Klaidų kaina – gyvybė

Kaltina greitį ir alkoholį

Pareigūnų teigimu, vienodų eismo įvykių nebūna, todėl kaskart analizuojamos ne tik jų priežastys, bet ir vairuotojų patirtis. Domimasi, ar nelaimės dalyviai yra gerai eismo subtilumus žinantys, bet neatsargūs vietos gyventojai, ar atvykėliai.

Vis dėlto dažniausia nelaimės priežastimi įvardijamas vairuotojų girtumas arba pernelyg didelis greitis, o tai yra Kelių eismo taisyklių ignoravimas.

Klaipėdoje yra vieta, kur neblaivūs ar itin didelio greičio mėgėjai įkliūva dažniau nei kitur. Tai yra "gaudykle" vadinama žiedinė Taikos ir Baltijos prospektų sankryža. Čia būta ne tik sumaitotų automobilių, bet ir žmonių aukų.


Šviesoforas vertė klysti

Policininkai pripažįsta, jog kartais dėl nelaimių kalti ir eismo reguliavimo įrenginiai.

Smiltelės gatvėje yra dar visai neseniai laikyta bene avaringiausia miesto sankryža su Vingio gatve. Čia didžiausi pavojai tykodavo važiuojančiųjų Šilutės plento link ir sukančiųjų į kairę.

Prieš kelerius metus eismą šioje sankryžoje reguliuojančiame šviesofore atsirado papildoma sekcija, nurodanti, jog galima sukti į kairę. Iš kitos pusės tuo metu būdavo sustabdomas eismas.

Pietinės miesto pusės gyventojai džiaugėsi, kad vairuoti čia tapo saugiau, tačiau prieš kelis mėnesius papildoma sekcija dingo, o norintieji važiuoti į kairę vėl turi praleisti visus atvažiuojančius iš priekio.

Pasirodo, toks ne vieną vairuotoją džiuginęs pakeitimas iš tiesų buvo klaida.

"Tai neatitiko šviesoforų įrengimo reikalavimų. Buvo savotiška dviprasmybė ar net prieštaravimas, nes išsijungus sukti į kairę leidžiančiai sekcijai likdavo degti žalias šviesoforo signalas. Daugelis vairuotojų sukdavo į kairę tik degant sekcijai, bet taisyklės leidžia eismą visomis kryptimis, kai dega žalias šviesoforo signalas. Be to, iš vienos pusės buvo galima sukti kairėn iš dviejų juostų, bet tekdavo praleisti pėsčiuosius, o tai pagal taisykles yra negalima. Tokiu atveju pėstiesiems turi degti draudžiantis eiti šviesoforo signalas. Taip pat kirtosi eismo dalyvių trajektorijos. Todėl teko šią klaidą pašalinti, tačiau eismas joje bus koreguojamas", – teigė Klaipėdos KPB Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio vyresnysis specialistas Gintaras Kučinskas.

Pareigūno manymu, dabar problemos kyla tik tiems, kurie, neįsitikinę saugumu, į kairę suka važiuodami Smiltelės gatve.

Greta šios sankryžos netrukus ketinama statyti naują prekybos centrą, todėl keisis ir eismo tvarka. Planuojama Smiltelės gatvę padalyti pusiau, kad sukant į kairę būtų saugiau.

Maitoja eiles mašinų

Dar viena kelio ženklinimo klaida, lemianti dažnas avarijas, yra pėsčiųjų perėja Šilutės plente ties parduotuve "Mūsų namas". Pamatę žmones gatvėje vairuotojai dažnai staiga stabdo, tada jiems į galą rėžiasi virtinė paskui važiuojančių automobilių.

Pasirodo, tokioje gatvėje, kur viena kryptimi važiuojama trimis eismo juostomis, taisyklės leidžia įrengti tik reguliuojamas arba požemines ar antžemines perėjas.
Dabar esanti perėja yra nusižengimas taisyklėms. Dėl tos pačios priežasties naikintinos perėjos ir Baltijos prospekte.

Pasak G.Kučinsko, išeitis būtų paversti visas perėjas reguliuojamas šviesoforu ir juos sinchronizuoti. Tačiau naujovės reikalauja pinigų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mačiau

mačiau portretas
Tą vakarą po šios avarijos važiavau pro tą vietą. Ir ką gi - pakankamai intensyvaus eismo vietoje šviesoforas neveikia, o Smiltelės ir Simonaitytės/Laukininkų g sankryžoje šviesoforas veikė. Nu kur logika, a? Ir taip yra ne vienoje vietoje Klaipėdoje - svarbesnėse sankryžose šviesoforai neveikia, o nereikšmingose vietose būna veikiančių per visą naktį.

XXX

XXX portretas
Blin ijungkyt ta sviesofora pagaliau naktimis,kiek dar tu avariju jum reikia?

A

A portretas
...ar ne laikas ta Taikos pr. pagrindine padaryt?
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių