Klaipėdos uostas turi naują svajonę

Straipsnis

Straipsnis portretas
iskelia daug klausimų . 1. Dėl krovinių kiekio . Tai ,be abejo ,priklauso nuo uosto galimybių , bet nereikia yzmirsti ,kad dar ir nuo mūsų ir kitų valstybių politikos. Čia kalbama apie galimybes, pasiekus tam tikrų investicijų įgyvendinimo uoste. Bet jos gali būti neįgyvendintos ir tam yra realus pavojus ypač jei strategiją lems ne bendras valstybinis interesas, o atskirų naudotojų. 2.Kas per teiginys, kad investicijos uoste atsiperka per 2,5 metų ? Gal atskira uosto naudotojo. Tik svajotojas gali tai teigti.TARP KITKO ,UOSTAS NEGALI SVAJOTI /paskaitykite apibrėzimą,kas yra uostas/.Taip kad straipsnio pavadinimas galetų būti solidesnis. 3.Kokia reali ,o ne svajone, bus valstybei nauda.4.Galimybes ,daleiskim, bus sukurtos ,o ,ar jos bus panaudotos. Juk ir kiti uostai daznai priima ne blogesnius sprendimus , kartais anksčiau įgyvendina /.5.TEBEKLAIDZIOJAME TARP IŠORINIO UOSTO STATYBOS IR VIDINIO PLĖTROS SVAJONIŲ. REIŠKIA ŠLUBUOJAMA SU STRATEGIJA ,GAL KLAIDZIOJAMA TARP INTERESŲ .
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių