Nors uostamiesčio gėda vadinta į Tarptautinę jūrų perkėlą vedanti Kairių gatvė jau rekonstruojama, tačiau šią vasarą vairuotojai dar turės kęsti dulkes ir automobilių spūstis.
Darbuosis trejus metus
„Šis projektas yra iš dalies finansuojamas ES fondų ir jis truks trejus metus. Pirmuoju etapu tikimasi sutvarkyti gatvės ruožą nuo Taikos prospekto iki Klaipėdos kanalo. Kelias bus praplatintas ir bus po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi. Pasistengsime, kad vaizdelis būtų kur kas geresnis, nei yra dabar“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Projekto įgyvendinimo grupės projektų vadovė Birutė Urmanienė.
Antruoju etapu planuojama rekonstruoti tiltą per Vilhelmo kanalą.
„Trečias etapas aprėps kelio ruožo atnaujinimą nuo Klaipėdos kanalo iki geležinkelio pervažos. Visa projekto vertė siekia 32,7 mln. litų. 80 proc. šių darbų finansuoja ES, likusius skiria Uosto direkcija“, – tikino B.Urmanienė.
Projekto ėmėsi bendrovė „Hidrostatyba“, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su partneriais – įmonėmis „Žemaitijos keliai“ ir „Lemminkainen Lietuva“.
„Šiuo metu vyksta parengiamieji darbai, remontuojami lietaus nuotekų tinklai, demontuojami seni apšvietimo tinklai, įrenginėjama žemės sankasa. Po truputį bus demontuojamas tiltas, statomi poliai“, – darbus vardijo B.Urmanienė.
Neringai išjungs elektrą
Kol kas tikimasi, kad eismas rekonstruojamoje kelio dalyje nebus uždarytas, judėjimas šia gatve vyks.
„Sudėtingesnis etapas bus, kai šiame kelyje prasidės 110 kW elektros oro linijos kabelio tiesimo darbai. Mes su bendrove “Litgrid„ turime atskirą sutartį septyniems milijonams litų. Įmonė jau pasirinko rangovą“, – aiškino Uosto direkcijos atstovė.
Dėl elektros linijos tiesimo šalia Kairių gatvės planuojama kelioms paroms išjungti elektros tiekimą visai Neringai.
Darbus numatoma baigti iki spalio 1-osios.
„Jie turėtų vykti rugsėjį. Tai bus sudėtingiausias darbų etapas, svarbu, kad rangovai dirbtų išvien ir būtų pasiruošę“, – tvirtino B.Urmanienė.
Bus ir dviračių takas
Kairių gatvėje planuojama įrengti 4 eismo juostas, su 2 m pločio dviračių taku ir 1,5 m pločio šaligatviais. Priešingų krypčių eismo juostos bus atskirtos skiriamąja juosta su žaliąja veja.
Taip pat numatoma rekonstruoti sankryžą su Perkėlos gatve. Bus įrengta ir 20 m ilgio geležinkelio pervaža. Abiejose gatvės pusėse numatyta įrengti autobusų stoteles su paviljonais.
Kairių gatvės automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą bus išplatintas nuo 2 eismo juostų iki 4 eismo juostų, įrengiant 3,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių taką šalia tilto. Bendras tilto ilgis – 32,24 m, plotis – 25,25 m.
„Bus rekonstruojamas Kairių gatvės vakarinis kelias nuo Klaipėdos kanalo iki geležinkelio pervažos – 1666 metrai“, – tikino B.Urmanienė.
Ruožą sulopė miestas
Nuo Taikos ir Jūrininkų prospektų sankryžos iki Kairių gatvės besidriekiantis daugiau nei kilometro ilgio gatvės ruožas priklauso miesto savivaldybei.
Kol kas nuspręsta tik palopyti čia buvusias kelio duobes.
„Šiemet šiai gatvei sutvarkyti išleidome 156 tūkst. litų. Suremontavome duobes, tačiau ištisinė nauja asfalto danga čia bus klojama tik kitais metais“, – teigė savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.
Šiems darbams prireiks maždaug milijono litų. Tačiau miesto valdžia šios gatvės remontui tikisi gauti lėšų iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos.
Naujausi komentarai