Klaidų kaina – gyvybė

Į tiltą rėžėsi trys mašinos

"Dažnai vienas žioplys sugadina viską. Kam stabdyti srautą veikiančiu šviesoforu vien todėl, kad kai kas buvo nepakankamai atsargus? Panašiai atsitiko Taikos prospekte prie "Skibalės". Pagal statistiką per trumpą laiką šioje perėjoje žuvo du žmonės, bet vienas jų miegojo ant kelio, o kita avarija įvyko pėsčiajai ir vairuotojui nesupratus vienam kito. Todėl pagrindinėje gatvėje atsirado kalneliai", – teigė G.Kučinskas.

Panašiai pareigūnas vertino ir išvažą iš Panevėžio į Herkaus Manto gatvę. Čia yra buvę skaudžių nelaimių, bet, G.Kučinsko teigimu, tai buvo vienetiniai ir pastaruoju metu nebepasikartojantys atvejai.

Saugaus eismo komisijos vadovo Aleksandro Michailovo patirtis rodo, kad Šilutės plento ir Vingio gatvės sankryžoje avarijos – dažnas reiškinys. Tačiau valdininkas to nesieja su techninių priemonių stoka, jo manymu, kaltas tik vairuotojų neatidumas.

"Prisiminkime, kas atsitiko, kai remontui buvo uždarytas Pilies tiltas. Ryškesnių įspėjamųjų ženklų nei yra sunku sugalvoti, nepaisant to, į juos rėžėsi trys automobiliai. Specialistai analizuoja situaciją ir kuria planus, kaip paversti miestą saugesniu. Ketinama geriau apšviesti gatves, atliekama galimybių studija dėl šviesoforų, tikimės įrengti žaliąsias bangas, visa tai leis miesto gatves paversti saugesnėmis", – teigė A.Michailovas.

"Metalinių" avarijų neanalizuoja

Saugant pėsčiuosius, dabar ne vienoje miesto vietoje įrengti atskiri šviesoforai pėstiesiems. Beje, jau aprašytoji Smiltelės ir Vingio gatvių sankryža buvo pavojinga ir pėstiesiems, kuriuos neretai užkabindavo iš Vingio gatvės į dešinę sukantys vairuotojai.

Uostamiesčio keturių eismo juostų gatvių avaringose vietose stengiamasi įrengti saugumo saleles pėstiesiems. Jos jau atsirado Bijūnų gatvės ir Taikos prospekto, Kretingos ir Žolyno gatvių sankryžoje, netrukus atsiras Sausio 15-osios gatvėje.

Metalinėmis vadinamų eismo įvykių, kuriuose apgadinamos transporto priemonės, bet žmonės nenukenčia, pasak G.Kučinsko, niekas nefiksuoja. Net draudikams nėra svarbu, kur tokių avarijų įvyksta daugiausia. Todėl ši svarbi informacija nepasiekia eismo saugumo klausimais besirūpinančių valdininkų.

Važiuoja stebėti eismo

Kasmet pavasarį ir rudenį KPB pareigūnai ir savivaldybės darbuotojai išvažiuoja apžiūrėti gatvių, stebi, ar kelių ženklai atitinka poreikius. Pareigūnai tikina reaguojantys į gyventojų pasiūlymus bei pageidavimus. Eismo saugumo dalykai aptariami saugaus eismo komisijų posėdžiuose.

"Neneigsiu, kad miesto gatvėse problemų yra. Neretai susirinkę į Saugaus eismo komisiją ginčijamės, įrodinėjame, bet tik taip gal ir gimsta tiesa. Svarbiausia, kad darbas nuolat vyksta. Savivaldybėje yra Transporto skyrius, vienas iš keturių jo darbuotojų nuolat stebi eismo situaciją. Be to, "Klaipėdos keleivinis transportas" turi du žmones, kurie dirba šį darbą, tad iš lubų informacijos netraukiame", – tikino A.Michailovas.

"Mums kriterijus yra žmonės, jų sveikata ir gyvybė. Eismo įvykiai, kur transporto priemonės tik apgadinamos, bet žmonės nenukenčia, mums nėra aktualūs. Policija vyksta, kai sužalojami arba žūva žmonės ir kai avarijos dalyviai nesutaria, kieno yra kaltė", – tvirtino R.Šideikis.

Šiemet Klaipėdoje įvyko 132 eismo nelaimės, kuriose nukentėjo 146 asmenys. Šeši iš jų žuvo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mačiau

mačiau portretas
Tą vakarą po šios avarijos važiavau pro tą vietą. Ir ką gi - pakankamai intensyvaus eismo vietoje šviesoforas neveikia, o Smiltelės ir Simonaitytės/Laukininkų g sankryžoje šviesoforas veikė. Nu kur logika, a? Ir taip yra ne vienoje vietoje Klaipėdoje - svarbesnėse sankryžose šviesoforai neveikia, o nereikšmingose vietose būna veikiančių per visą naktį.

XXX

XXX portretas
Blin ijungkyt ta sviesofora pagaliau naktimis,kiek dar tu avariju jum reikia?

A

A portretas
...ar ne laikas ta Taikos pr. pagrindine padaryt?
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių