Pereiti į pagrindinį turinį

Patirties semiasi tarptautiniuose projektuose

Klaipėdos licėjus, kuris šiemet šventė savo 20-ąjį mokyklos gyvavimo jubiliejų, jau ketverius metus iš eilės dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose projektuose. Jų metu mokytojai ir mokiniai gali patirti visus tarptautinių projektų privalumus: lavinti užsienio kalbų įgūdžius, susipažinti su kitos šalies kultūra, istorija, papročiais, ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą, toleranciją.

Draugystė: Klaipėdos licėjaus mokiniai pažino projekto partnerius ne tik iš Portugalijos, bet ir kitų projekte dalyvaujančių šalių. Draugystė: Klaipėdos licėjaus mokiniai pažino projekto partnerius ne tik iš Portugalijos, bet ir kitų projekte dalyvaujančių šalių.

Klaipėdos licėjus, kuris šiemet šventė savo 20-ąjį mokyklos gyvavimo jubiliejų, jau ketverius metus iš eilės dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose projektuose. Jų metu mokytojai ir mokiniai gali patirti visus tarptautinių projektų privalumus: lavinti užsienio kalbų įgūdžius, susipažinti su kitos šalies kultūra, istorija, papročiais, ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą, toleranciją.

Mokosi praktiškai

Klaipėdos licėjus nuo 2014 m. rugsėjo mėn. įsitraukė į mokyklinio ugdymo strateginės partnerystės projektą „Creativity knows no borders“ – „Kūrybiškumui nėra ribų“. Tai tarptautinis projektas, kurio pasirinktos temos suteiks galimybę mokytis „gyvai“ ir praktiškai. Jame susipina anglų kalba, dailė, muzika, šokis ir vaidyba, istorija ir geografija, o visa tai sujungia informacinės technologijos.

Į šį projektą įsitraukė minėtų mokomųjų dalykų ir kiti entuziastingi Klaipėdos licėjaus mokytojai, 8–11 klasių mokiniai. Projekto veiklą koordinuoja anglų kalbos mokytoja Lina Lorenzo Ruiz ir teatro mokytojas Deividas Jonauskis.

Projekto partnerius iš Italijos, Slovakijos, Lenkijos, Turkijos, Portugalijos, Rumunijos, Suomijos, Belgijos, Lietuvos ir Ispanijos sieja pagrindinis projekto tikslas – skatinti mokinių ir mokytojų bendradarbiavimą, gerinant bendravimo įgūdžius užsienio kalba, susipažinti su kiekvienos projekte dalyvaujančios šalies tradicijomis, kultūriniais ypatumais, kūrybinės veiklos pagalba integruoti skirtingas Europos bendruomenes, kurių kiekviena susiduria su vienokiais ar kitokiais politiniais, ekonominiais bei socialiniais iššūkiais.

Pristatė tėvynę

2014 m. gruodžio 10–16 d. įvyko parengiamasis pirmasis vizitas Portugalijoje. Mažame Barreiro miestelyje patyrėme daug teigiamų emocijų, pasisėmėme gerosios patirties, stebėjome pamokas, dalyvavome popamokinėje veikloje, pažinome Portugalijos sostinę Lisaboną, susipažinome su šalies kultūriniu paveldu. Pažinome projekto partnerius ne tik iš Portugalijos, bet ir kitų projekte dalyvaujančių šalių.

Kita šalis, kurią aplankėme projekto metu – Belgija. Vizitas į Briugės miestą Belgijoje pažėrė šūsnį puikių įspūdžių. Gyvybingi, itin komunikabilūs projekto dalyviai, spalvinga aplinka ir kūrybingumą skatinančios dirbtuvės įkvėpė naujoms idėjoms ir darbams. Projekte dalyvaujančių šalių atstovai pristatė savo krašto tradicijas, kultūrą, o mes, Klaipėdos licėjaus mokiniai, skleidėme žinią apie savo kraštą ir jo papročius.

Dalydamiesi idėjomis vaizdavome poeziją mene, kūrėme bendrą dalyvių šokį. Kūrybinę veiklą keitė pažintinė, kurios metu susipažinome su Briugės miestu ir jo apylinkėmis. Visiems labai įsiminė ir „Geocaching“ žaidimas. Projekto dalyviai, paaiškinus apie „Geocaching“ žaidimą ir jo esmę, buvo suskirstyti į grupes ir naudodami GPS imtuvus turėjo surasti 9 punktus su paslėptais „lobiais" , t.y. tam tikras Briugės miesto vietas, kurias to krašto poetai įamžino savo eilėse.

Vainikuos filmu

Viešnagės metu ne tik dalyvavome įvairiuose užsiėmimuose, bet ir svečiavomės Briugės miesto merijoje, bendravome su miesto meru. Šio vizito metu sukūrėme bendrą projekto logotipą ir trumpą filmuką apie vizitą Portugalijoje ir Belgijoje, parengėme Klaipėdos licėjaus pristatymą.

Bet šis tarptautinis projektas dar nesibaigia. Ateityje mūsų laukia daugybė veiklų – bendras projekto dalyvių sukurtas himnas, bendras spektaklis, tradicinių kiekvienos šalies meno dirbinių pristatymas, fotografijų parodų rengimas, poezijos atvaizdavimo šokyje užsiėmimai. Visą veiklą vainikuos galutinis projekto kūrinys – filmas „European diversity and values in European education and everyday life of people“, kuriame bus užfiksuota visa trijų metų projekto dalyvių veikla.

Veikla yra finansuota iš Europos Sąjungos finansinės paramos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis pranešimas atspindi tik autoriaus, bet ne Švietimo mainų paramos fondo, Europos Komisijos ar jos institucijų požiūrį, todėl Europos Komisija neatsako už medžiagos turinį bei už galimą informacijos naudojimą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų