Palanga šokdina Klaipėdą

Pasiūlė važiuoti aplinkkeliu

Palangos savivaldybės Ūkio ir turto skyriaus vedėjas Kostas Jakubauskas patikino, kad Palangos savivaldybė turi galiojančias sutartis su vežėju, vežančiu maršrutais Klaipėda–Palanga–Klaipėda, Palanga–Šventoji–Palanga (pro oro uostą) bei Palanga–Būtingė–Palanga (pro oro uostą), o šiuos maršrutus naujas specialusis reisas Klaipėda–Palangos oro uostas–Klaipėda iš esmės dubliuoja.

"Iš pradžių į oro uostą iš Klaipėdos vežantis autobusas užsukdavo į stotį pagal suderintą grafiką. Tačiau naujasis vežėjas suardė esamą grafiką bei nusistovėjusius keleivių srautus", – teigė vedėjas.

Pasak K.Jakubausko, tapo akivaizdu, kad didžioji dalis šiuo specialiuoju reisu pervežamų keleivių vykdavo ne iš ar į oro uostą, o į Palangą ar Klaipėdą, dubliuojant esamus maršrutus.

"Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklėse numatyta, kad nauji maršrutai nustatomi, jei keleivių susisiekimo negalima užtikrinti pirmiausia pakeičiant vežimo sąlygas – trasą, dažnį, laiką, transporto priemonių talpą – jau esančiuose maršrutuose", – tvirtino vedėjas.

K.Jakubauskas akcentavo, kad taisyklėse numatyta, jog organizuojant naujus ar keičiant esamus maršrutus turi būti atsižvelgta į interesus vežėjų, vežančių keleivius jau esamais maršrutais.

Planuojamo arba keičiamo maršruto reisai turi būti taip priderinti prie esamų, kad transporto priemonių eismo intervalai atitiktų keleivių srautą.

"Klaipėdos vežėjas, vežantis keleivius į oro uostą per Palangos autobusų stotį, į Palangos vežėjų segmentą pateko be jokio konkurso bei sumažino keleivių srautus reguliariuoju maršrutu Palanga–Klaipėda–Palanga. Viską įvertinus jam buvo uždrausta įvažiuoti į stotį", – teigė vedėjas.

K.Jakubauskas nurodė, kad Palangos savivaldybė nesudaro kliūčių Klaipėdos savivaldybės gyventojams patogiai ir greitai pasiekti oro uostą, vykstant tiesioginiu maršrutu Klaipėda–Palangos oro uostas–Klaipėda naujai pastatytu Palangos aplinkkeliu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Rita

Rita portretas
Seniai jaučiau,kad čia kažkas slaptai proteguojama.Tik ,kaip Lietuvoje įprasta,suokia kitą giesmę.Tikiu,kad takdistai gali mokėti duokles,todėl jiems ir buvo pelningas verslas.O dabar reikia kažkam viską sujaukti,kad sutobusas gal ir visai nebevažiuotų.Juk yra norinčių pasipelnyti....Jau kiekvienas normalus lietuvis supranta: ne viskas yra taip,kaip vaizduojama...Bet susitaikyti linkusi tauta neprieštarauja....

Sergej

Sergej portretas
K.Jakubauskas gaidys! Jus prietrankos per 25 metus savivaldos nesugėbejote priderinti savo debiliško maršruto Būtingė/Šventoji - Palanga - Klaipėda, kad vykstantiems reguliariais skrydžiais (SAS ir AirBaltic avialinijomis,kurios beje tuos skrydžius vykdo dešimtmėčiais) būtu įmanoma nusigauti į/iš oro uosto!!! Rytinis ir naktinis skrydžiai buvo nepasiekiami, o jūsų sukrušti "dušmanai" veždami savo kledarais (nes kitos alternatyvos nebuvo) lūpdavo kosminius 60-120Lt iki Klaipėdos!!! Ačiū Klaipėdos miesto savivaldybei, už išsprestą pagaliau problemą. Asmeniškai aš, sakraidantis kas 5 savaitės esu pasiruošės važiuoti autobusu ir už 3 eurus. Nes taksi kviečiamo iš Klaipėdos kainą siekia 20-30 eurų, o apie Palangos niekšų dušmanų laužiamas kainas net žinoti nežinau nuo euro įvedimo, nes bijau apalpti sužinojės. Taip kad čiaupkitės išsigimeliai.. Primaitinom jūsų saugomus dušmanėlius pakankamai - užteks. O savo reguliarų-debilų maršrutą Būtinge/Šventoji galite leisti net pro stotelę.

Rasa

Rasa portretas
Kas cia per bedos niekaip nesuprantu.. juk net kai planavo si marsruta zinojo, jog jis bus nuostolingas ir ale buvo tam pasirenge.o db jau is kur atsirado norai mazint tuos nustolius?
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių