Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad sankryžoje niekas nepasikeitė. Išliko dvi juostos sukantiems į kairę, į Naująją Uosto gatvę. Viena juosta išlikusi sukantiems į dešinę.
„Tik ji sutrumpėjo. Naujojo Sodo gatvėje sukančių į dešinę yra nedaug. Stebėjome eismo srautus ir matėme, kad važiuojančių į kairę yra žymiai daugiau“, – tikino įmonės „Klaipėdos autobusų parkas“ Apšvietimo ir eismo valdymo skyriaus vedėjas Mindaugas Vasiliauskas.
Kadangi pagrindinis eismo srautas juda senamiesčio link, taip perbraižytos eismo juostos turėtų padidinti transporto pralaidumą Naujosios Uosto ir Naujojo Sodo gatvių sankryžoje.
Šioje sankryžoje įvyko ne vienas eismo įvykis dėl to, kad sudėtinga vairuotojams buvo pasukti į Naujojo Sodo gatvę. Sukantieji turėdavo praleisti važiuojančius tiesiai, o manevrui likdavo vos kelios sekundės prieš užsidegant raudonam šviesoforo signalui.
Pertvarkius šviesoforų darbą, atsirado papildoma šviesoforo sekcija, todėl yra galimybė saugiau pasukti į Naujojo Sodo gatvę.
Tačiau po to ėmė formuotis spūstys prie sankryžos iš Naujojo Sodo gatvės pusės.
„Matome, kad dalis vairuotojų rikiuojasi kairiau, užstatydami mašinas skersai. Tada susidarydavo spūstys visiems. Tam, kad to neatsitiktų, dvi juostas rangovai perdažė iki pat sankryžos. Trečioji juosta sukantiems į dešinę lieka labai trumputė“, – paaiškino M. Vasiliauskas.
Naujausi komentarai