- Asta Aleksėjūnaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Siaurose Klaipėdos senamiesčio gatvelėse specialistai suskaičiavo krūvą nereikalingų ženklų. Siūloma juos praretinti.
Klaipėdos miesto savivaldybės Transporto skyriaus specialistai akcentuoja, kad senamiesčio gatvių tinklas yra tankus, gatvės – siauros, daugumoje jų sudėtinga arba neįmanoma prasilenkti dviem automobiliams.
„Todėl buvo įvestas vienos krypties eismas. Senamiestyje buvo įrengti antrosios grupės dydžio kelio ženklai. Vėliau kelio ženklai buvo pakeisti į nulinės grupės. Buvo panaikinti „Vienos krypties eismas“ ženklai, liko tik „Įvažiuoti draudžiama“, „Aklakelis“ bei automobilių stovėjimą reglamentuojantys ženklai. Siekiant sumažinti jų skaičių senamiestyje, siūlome pašalinti kelio ženklus „Aklakelis“, – situaciją komentavo Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika turėjo pastabų siūlymui.
„Gatvelės senamiestyje – labai siauros, bet mes norėtume, kad nenukentėtų eismo organizavimas. Turi išlikti būtini – pagrindinį, šalutinį kelią žymintys, eismą draudžiantys ženklai“, – pažymėjo M.Džermeika.
Eismo saugumo komisija, svarsčiusi siūlymą, pritarė minčiai, kad kelio ženklai, reiškiantys „Aklakelį“, nėra būtini.
„Vargu ar reikia tiek ženklų senamiestyje, juk ir taip matyti, kad gatvelės pabaigoje yra siena arba baro terasa“, – sakė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pajūryje statomame aplinkos ministro name tiriamas galimas nelegalus darbas19
Melnragėje statomame name sugriuvę laiptai virto problemų lavina aplinkos ministrui Simonui Gentvilui. Žnektelėjusi betono konstrukcija prispaudė statybininką. Į įvykio vietą teko skubėti ne tik medikams, ugniagesiams, bet ir Darbo inspektoriams, ku...
-
Uostamiestis ruošiasi navigacijos sezonui
Visoje šalyje navigacijos sezonas šiemet pradėtas balandžio 9-ąją, tačiau Dangės upėje jis startuoja nuo šiandien, balandžio 15-osios. Laivybos sezono pradžioje specialistai apžiūrėjo krantines, pastatė pontonus ir parengė ...
-
„Vakarų Baltijos laivų statykla“ statys iš dalies įrengtą pakrančių apsaugos laivą1
Vakarų Baltijos laivų statykloje (VBLS) paminėta Plieno pjovimo ceremonija, žyminti naujo, dalinai įrengto laivo statybos pradžią. Tai bus jau trečiasis pakrančių apsaugai skirtas laivas, kurį VBLS užsakė pastatyti Vokietijos kompanija „Fr. ...
-
Daugės aiškumo dėl pietinio uosto3
Klaipėdoje suaktyvėjo veikla dėl pietinio uosto išvystymo už Kiaulės Nugaros. ...
-
Po E. Ostapenko mirties – jautrūs prisiminimai: visada būdavo pasitempęs kaip tikras inteligentas9
Ankstus trečiadienio rytas viename Reikjaviko gatvės daugiabutyje prasidėjo dideliu sujudimu. Prie šio namo vienas paskui kitą atvyko du greitosios pagalbos ekipažai. Medikai skubėjo į žinomo atlikėjo Eugenijaus Ostapenkos mamos butą. Kova d...
-
Virtualus mokymas keičia įprastą stilių?1
Šiandien nuotolinis mokymas nieko nebestebina, nes tai tapo savaime suvokiama kasdienybė. Visos švietimo įstaigų veiklos yra organizuojamos naudojant informacines komunikavimo technologijas. ...
-
Projektams – Klaipėdos rajono gyventojų balsai1
Klaipėdos rajono gyventojai patys rinkosi, kokiems projektams įgyvendinti reikėtų skirti lėšų. ...
-
Kam parūpo istorinis Klaipėdos gimnazijos pastatas?12
Panašu, jog kartojasi prieš 20 metų vykęs scenarijus, kai istorinis Klaipėdos gimnazijos pastatas, kuriame pastaruosius dešimtmečius veikia uostamiesčio jaunimo centras, vėl kažkam parūpo. Prakalbus apie naujo darinio – Jauni...
-
V. Grubliauskas: žmogiškieji resursai – didžiausias masinio vakcinavimo iššūkis13
Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas sako, kad žmogiškieji resursai yra didžiausias masinio vakcinavimo nuo COVID-19 iššūkis, tačiau žadama imtis priemonių – telkti savanorius, optimizuoti procesą. ...
-
Klaipėdos apskrities kelių policija jau pradėjo patruliuoti ir tarnybiniais motociklais5
Klaipėdos apskrities kelių policija jau pradėjo patruliuoti ir tarnybiniais motociklais. ...