Naujojo Sodo gatvėje automobiliams įsibėgėti nėra kur, neilga gatvė turi kelias ją kertančias pėsčiųjų perėjas. Tačiau ji jungia magistralines uostamiesčio gatves, todėl yra labai svarbi vairuojantiesiems.
Kai liepos viduryje darbininkai išrausė dalį šios gatvės, aplinkui nuolat rikiavosi automobilių eilės.
Nuotekų atnaujinimas – reikalingas darbas, sukandę dantis vairuotojai gaišo eilėse, tikėdamiesi, kad darbininkai bent šioje vietoje ilgai neužtruks.
Ir tikrai, griovys, į kurį atgulė nauji vamzdžiai, greitai buvo užkastas. Tačiau vairuotojai vis tiek šią savaitę keiksnojo darbininkus.
"Tai yra tikri spąstai, visiškai netikėtai čia gali patirti nuostolių, pats nepažeisdamas jokių taisyklių, – piktinosi klaipėdietis Nerijus, kasdien vykstantis Naujojo Sodo gatve. – Vieną dieną, kaip paprastai, važiavau šia gatve, kai iš po prieš mane riedėjusios mašinos ratų iššoko stambokas skaldos gabalas ir įskėlė mano automobilio priekinio lango stiklą. Išgirdau garsą, o žymę stikle pastebėjau vėliau. Kitą dieną apžiūrėjau šią vietą atidžiau ir pamačiau, kad po visą gatvę mėtosi akmens skaldos gabalai. Duobę gatvėje užkasė, bet asfaltuoti neskuba."
Bendrovės "Klaipėdos vanduo" pasamdytos įmonės "Gensera" atstovai ketvirtadienį tikino, kad asfaltuoti gatvės dar negali, nes tebevyksta įvadų perjungimo prie rekonstruoto tinklo darbai.
Tačiau jau vakar priešpiet čia buvo atvežta technika ir duobė, nors ir šlapia, buvo išasfaltuota.
Sutartyje su rangovu numatyto termino paskutinė diena – rugpjūčio 5-oji.
Pernai beveik toje pačioje vietoje taip pat būta bėdų, tada irgi buvo iškasta dalis gatvės, o vėliau teko ilgokai laukti, kol remontuotoji gatvės dalis buvo išasfaltuota.
Klaipėdos savivaldybės Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė Žibutė Lidžiuvienė vylėsi, kad sutartyje numatytą dieną darbai bus baigti, ir vairuotojai galės važinėti be trikdžių.
Ji patikino, kad didelės bendrovės retai nespėja baigti darbų laiku.
Naujausi komentarai