Klaipėdoje ruošiamasi miesto gatvių paralyžiui

Grįžti į straipsnį

dundukai

dundukai portretas
kad būtų "kaip sovietiniais laikais" jums, trintukams, reikia smarkiai paplušėti

Vikkis

Vikkis portretas
Kaip ir su Šilutės pl./Tilžės g. dešinmečio statybos. Kur dar taip pat dirbama?

Genijus

Genijus portretas
Autostradoj lai laukia eiles, ne i zieda reikia reguliuoti ivaziavima, o i Klaipeda apskritai. I leidineti po truputi

J

J portretas
Kodel dar neatidarytas ivaziavimas is LEZ-o i Statybibnku pr ?

Sprendimas

Sprendimas portretas
Jeigu tik tiek kompetencijos turit,uzdarykit uosta,ir uzdekit zenkla sunkvezimiams i klp ivaziuoti draudziama.

Pranas Pričkus

Pranas Pričkus portretas
Jūrininkų pr. trišalėse sankryžose, reguliuodami srautus, pristatėte perteklinių šviesoforų. Per langą pastebiu, kaip nuo Rimkų pusės Jūrininkų - Magiliovo TRIŠALĖJE sankryžoje sustabdomos pakrautos iki 8-10 fūrų, bei kitų a/m. Pradedanti važiuoti fūra sunaudoja minimum 250 ltr.100 km/h dizelino, kiek ušteršia gamtą. Valdžia žiūri, kiek gauna PVM. Nereguliuokite, fūrų srautų Jūrininkų ir kt. gatvėse, mūsų sveikatos sąskaita. Išjunginėkite perteklinius šviesaforus. Kad nesurūdytų, lai mirksi. Grąžinkite papildomas sekcijas. Nedarykte dirbtinai kamščių. Kitą kartą, už savo leksikoną, atsakomybės neprisiimsiu

miestietė

miestietė portretas
Miesto savivaldybė visiškai neįgali jau daug metų, o mes vis tuos pačius renkam. Negeba nei numatyti, nei organizuoti eismo, nei situacijos suvaldyti. Geba savo reikalus stumdyti. Aukštas korupcijos lygis.

Pensininkas

Pensininkas portretas
Sovietiniais laikais sankryžoje užtekdavo vieno inspektoriaus eismo reguliavimui, dabar sankryžoje reguliuoja 3-4 policininkai, klaiku žiūrėti. Vienas sustabdo vieną eismo juostą, kitas kaip po šikininką makaluoja diską, kad važiuotų ir t.t. Jums toli iki sovietmečio.

vairuotojas

vairuotojas portretas
Kur Pietinis aplinkelis,, zadetas prisidedant uostui ?.Kas isspres Rimku pervazos. nemazesne problema zmonems?Kodel furos nenukreiptos i MUKRANO vaziavimo kelius..Kodel kelias per Lipkius suplanuotas keliems metams,kodel jo nepalikus visam laikui, irengiant toki pat pravaziavima per gelezinkeli kaip Rimku, Dituvos pervazos. Klausimu daug reikia gero noro, ir spresti neatideliojant sias problemas.

Be kompetencijos visiskai

Be kompetencijos visiskai portretas
Tokios protingos galvos su aukštaisias, ir niekaip nesugeba išpresti problemos su kamsciais..... Su jakų žiedu eksperimentus dari nzn kiek laika ir vistiek Š... gavos

KLP

KLP portretas
Sprendimas yra visiškai paprastas DFDS turi peržiūrėti keltų grafikus ir kamščių problema išsispręs..

Romas

Romas portretas
Gerai čia bizniuką prasuko. Iš pradžių gavo pinigus keleivių ir krovinių terminalui, kuriam,šiaip, nereikėjo nei viaduko, nei ypatingai platinti Baltijos prospekto. Tas biznis neišdegė, nes nei viena linija negalėjo čia atsirasti kol DFDS turi monopolį. Paskui ES komisija pradėjo kelti klausimą - kur veikiantis terminalas? Arba terminalas, arba atiduokit atgal pinigus. Tai vat ir sutarė perkelti DFDS keltus. Nors jie patys nelabai norėjo. Senoje perkėkloje pakako visko. Ir kuriems galams dabar naujai visiškai sutvarkyta gatvė iš to terminalo ? O dabar visa valstybė turi tenkinti privačios kompanijos interesus ir gadinti gyvenimo sąlygas klaipėdiečiams.

senelis

senelis portretas
visi zmonės protingi duoda patarimus,atrodo kad jie svarbausi,nebus uosto nebus ir KLAIPĖDOS. pramonės mieste nėra

Faktas

Faktas portretas
Avinai, eismą Klaipėdoj tvarko avinai, Lipkių gatvė siaura , švėsaforo Šilutės pl. Statybininkų pr. sankružoj netvarko, Tilžės sankryžoj švėsaforas irgi neprotingas, estakada neištisinė... avinai nesuvokia nieko , padarys vieną sankryžą paskui dešimt metų žiopsos į Baltijos Taikos žiėdą... vargas miestui su tokiais avinais

Sergej

Sergej portretas
Ir čia nebūtu nei naujiena, nei kažkoks kosmosas. CKT turi valdymo sistemą, kurios funkciją tektu išplėsti, bet miestas galėtu įpareigoti juos tai padaryti. Savaime suprantama jeigu miestas turėtu protingus, darbščius, žodžio svorį turinčius valdininkus. Bet čia ne Klaipėdos atvėjis: GrubliaBarbščiaNiškiai ne apie tai.

Sergej

Sergej portretas
3. Veiksmų derinys: a) kadangi pas mus nėra proto ir įpročio vairuoti kulturingai, tai vilkikų vairuotojus reiktu pradėti bausti už avarinių situacijų sudarymą. Būtinai! Nes reikia būti atsilupusiam egoistui, kad sėdint 1.5m aukštyje, ir su radio ryšio priemonėmis lysti į sankryžą (kad ir žiedinę) žinant kad liksi stovėti joje. Automatinės pažeidimų fiksacijos sistemos pakaktu ir auklėjimui, ir vienos iš bėdų sprendimui. B) kontroliuoti vilkikų srautus ne prie terminalo, o prieš įvažiuojant į Klaipėda (aikštele, city pass sistemos įdėgimas - kai sunkiasvorę gali įvaryti į miestą nustatytu laiko tarpu). Realiu laiku, koreguojantis priklausomai nuo keltų vėlavimo.

Sergej

Sergej portretas
1. Jokio perkelimo "atgal" nebus. Nes visu pirma krantinių infrastruktura yra susidevėjusi prie tarptautinės perkelos. Antra, yra įsisavintos ES strūkturinės paramos lėšos, kurias tektu gražinti, praktiškai įsivėlus į skandalą ir per teismų virtinę. To tikrai neivyks. 2. Miestas turi tvarkytis. Nes dabar atrodo kad susėdo ponios vištos perekšlės ir nei viena nieko neišmasto, nuo mero iki kelių policijos tarnybos viršininko. Sprendimai yra, tik dirbti tektu..

Kai miestas neturi tikro šeimininko

Kai miestas neturi tikro šeimininko portretas
Durnių laivas toliau skęsta...

Trubaduras

Trubaduras portretas
Trubadurui duokit dudka ir reguliavimo pagali tegu visa diena stovi regulioja eisma, tegu atidirbineja savo atkatus

Klaipeda

Klaipeda portretas
Tai labai nesunkiai butu perkelti visas furas ir dfds keltus atgal i Tarptautine juru perkela. Juk visa infrastruktura ten likusi del keltu svartavimo.

Lapė

Lapė portretas
Manau reikėtų organizuoti akcija kelių dienų,lengvosiomis mašinomis użblokuoti baltijos prospekta sustoti,susijungti avarines ir stoveti nepraleidżiant furų.

Vtf

Vtf portretas
Klaipėda buvo Miestas mielas gyvent ,padre iš jo net neturiu żidżiu ką,miesto centre pastate kroviniu terminala paleido oer miesta furas,centre miesto pastate šiukşliu degynimo imone kur šiukšles degina turbut iš visos europos,chemijos gamyklu pristatė aplink savo smarves leidzia visi kas netingi o korumpuota valdzia tik pečiais gużčioja.

...

... portretas
CKT buvo statomas kaip keleivinių keltų terminalas. Krovinių srauto nukreipimas į jį yra neteisėtas.

ttt

ttt portretas
jei jau prišikot miesto centre su keltų zona be laukimo aikštelių, tai galvokit kaip jas įrengti. nestatykit prekybos kioskelių šalia "Švyturio" arenos, o renkite stovėjimo aikšteles, peržiūrėkite šviesoforų laikus, naujus kelius formuokit. Įvertinkite kas pelningiau, prestiziškiau. Deje mūsų valdžios "Bokštams" tai neįveikiama logika.

Nesuprantu

Nesuprantu portretas
Kam reikejo isvis ta dfds terminala perkelti i centra, vaziavo visi vilkikai jurininku prospekru i pati gala ir niekam ne trukde, dabar vilkikai varo per visus ziedus ir stringa juose, uztersdami visa"beveik" centra...

Anonimas

Anonimas portretas
Dar vienas įrodymas kad ckt vieta ne miesto centre.

Anonimas

Anonimas portretas
tik prasideda kur nons rekonstrucija ir iskarto turime problemu ! nes jas daro BESMEGENIAI !

to Budelis

to Budelis portretas
Ar Jūrininkų prospekte žmones jau išmirę nuo užteršto oro ir nuolatinio triukšmo?

Budelis

Budelis portretas
Kada baigsis tas balaganas su sunkiasvoriu transportu? Tegul vaziuoja Jurininku prospektu ir toliau is miesto. Ko uostas nepasistate Pietinio aplinkelio? "Susitarti" su miesto "valdzia" pigiau?

klaipedietis

klaipedietis portretas
tegu grubliauskas eina eismo reguliuot. Pats privirė košės proteguodamas savus, tegu pats ir srebia.

Galerijos

Daugiau straipsnių