Šią savaitę Jakų žiedinėje sankryžoje ne vieno klaipėdiečio automobilis patyrė netikėtą smūgį. Nemažai vairuotojų greičiausiai turės finansinių nuostolių.
Ties įvaža į žiedinę sankryžą iš Klaipėdos pusės kelkraštyje atsivėrė tokio dydžio duobė, kad į ją papuolus automobilio ratui mašina į asfalto kraštą smogia apačioje esančiu slenksčiu.
„Pro Jakus važiavau ketvirtadienio vakarą, jau buvo tamsu. Judėjau pirmąja eismo juosta. Antrojoje į žiedinę sankryžą bandė įsukti vilkikas su puspriekabe“, – apie nutikimą pasakojo klaipėdietė.
Moteris laikėsi arčiau dešiniojo krašto, nes vilkiko vairuotojas antrojoje juostoje sunkiai tilpo.
„Kalbant vairuotojų žargonu, vilkikas šiek tiek „užsimetė“. Tačiau pati priekaba judėjo labai arti dešiniojo krašto. Nieko neįtardama ir aš pasitraukiau dešiniau. Staiga pajutau smūgį dešiniajame galiniame rate. Išsigandau, pirma mintis buvo, kad sulanksčiau automobilio arką“, – pasakojo moteris.
Už žiedinės sankryžos vairuotoja sustojo apžiūrėti automobilio.
„Aiškiai matosi dažų nubrozdinimai ties galiniu slenksčiu prie rato arkos. Arkos ir slenksčiai visai neseniai buvo nudažyti. Labai įsiutau dėl to. Būtent dėl kelio duobės ir nukentėjo mano automobilis“, – piktinosi moteris.
Valstybinės įmonės „Automagistralė“ Endriejavo meistrijos kelio meistras Vaclovas Lingė tikino, kad puikiai žino šią kelio kliūtį.
„Ši duobė atsiveria po didesnių liūčių. Ko tik mes nedarėme. Dėjome specialų tinklelį ir pylėme žvyrą, spaudėme gruntą. Tai naujoviška technologija, tačiau vilkikai vis tiek išdrasko šią duobę“, – tikino V.Lingė.
Specialistai net tykojo šioje vietoje fotografuodami ir išsiaiškino, kad kelkraščio nestabilumas tiesiogiai priklauso nuo į sankryžą įvažiuojančių vilkikų.
V.Lingės teigimu, specialistai suprojektavo per siauras įvažas į žiedinę sankryžą. Vilkikai jose netelpa, tuomet galiniais priekabos ratais kabina kelkraščio dalį, nes nepakanka asfalto juostos posūkio manevrui.
„Kadangi prieš žiedą reikia sustoti, ratai labiau sukimba su danga ir jie išplėšia tinkliuką bei šviežiai užlopytą kelio dangą. Vadinasi, vėl teks lopyti, jei jau ten yra duobė“, – situaciją aiškino V.Lingė.
Naujausi komentarai