Jau kurį laiką bendrovė aktyviai skatina klientus visiškai atsisakyti popierinių sąskaitų naudojimo ir rinktis kur kas patogesnį ir aplinkai draugiškesnį būdą atsiskaityti už paslaugas, naudojantis e. paslaugomis. Todėl minint Tarptautinę klientų dieną, „Klaipėdos vanduo“ kviečia visus klientus, o ypač vyresnio amžiaus asmenis, pasinaudoti galimybe padedant bendrovės darbuotojams tapti e. paslaugų naudotoju.
„Atsižvelgdami į klientų lūkesčius, turime užsibrėžę tikslą užtikrinti, kad e. paslaugos ir jų teikiami privalumai būtų lengvai pasiekiami įvairaus amžiaus klientams. Natūralu, jog gali kilti nemažai klausimų, susijusių su registracija savitarnoje bei nauju atsiskaitymo už paslaugas metodu, todėl kviečiame atvykti į atvirų durų dieną, kurios metu mielai kiekvienam klientui suteiksime visą reikiamą informaciją ir pagalbą“, – teigė bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
Šiuo metu daugiau nei pusė įmonės klientų jau naudojasi savitarnos svetaine, kurioje gali deklaruoti vandens apskaitos prietaisų rodmenis, pateikti prašymus, peržiūrėti ir iškart apmokėti sąskaitas. Tai ypač patogu nuolat skubantiems ir savo laiką branginantiems klientams bei žmonėms, kuriems dėl sveikatos ar įvairių kitų priežasčių kartais išvykti iš namų apmokėti sąskaitas gali tapti nemažai jėgų reikalaujančia kelione.
Skatindama socialinę atsakomybę, bendrovė nuosekliai laikosi žaliojo kurso, mažina popieriaus suvartojimą, palaipsniui atsisako popierinių sąskaitų. Savo pavyzdžiu kviečia pasekti visuomenę, įstaigas bei verslo įmones, taip rūpinantis gyventojų ir ateities kartų sveikata, komfortu ir gerove.
Kovo 19 d. visi klientai bus laukiami nuo 7.30 iki 16.30 val. „Klaipėdos vandens“ Klientų aptarnavimo centre, adresu Ryšininkų g. 11, Klaipėda.
Naujausi komentarai