Prie uostamiesčio merijos vakar vyko neįprastas piketas – Klaipėdos apskrities latvių asociacijos nariai reikalavo, jog miesto valdžia pasirūpintų, kad būtų atkurtas istorinis autobusų maršrutas į šalį kaimynę.
„Pagrindinis mūsų tikslas, jog būtų atkurtas autobusų maršrutas Klaipėda–Palanga–Rucava–Liepoja–Skrunda–Saldus–Ryga. Žinome, kad nuo gegužės pradės kursuoti autobusas iš Klaipėdos į Liepoją, tačiau bėda ta, kad jis vežios ne žmones, o orą“, – teigė Klaipėdos apskrities latvių asociacijos „Atpūta“ direktorius Gotfridas Tapinas.
Jo tikinimu, autobusai į Latviją vežioja tik orą, nes esą Klaipėdos autobusų parko vairuotojai negali parduoti bilietų ne Lietuvos piliečiams.
„O juk tai kažkokia nesąmonė ir neekonomija. Žmonės 40 metų naudojosi šiuo istoriniu maršrutu ir buvo patenkinti. Tačiau 1997 m. ES buvo priimtas Europos tarybos reglamentas, draudžiantis kabotažinius pervežimus tarptautinio susisiekimo maršrutais. Tačiau ES jų tikrai nedraudžia, tik šalys turi susitarti tarpusavyje“, – aiškino G.Tapinas.
Jo teigimu, praėjusios kadencijos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis esą stengėsi susitarti su Latvijos valdžia, kad tarptautiniais autobusais Klaipėda–Ryga galėtų važiuoti ne tik lietuviai, bet ir kitų šalių piliečiai.
„Tuometis ministras aiškino, kad jokio atsakymo iš Latvijos valdžios negavo. Vadinasi, ten dar didesni biurokratai nei pas mus“, – piktinosi pašnekovas.
Jo teigimu, piketas po uostamiesčio merijos langais vakar ir buvo surengtas todėl, kad Klaipėdos vadovai kreiptųsi į Susisiekimo ministeriją ir dar kartą paragintų ją spręsti problemą.
„Esame europiečiai, tarp Lietuvos ir Latvijos kursuoja autobusas, o ne visi gali juo važiuoti. Tai kažkoks sabotažas“, – nuomonę reiškė G.Tapinas.
Naujausi komentarai