Klaipėdoje ir vėl prabilta apie galimybę miestui perimti 2010 m. baigtą statyti pėsčiųjų tiltą su jam priklausančiais apšvietimo, šildymo ir lietaus nuotekų tinklais.
Antradienį šį klausimą svarstė Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariai.
Klaipėdos savivaldybės Turto skyriaus vedėjas Edvardas Simokaitis pastebėjo, kad bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, kuriai šiuo metu ir priklauso tiltas, jau yra siūliusi miestui šį statinį.
Tačiau prieš kelerius metus uostamiesčio taryba šiai idėjai nepritarė.
„Vėliau „Lietuvos geležinkeliai“ tikrai ne vieną kartą kreipėsi, kad mes perimtume tą tiltą. Jie bando įrodyti, kad šio statinio priežiūra – ne jų funkcija “, – dėstė E.Simokaitis.
Skaičiuojama, kad per metus išlaidos, skirtos tilto valymo, apsaugos, elektros išlaidoms, siektų apie 50 tūkst. eurų. Be to, šiuo metu viaduko būklė nėra ideali – reikia pakeisti jo dangą. Šie darbai atsieitų dar apie 4 tūkst. eurų.
E.Simokaičio teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ viaduką miestui siūlo perimti nuo pat jo atsiradimo.
Vakar posėdžiavę komiteto nariai tokiems ketinimams nepritarė.
Komiteto narė Lilija Petraitienė stebėjosi, kodėl uostamiestyje apskritai buvo nuspręsta statyti šildomą tiltą. Politikė siūlė miestui diskutuoti su bendrove ir siekti naudingo susitarimo. Anot jos, jei būtų apsispręsta perimti viaduką, gal pavyktų išsireikalauti, kad „Lietuvos geležinkeliai“ padengtų bent tilto remonto išlaidas.
Komiteto pirmininko pavaduotojas Vidmantas Plečkaitis pabrėžė, kad jau ne vienus metus miestas kenčia dėl geležinkelio keliamo triukšmo, tačiau į prašymus įrengti apsaugines garso sieneles bendrovė neatsižvelgė.
Siūlymo nepalaikė ir komitetui vadovaujantis Audrius Vaišvila. Jo teigimu, už tiltui išlaikyti reikalingus pinigus mieste būtų galima atlikti kitus, kur kas labiau reikalingus darbus.
Galutinį verdiktą dėl viaduko dar turės tarti Klaipėdos miesto taryba.
Naujausi komentarai