Pereiti į pagrindinį turinį

Prabilta apie geidžiamą tunelį

2017-10-05 02:00

Žaliojo Slėnio ir "Pakrantės" sodų gyventojams nušvito viltis, kad Klaipėdos miesto ir rajono valdžia apsispręs, kaip jiems palengvinti susisiekimą su kitapus Palangos plento esančiomis gyvenvietėmis bei įkurdinti patogesnę įvažą į šią magistralę.

Svajonės: Žaliajame Slėnyje gyvenantys žmonės tikisi, kad, prijungus šią teritoriją prie Klaipėdos, miestas skirs pinigų susisiekimui gerinti.
Svajonės: Žaliajame Slėnyje gyvenantys žmonės tikisi, kad, prijungus šią teritoriją prie Klaipėdos, miestas skirs pinigų susisiekimui gerinti. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Problema abipus kelio gyvenančius Klaipėdos rajono žmones kamuoja jau ne vienus metus. Po Palangos plento rekonstrukcijos tiek iš sodų, tiek iš Žaliojo Slėnio gyvenvietės važiuojant į magistralę galima sukti tik į dešinę. Posūkis į kairę čia neįmanomas. Iš rytinės pusės ties šia vieta į plentą įvažos apskritai nėra.

Klaipėdos miesto taryba jau yra apsisprendusi šias dvi gyvenvietes prisijungti prie savo teritorijos ir taip praplėsti uostamiesčio ribas. Kai tai atsitiks, Klaipėdos miestas galės prisidėti prie tunelio po Palangos plentu statybų.

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos surengtame specialaus plano koncepcijos pristatyme dalyvavo ir uostamiesčio valdžios atstovai – vicemerai Artūras Šulcas ir Judita Simonavičiūtė.

Renginio metu aptartos pėsčiųjų, dviračių ir automobilių kelių sujungimo galimybės. Vienas būdų – per tris etapus pradžioje sujungti visus keliukus rytinėje plento pusėje, padaryti tam tikrus darbus šiaurinėje pusėje ir keliais sujungti Tauralaukį su Žaliuoju Slėniu. Tik po to numatoma pastatyti tunelį po Palangos plentu.

Kitame koncepcijos variante numatoma statyti tik pėsčiųjų ir dviračių tunelį. Automobiliai turėtų važiuoti nauja gatve iki Tauralaukio ir naudotis ten esančiu viaduku.

Panašu, kad esama noro, jog Klaipėdos miesto lėšomis Tauralaukis būtų sujungtas su Žaliuoju Slėniu. Tunelį norima įrengti vėliausiai.

Klaipėdos miesto vadovai mano, kad tokios jungties nereikėtų, užtektų šias gyvenvietes sujungti pėsčiųjų ir dviračių taku. Kitas dviračių takas galėtų atsirasti ties šiaurine miesto riba ir įsijungti į specialiajame dviračių plėtros plane numatytą kelią.

Atrodo, kad būtent dėl darbų etapų esama didžiausių nesutarimų, miesto vadovai norėtų, kad pirmiausia tuneliu būtų sujungtos abipus plento esančios gyvenvietės.

Klaipėdos miesto taryba turėtų svarstyti projektą dėl miesto ir rajono ribų perkėlimo. Ketinama Vyriausybei siūlyti prie uostamiesčio pridėti ištisą gyvenviečių konglomeratą tarp Palangos ir Kretingos plentų.

Kai tai bus padaryta, logiška, kad uostamiesčio vadovai skirs pinigų šių teritorijų keliams jungti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų