„Esant tokiems karštiems ir sausiems orams, visuomet imamės papildomų apsaugos priemonių oro kokybei užtikrinti. Intensyviau drėkiname krovinius vandens rūko patrankomis, naudojame transporterius su krovinių drėkinimo sistema, nuolat sekame oro monitoringo stotelės duomenis ir imamės papildomų priemonių kietosioms dalelėms nusodinti. Taip pat ištisą parą keliais automobiliais valome ir laistome pravažiuojamuosius kelius bei krovos zonas KLASCO teritorijoje. Pakilus stipriam vėjui ar škvalui, stabdome krovos darbus“, – sako KLASCO generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.
Kaip jau buvo skelbta, KLASCO yra pirmoji uosto bendrovė, įsigijusi ir naudojanti šešias vandens rūko patrankas, drėkinančias krovinius jų krovos vietoje. Taip pat krovai naudojami transporteriai su įrengtomis drėkinimo sistemomis virš transporterio juostų ir krovinių perkritimo taškuose. Bendrovė pastebi, kad esamoje situacijoje naudojamos priemonės yra efektyvios, o įdiegus papildomas aplinkosaugos plane numatytas priemones, situacija bus dar geriau kontroliuojama.
Nuo 2018 metų į aplinkosaugos priemones ir krovą spartinančią techniką bendrovė jau investavo daugiau kaip milijoną eurų ir planuoja skirti dar tris milijonus. Artimiausiu metu planuojama statyti apsauginę sieną, sulaikančią vėjo nešamų kietųjų dalelių sklidimą ore, atlikti paviršinio vandens nuotekų valymo įrenginių remontą krantinėse, įrengti autoplovyklą išvažiuojančiam transportui ir įgyvendinti eilę kitų priemonių. Įgyvendindama aplinkosaugos priemonių planą, KLASCO taip pat atliks pilną esamos ir planuojamos veiklos poveikio aplinkai vertinimą, kurio sudėtyje bus vertinamas ir poveikis visuomenės sveikatai.
Naujausi komentarai