Rašte pažymima, kad birželio 22 d. Vyriausybės posėdyje priimtas nutarimas „Dėl transeuropinio IX B transporto koridoriaus dalies – Klaipėdos geležinkelio mazgo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų rengimo pradžios“ neatitinka Klaipėdos miesto bendruomenės bei Savivaldybės lūkesčių ir yra iš esmės nepriimtinas.
„Savivaldybė visada laikėsi pozicijos, kad IX B transporto koridoriaus klausimą reikia spręsti ne beatodairiškai kertant miškus, o kompleksiškai įvertinant infrastruktūros įrengimo bei plėtros sistemą. Kopūstų kaimas, kaip galima vieta geležinkelio plėtrai, nurodoma ir šiuo metu galiojančiame miesto bendrajame plane. Kviečiu tarybos narius išreikšti principinę poziciją ir reikalauti, kad planuojamos teritorijos ribos būtų patikslintos, įtraukiant ir Kopūstų kaimą, o geležinkelio mazgo plėtros apimtis būtų įvertinta kompleksiškai. Nepritarsime jokiems planams, kuriuose numatomas Girulių miško kirtimas“, – sako Klaipėdos meras.
Rašte taip pat atkreipiamas dėmesys, kad Klaipėdos miesto savivaldybė, nepritardama Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrojo plano projektui, iš anksto prognozavo panašias įtampas visuomenėje ir ragino ieškoti bendrų sprendinių dėl uosto plėtrai reikalingos infrastruktūros planavimo. Tokių sprendimų paieška yra aktuali ir šiandien, reikalinga tiek Klaipėdos, tiek visos šalies žmonėms.
Dokumentu pažymima, kad Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nepritars jokiems plėtros projektams, kurie paliestų Girulių miško kirtimą.
Naujausi komentarai