Klaipėdiečius ragino neprotestuoti prieš gatvių sujungimą

Klaipėdos vicemeras Arūnas Barbšys, atvykęs į Vitės kvartalo gyventojų visuotinį susirinkimą, bandė tikinti gyventojus neprotestuoti prieš Naujosios Uosto, Švyturio ir P.Lideikio gatvių sujungimą. Politikas aiškino, kad šis projektas yra toks grandiozinis, jog vargu ar kada bus įgyvendintas.

Kvartalo gyventojai baiminasi, kad, tvirtinant bendrąjį Klaipėdos planą, bus palaiminta ir tikimybė, jog po Švyturio gatvėje įsikūrusių žmonių langais bus nutiesta keturių eismo juostų gatvė, kuria važinės sunkiasvoriai sunkvežimiai, gabenantys krovinius į uosto įmones.

Bendruomenės nariai pasisakė už tai, kad tokia galimybė nebūtų įtvirtinta dokumentuose. Žmonės buvo nusiteikę imtis visų įmanomų protesto būdų. Uosto direkcijos atstovė patikino Vitės kvartale gyvenančius klaipėdiečius, kad ši įstaiga ne kartą įvairiais raštais ir kitais būdais miesto valdžiai deklaravo, jog uostui šios gatvės nereikia.

Tai būtų brangus, nepateisinantis lūkesčių projektas, iš kurio šiokią tokią naudą turėtų vos viena uosto įmonė, kuri tik 20 proc. visų krovinių atsigabena automobiliais, visi kiti jos teritoriją pasiekia geležinkeliu.

Į diskusiją įsitraukė ir buvęs Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus. Jis patikino, kad bendrajame plane toks gatvės tęsinys numatytas, ir paragino gyventojus netylėti, aktyviai ginti savo ir ateinančių kartų interesus.

Paprašytas išdėstyti miesto vadovų poziciją, A.Barbšys bandė tikinti, kad tai – neišvengiamas procesas.

"Šis kelias jau yra bendrajame plane, čia nieko naujo. Tačiau tai nereiškia, kad šis projektas bus įgyvendintas. Supraskite, jeigu pavyktų padaryti tokį apvažiavimą, sunkvežimiai nevažiuotų pro Vitės mokyklą, jie suktų pro stadioną. Aš manau, kad šis projektas nebus įgyvendinamas kelis dešimtmečius. Dabar kalbame apie Naujosios Uosto gatvės jungtį per Gulbių gatvę iki Švyturio gatvės 10 namo. Tai būtų vienos eismo juostos viena kryptimi gatvė", – tikino vicemeras.

Į susirinkimą atėję žmonės piktinosi ir klausė valdžios atstovo, kodėl negalima iš bendrojo plano išbraukti šios dalies.

A.Barbšys paaiškino, kad toks veiksmas sustabdytų plano priėmimą metams ar net ilgesniam laikui, o sykiu ir kitų didžiulių, labai miestui reikalingų darbų įgyvendinimą.

Kokius darbus turėjo omenyje, vicemeras nekonkretino.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas D.

Jonas D. portretas
Kaip gerai būtų , (kaip ir seniau) , kad vėl būtų , kad ir paprasta gatvė tiesiai į Melnragę ir į Girulius . Juk jeigu kas atsitiktų tam dabartiniui viadukui per gelžkelį , tai katastofa grėstų toms Pajūrio gyvenvietėms . Pvz. - gaisras siaubia Melnragę...

Kaimynė

Kaimynė portretas
Tu - tas bjaurusis ,,klp'' ! - matomai ir esi tas nelaimingasis žindukas smirdaburnis .

Neber kantrybes

Neber kantrybes portretas
Ar nesuprantat, kad cia viskas daroma uostui. Miestas ir jo gyventojai nieko nedomina. Padarys pramonine zona, kaip Nemuno gatveje. Baisu. Kada zmones sustabdys ta Klaipedos griovima ir nuodijima. Kada bus isvyti visi uosto klano statytiniai savivaldybeje?
VISI KOMENTARAI 16
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių