Pilies gatvėje – spūstys: vicemeras ramino klaipėdiečius Pereiti į pagrindinį turinį

Pilies gatvėje – spūstys: vicemeras ramino klaipėdiečius

2025-07-02 16:00

Pilies gatvėje pradėtas asfalto dangos remontas tarp Žvejų ir Sausio 15-osios bei Minijos gatvių sankryžos. Klaipėdiečiai sunerimo dėl padidėjusių spūsčių šioje arterijoje net ir ne piko metu, nes šiuo ruožu kaip aplinkkeliu ir taip jau naudojasi miesto autobusai. Tačiau tikinama, kad remontas ilgai neužtruks.

Spūstys: vakar vidurdienį ant Pilies tilto nuo Naujosios Uosto gatvės pusės jau driekėsi automobilių eilės. Viliamasi, kad Pilies gatvės remontas ilgai neužtruks.
Spūstys: vakar vidurdienį ant Pilies tilto nuo Naujosios Uosto gatvės pusės jau driekėsi automobilių eilės. Viliamasi, kad Pilies gatvės remontas ilgai neužtruks. / A. Dykovienės nuotr.

Asfalto atnaujinimo darbų Pilies gatvėje prireikė, siekiant pagerinti gatvės būklę ir užtikrinti saugesnį eismą.

Nuo Žvejų g. iki Priešpilio g. remontuojami atskiri labiausiai pažeisti kelio ruožai, o nuo Priešpilio g. iki sankryžos bus vykdomas ištisinės pirmos juostos kelio dangos remontas.

„Pilies gatvė yra viena svarbiausių mūsų miesto arterijų, todėl jos būklė turi atitikti tiek saugumo, tiek patogumo reikalavimus. Pradedame šio ruožo atnaujinimą, kad užtikrintume sklandų eismą ir tinkamas sąlygas visiems eismo dalyviams. Klaipėda turi būti tvarkinga ir patogi gyventi – tai mūsų atsakomybė“, – pabrėžė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Klaipėdiečiai sunerimo dėl remonto laikotarpiu padidėjusių spūsčių šioje arterijoje net ir ne piko metu, nes šiuo ruožu kaip aplinkkeliu ir taip jau kurį laiką naudojasi miesto autobusai.

„Tai bus labai trumpas remontas. Tai susiję su renginiu, kuris vyks Jūros šventės metu, bus „Formulė 1“ bolidų pasivažinėjimų. Yra nelygių vietų, reikia jas sutvarkyti. Čia jokių revoliucijų nebus. Nufrezuos dangą, sutvarkys nestabilius šulinių dangčius ir perasfaltuos. Tai nebus dideli plotai“, – tikino vicemeras.

Kiekvieną dieną nuo 8.30 valandos ryto iki 16 valandos Pilies gatvėje planuojama laikinai riboti eismą vienoje eismo juostoje.

Pagrindinius remonto darbus ketinama vykdyti vakarinėje gatvės pusėje, siekiant kiek įmanoma labiau sumažinti nepatogumus eismui.

Preliminari darbų pabaiga numatoma liepos 7 dieną.

Visų eismo dalyvių prašoma sekti kelio ženklus, laikytis laikinų eismo reguliavimo nurodymų ir planuoti savo maršrutus iš anksto arba rinktis alternatyvius kelius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Gėdingiausia yr

kad gatvė tvarkoma ne klaipėdiečiams, o Formulės lenktynėms. Štai ir atsiskleidė požiūris į eilinius žmones. Gatvės turėtų būti naujai asfaltuojamos būtent miestiečiams, o ne kažkokiems vienos dienos atvykėliams. Ir išvis gatvių būklė mieste yra tragiška beveik visur, nekalbant jau apie tai, kad žmonės į šulinius įkrenta. Gatves reikia beveik viskas asfaltuoti iš naujo, nes jos nelygios, šuliniuotos ir baisios, tai daro gėdą visam miestuio ir visiems klaipėdiečiams. Nuvažiuokit į Kauną ir pasižiūrėkit,kaip ten gatvės tvarkomos. GĖDA mums, trečiam miestui!
4
0
Vėtra

Naktimis tegul dirba. Laikyti žmones perkaitintuose autobusuose po 10 minučių - nesiskaitymas su keleiviais. Liko viena gatvė "ant viso miesto" ir tą pačią būtent dabar prireikė tvarkyti .
3
0
Romas

Teko matyti kaip Norvegijoje daromi tokie darbai. Važiavome apie 3 val. nakties. Sustojome prie spec.automobilio, kuris reguliavo eismą, nes vieną kelio pusę remontavo, kita buvo skirta reversvyniam eismui. Praleidžia kokį kilometrą mašinas į vieną pusę, paskui į kitą. Tuo pat metu gal kokių 15 įvairaus tipo technikos pamažu, nesustodami judėjo remotuojamo keli atkarpa. Vieni skuto kelio dangą, kiti lygino, treti lydė tą mišinį, ketvirti volavo. Ir tas procesas pastoviai judėjo. Tik spec. automobiliai laikas nuo laiko keitė savo pozociją, kad stabdytų eismą priklausomai nuo to, kur visas procesas vyko. Paskaičiavom, kad per naktį tokiu greičiu, kokiu jie judėjo, jie galėjo visiškai atnaujinti ( o ne užlopyti ) apie 3 km. kelio. Kodėl pas mus taip nedaroma ? Girdėjau, kažkas siūė tokį metodą, juolab, kad nėra nieko sudėtingo. Bet neleido. Kadangi tokiu būdu neįsisavinsi tiek mln. kiek dabar, kai po remonto, praėjus keliems metams, remontą vėl reikia daryti.
10
0
Visi komentarai (10)

Daugiau naujienų