Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdoje bando sumažinti spūstis

2014-07-14 12:30

Siekiant sumažinti automobilių spūstis, pertvarkyta P.Lideikio ir Manto gatvės sankryža. Nuo šiol važiuoti tiesiai galima iš dviejų, o ne iš vienos eismo juostos.

P.Lideikio ir Manto gatvės sankryža.
P.Lideikio ir Manto gatvės sankryža. / Vytauto Petriko nuotr.

Siekiant sumažinti automobilių spūstis, pertvarkyta P.Lideikio ir Manto gatvės sankryža. Nuo šiol važiuoti tiesiai galima iš dviejų, o ne iš vienos eismo juostos.

Prie sankryžos nauji Kelio ženklai buvo pastatyti praėjusios savaitės pabaigoje. Kai vyraus palankūs orai, atitinkamai bus pakeistas ir horizontalus gatvės ženklinimas.

Iki šiol P.Lideikio ir Manto gatvių sankryžoje iš vienos juostos buvo leidžiama sukti į kairę, iš kitos važiuoti tiesiai, iš trečios – sukti į dešinę.

Šioje vietoje nuolat susidarydavo spūstys. Ypač pavakariais, vyraujant karštiems orams, kai žmonės palikdavo pliažą ir važiuodavo namo. Transporto priemonių eilės siekdavo tiltą.

Klaipėdiečiai, kurie namo norėdavo grįžti greičiau ir nestovėti spūstyse, iš pliažo važiuodavo per Karklę. Tačiau tada susidaro nemažas ratas.

Dėl spūsčių prie P.Lideikio ir Manto gatvių sankryžos nuo grafiko atsilikdavo ir autobusai.

Kol išvažiuodavo iš Girulių plento, kur taip pat eismas yra sudėtingas, susidaro spūstys, vėlavimas susidarydavo apie 10 minučių. Prie sankryžos užtrukdavo dar 12.

Dabar P.Lideikio ir Manto gatvių sankryžoje važiuoti tiesiai
leidžiama iš dviejų juostų.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė vylėsi, kad tai padės šiek tiek sumažinti automobilių spūstis.

„Visiškai problemos išspręsti nepavyks. Per šią sankryžą važiuoja daug automobilių. Tačiau korekcijos šiek tiek pagelbėti turėtų. Kai Pilies tiltas nebuvo uždarytas, daug transporto priemonių sukdavo į dešinę. Nebuvo prasmės leisti iš dviejų juostų važiuoti tiesiai. Dabar tiesiai važiuoja daug daugiau vairuotojų“, – tvirtino vyriausiasis specialistas.

P.Lideikio ir Manto sankryža skundžiasi ir pėstieji. Pastariesiems labai trumpai dega eiti leidžiantis žalias šviesoforo signalas. Norint spėti pereiti gatvę, reikia bėgti.

„Šviesoforas taip sureguliuotas dėl automobilių srautų. Jei nors kelias sekundes pakeistume šviesoforą pėsčiųjų naudai, transporto priemonių spūstys būtų dar didesnės. Ši sankryža yra labai apkrauta. Ypač piko metu ir karštomis vasaros dienomis“, – pasakojo V.Paukštė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų