Pristatomi Preilos uosto projektiniai pasiūlymai

Grįžti į straipsnį

Kaunas

Kaunas portretas
Lietuvoi virs 60 000 privaciu laivu o jie tilteli pastatis.Net nejuokinga.Juodkrante zada 60 vietu.Ar ten yra nors viena galvojanti galva?

Gintaras

Gintaras portretas
Jei tai pramoginių laivų uostas (marina) - tai privalomas gylis prieigos kanale nuo farvaterio ir akvatorijoj, įskaitant tos vietos užnešimą dumblu - 2,5m, tada realiai bent 2,2 bus ir kasmet kasti nereiks. Būtina numatyti kanalo iš farvaterio į uostą su garantuotu gyliu žymėjimą, nes ten prie pat botelio, į Nidos pusę yra seklumos liežuvis. Esminė klaida - nėra numatyti apsauginiai molai, Rytys gerai užpūtęs sužlegins ten viską į šipulius - kiek pontonus, tiek laivus. Kas jums apdraus tokią nesaugią mariną? Jei numatote vien slipą, tai uostas bus skirtas vien guminėms valtelėms, tai ir vadinkit Preilos slipas, o jei darote mariną - reikia Travelifto doko katerių ir jachtų iškėlimui - bus uostui pajamos kiaurus metus tada iš laivų laikymo krante. Jei nebus apsauginio molo, operatorius privalės kasmet iškelti visus pontonus į krantą - brangu ir nepatogu, gadinsis įranga pastoviai, apribojimas naudotis uostu iki pat užšalant. Nuosavą dviratį vėl išradinėjat, specialistų ieškokit!

Paulius

Paulius portretas
Vėl pinigai į balą! 1. Projekte nekalbama apie gilinimo darbus, tai reiškia, kad nebus įmanoma jachtoms priplaukt prie to pontono. 2. Nenumatytas joks bangolaužis, tai pučiant rytų ir šiaurės vėjams ten nebus įmanomo švartuotis. 3. Tas architektas, kuris piešė jachtas be stiebų iškart galėjo nupiešt katerius, nes realiai tai - katerių prieplauka. 4. Suplakt į vieną pastatą gamybines-technines patalpas žvejams ir poilsines-paslaugų jūreiviams reik turėt fantazijos ir visiškai neturėt nuovokos. 5. Jei planuojate pastatyt restoraną, tai švyturys ir pontonas yra pertekliniai elementai.

Bronius

Bronius portretas
Pagal nuotraukas čia tik lieptas jachtoms pririšti, joks ne uostas.

Galerijos

Daugiau straipsnių