Tokį sprendimą priėmė Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija.
Į Eismo saugumo komisiją buvo kreipęsis miesto tarybos narys Arūnas Tuma.
Prašyme nurodyta, kad Herkaus Manto gatvėje taikytos eismo ribojimo priemonės yra neproporcingos – greitis ribotas iki 30 km/val., kartu dar veikia ir greičio matuoklis.
Politikas kėlė mintį, kad matuoklio labiau reikėtų Tiltų gatvėje, prie Biržos tilto.
Šiuo tiltu važinėja autobusai, juo upę kerta senamiesčio gyventojai ir senamiestyje įsikūrusias įmones aptarnaujantis transportas.
Biržos tilto konstrukcijos patiria apkrovas, vairuotojams viršijus greitį, dėl triukšmo kenčia senamiesčio gyventojai.
Komisija sutiko, kad greičio matuoklis galėtų būti perkeltas į kitą vietą.
Dėl siūlymo padidinti greitį Herkaus Manto gatvėje pasisakė savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Vytautas Paukštė.
Jis priminė, kad Herkaus Manto gatve driekiasi tarptautinė dviračių trasa „EuroVelo 10“.
Sprendimas mažinti greitį iki 30 km/val. buvo priimtas prieš metus.
Greičio ribojimas buvo numatytas nuo sankryžos su Liepų gatve iki Lietuvininkų aikštės.
Tuomet aiškinta, kad toks sprendimas priimtas atsižvelgus į intensyvų eismą dviratininkų pamėgta Herkaus Manto gatve ir Kelių eismo taisyklių pokyčius.
Vyriausybė nuo 2022 m. birželio 1 d. papildė Kelių eismo taisyklių 1811 punkto nuostatas: „Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir simboliu „A+“, ne maršrutinėms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus 1811.1. punkte numatytus dviračius, mopedus ir lengvuosius keturračius.
2022 m. priimant sprendimą, kuris ribojo greitį iki 30 km/val., buvo akcentuota, kad šioje gatvėje buvo uždrausta dviratininkams judėti pėsčiųjų takais. Jiems eismas buvo atvertas važiuojamąja dalimi, tačiau dėl to buvo sumažintas leistinas greitis.
Naujausi komentarai