir kiaiusius

Jurate

Jurate portretas
Galejo irengti pozemine pereja ir butu visi klausimai isspresti

taigi laukia kol libergrastinis LGBT seimas prades

taigi laukia  kol  libergrastinis LGBT seimas prades portretas
,,,darba,,, stai tuomet ir atsiras visu vaivorykstes spalvu ,,pereja,,, mokytoju gatveje[ Vilniuje Simasius su agrastais tokiu jau daug pripiese.....]

Mental

Mental portretas
Nereik magistraliu kaimas turi būti

Anonimas

Anonimas portretas
Šiknas nunešit iki šviesoforo! Ten pereisit!

balvonas

balvonas portretas
acakau-netures tas miestas,nes miesto nera-visi isvaziavo i slengius,triuselius,pimpius,lelius-liko vasia,kiesa ir as-laikom fronta,kad kubilius neateitu ir negasdintu babauziais

Joris

Joris portretas
O man akys užkliuvo už šviestuvų. Negi nebuvo kaip sumontuoti LED galvų iškart? Maži Lietuvos miesteliai sugeba juos sumontuoti, o Klaipėdoj ne vienintelė vieta, kur matau ant naujų stovų seni šviestuvai sumontuoti. Pogalais, ar miestas kada turės šeimininką, o ne balvoną!?

Mokyklos rajono gyventojas

Mokyklos rajono gyventojas portretas
Debilai komentatorei.

Tiu

Tiu  portretas
Sapnuose

Jonas

Jonas portretas
Kad būtum sveikas kasdien reikia nužingsniuoti 10 000 žingsnių. Tai minimalus kiekis . Tad daugeliui nepaslenkiančių perėjas reikia nukelti už poros kilometrų ties Depo , o mažiukams vienas juokas pasivaikščioti.

ka dabar daryti

ka dabar daryti portretas
Visi tiek aptingo, kad 100 metrų nepaeina, juk yra sankryžoje prie Sendvario perėja! Juk čia magistralinė gatvė, ir perėjų ir šviesoforų apstu, nereikia kas 100-200 metrų statyti jų. Nei Vilniuje nei Kaune nėra magistralinėse gatvėse nėra tiek šviesoforų kiek Klaipėdoje. Kaimietiškas mentalitetas

AK

AK portretas
Tai ir yra kelios perėjos - prie Maxima ir prie naujai įrengtos sankryžos. Tik reikia baigti tvarkyti takus palei Šilutės pl., net jei pats parkas dar įrenginėjamas.

Galerijos

Daugiau straipsnių