Nuo rugsėjo Tiltų gatvėje bus erdviau

  • Teksto dydis:

Socialinis koridorius

Tiltų gatvės pralaidumo rezervas reikalingas toli gražu ne tik miesto autobusams. Pavasarį, apribojus eismą gatve, autobusai gatvėje sudarė tik vieną ketvirtąją transporto priemonių. Kiti ¾ - tai neįgalieji vairuotojai, taksi ir maršrutiniai taksi, specialusis transportas (greitoji pagalba, gaisrinė, policija, avarinės tarnybos), tarp draudžiamųjų ženklų „pasiklydę“ vairuotojai. Šiais metais stebime ir kaip niekada intensyvų dviratininkų srautą.

Tiltų gatvė liko vieninteliu socialiniu koridoriumi, kuriuo greitai kirsti upę gali tie, kurie neturi kito pasirinkimo ar – specialaus transporto atveju - objektyviai priversti skubėti atlikdami gyvybiškas visuomenei funkcijas. Mokslo metų pradžioje kelių policija planuoja itin kruopščiai kontroliuoti ten mašinų srautą.

O kaip ne piko metu?

Išdėstyti skaičiavimai tinka transporto piko valandoms. Tačiau galbūt kitu dienos metu Tiltų gatvėje sutilptų ir daugiau mašinų, galbūt kuriomis nors valandomis įmanoma leisti važiuoti gatve?

Deja, vasaros praktika parodė, kad eismo režimo liberalizavimas suvokiamas kaip bet kokio režimo panaikinimas. Stebėjimo metu per valandą draudžiamu laiku buvo užfiksuota per 200 automobilių, pažeidžiančių draudimo režimą, jie vasarą gatvėje jau sudarė esminę transporto srauto dalį ir buvo pagrindinė kamščių priežastis. Tokiomis aplinkybėmis tik visiškas draudimas lengviesiems automobiliams (išskyrus nurodytas rūšis) važiuoti gatve gali padėti normalizuoti eismo būklė.

Alternatyva – greitieji autobusai

Daugeliu atveju lengvųjų automobilių vairuotojams jau dabar yra racionalu kelionei rinktis ne nuosavą automobilį, o ekspreso autobusą. Visą miestą per Tiltų gatvę ekspresai pravažiuoja vos per pusvalandį – kamščių metu tai yra sulyginamas laikas kaip keliaujant nuosavu automobiliu, darant lankstą.

Tą jau iš savo patirties įvertino daugelis vairuotojų. Per nepilnus 8 šių metų mėnesius ekspresai pervežė daugiau keleivių nei per visus praėjusius metus. Rudenį lengvųjų automobilių vairuotojams sąlygos dar labiau komplikuosis, tad ragintume juos rinktis racionalią alternatyvą – ekspresus.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis



NAUJAUSI KOMENTARAI

hMM

hMM portretas
Kas įdomiausia, kad tie dviračiai jau tuoj nebevažinės, o juostos bus užimtos. Užkniso tas dviratininkų diktatas.

hx

hx portretas
Pasiziuri i ta nuotrauka ir darosi nebejuokinga. Siauroje gatveje dviraciui palikta tiek pat vietos kiek automobiliui. Kuo jie ten galvoja? :D
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių