Dalysis patirtimi
Šį mėnesį prasideda dar viena projekto „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ iniciatyva. Lyderystės platformos koordinatoriai inicijuoja laidų ciklą „Tapk verslo lyderiu“, kuris bus transliuojamas „Choose Klaipėda“ (liet. „Rinkis Klaipėdą“) „YouTube“ kanale.
Šiose laidose miestiečiai turės galimybę virtualiai susipažinti su jaunaisiais Klaipėdos verslininkais. Tiesa, dėl pandemijos laidos kūrėjai turėjo kiek pakeisti planus ir prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų.
„Šiuo metu labai sudėtinga patekti į įmones ir turėti galimybę dalyvauti gamybos ar paslaugų teikimo procese. Dėl to buvo nuspręsta prisitaikyti ir pakeisti laidos formatą, siekiant kuo mažesnio kontakto tarp laidos vedėjų ir dalyvių. Tikimės, kad sumažėjus pandemijos suvaržymams galėsime gyvai dalyvauti Klaipėdos miesto verslų gyvenime ir tai perteikti žiūrovams“, – vylėsi Lietuvos verslo kolegijos Tarptautinių ryšių ir projektų skyriaus vadovė Samanta Štraupaitė.
Gali tapti laidos herojais
Laidų cikle jaunieji verslininkai pasakos savo sėkmės istorijas ir atskleis, su kokiais iššūkiais tenka susidurti įsitvirtinant Klaipėdoje.
Klausimus užduos miesto jaunimas – laidos vedėjais gali tapti miestiečiai, užpildę atrankos anketą. Taip norintys pradėti verslą jaunuoliai galės užduoti jiems rūpimus klausimus žmonėms, kurie jau turi patirties šioje srityje.
„Juk kiekvienam įdomu, nuo ko reikia pradėti kuriant savo verslą, kaip vyksta paslaugų ir produkto procesas, su kokiais iššūkiais susiduria jaunieji verslininkai“, – svarstė S.Štraupaitė.
Siekdami į kūrybinį laidos procesą įtraukti Klaipėdos jaunimą, organizatoriai suteikia galimybę visiems norintiesiems užpildyti anketą ir tapti ne tik laidos vedėjais, bet ir pačiais herojais.
„Jaunuolis laidos vedėjas tiesiogiai susipažįsta su jaunaisiais verslininkais ir gali asmeniškai užduoti rūpimus klausimus ar teirautis patarimų. Taip pat kviečiame jaunuosius verslininkus tapti laidų herojais. Tai – galimybė pasidalyti savo sėkmės istorijomis ir motyvuoti Klaipėdos jaunimą kurti savo verslą būtent čia“, – pasakojo S.Štraupaitė.
Verslininkų netrūksta
Kūrybinė grupė džiaugiasi, kad įkvėpimo ir turinio laidų ciklui netrūksta. Problemų iškyla tik stengiantis prisitaikyti prie nepalankių pandemijos sąlygų.
„Galbūt kam nors ir kyla nuostaba, tačiau Klaipėdoje yra daug jaunųjų kūrėjų ir verslininkų bei jauno verslo pavyzdžių, tokių kaip „10 tiltų“, „Ateik ateik“, „Cartel studio“ ir daug kitų. Todėl surasti jaunų verslininkų sėkmės istorijų sunku nebuvo. Sudėtingiau kūrybinei grupei suderinti filmavimo procesą atsižvelgiant į griežtus pandemijos suvaržymus“, – tikino S.Štraupaitė.
Mieste besikuriantis ir jau įsitvirtinęs jaunimo verslas aprėpia įvairias sritis.
Pirmoje laidoje bus galima susipažinti su kūrybinėmis industrijomis Klaipėdoje, vėliau bus pristatytos IT, aptarnavimo srities ir kitos temos.
Kad žiūrovams būtų lengviau susigaudyti miesto verslo bendruomenėje ir atrasti galimybių sau, visos laidos bus suskirstytos į temas.
„Šio ciklo tikslas – įkvėpti Klaipėdos miesto jaunimą likti Klaipėdoje ir kurti savo verslą, paskatinti jaunimą kūrybai ir supažindinti su nuosavo verslo subtilybėmis. Tikimės, kad laidos „Tapk verslo lyderiu“ paskatins Klaipėdos miesto jaunimo kūrybiškumą ir norą aktyviai įsitraukti į miesto gyvenimą, kurti ir skleisti žinią, kad Klaipėda – šių metų Europos jaunimo sostinė“, – teigė S.Štraupaitė.
Naujausi komentarai