Direkcijos laikinuoju vadovu paskirtas „Palangos vandenų“ vadovas Virgilijus Beržanskis. Anot jo, vėliau bus skelbiamas direkcijos vadovo konkursas.
„Esu kol kas laikinai, ir savivaldybė turi skelbti konkursą, po kurio priims pastovų (vadovą – BNS). Aš esu tik laikinai, kol bus įvykdytos steigimo procedūros ir kol atsiras pastovus vadovas “, – BNS sakė V. Beržanskis.
Registrų centre direkcija įregistruota spalio 30 dieną.
Ministrų kabinetas neveikiantį, tačiau atstatyti planuojamą Šventosios uostą Palangos valdžiai iš Klaipėdos uosto perdavė kovo pabaigoje. Seimas tam pritarė balandį, o uostas oficialiai Palangai perduotas rugsėjo pabaigoje.
Planuojama, kad pirmieji uosto atstatymo darbai prasidės kitąmet. Pirmasis etapas bus skirtas infrastruktūrai žvejams įrengti, ilgainiui uoste planuojama vystyti ir jachtų turizmą.
Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis anksčiau sakė, kad pirmo uosto atstatymo etapo kaina turėtų siekti apie 3 mln. eurų – į jį įeitų privažiavimo gatvių ir pirmųjų krantinių tvarkymas.
A. Stončaitis anksčiau teigė, kad nepaisant uosto perdavimo, „jis negali būti paliktas tik Palangai“, todėl turės investuoti ir valstybė, o Palangos meras Šarūnas Vaitkus sakė, jog savivaldybė ieškos galimybių uosto atstatymui gauti ir Europos Sąjungos paramos.
Išgilintas ir išvalytas Šventosios uostas buvo atidarytas 2011-ųjų metų birželį, tačiau po kelių dienų jį teko uždaryti, kai įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu.
Skaičiuota, kad uosto atstatymas galėtų kainuoti apie 70 mln. eurų, tačiau buvęs žemės ūkio ministras Bronius Markauskas pernai birželį teigė, kad darbų kaina galėtų sumažėti iki 35-40 mln. eurų.
Pokario laikais Šventojoje švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jis buvo palaikomas pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie šešis kilometrus.
Naujausi komentarai